אוהדי הפועל בדרבי בשנת 2015. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל בדרבי בשנת 2015. צילום: זאב שטרן

אוהדי הפועל, זה הזמן לחזור ליציע

המועדון נמצא כעת בעידן חדש ולכן צריך להבהיר חד משמעית - בקרב הזה אוהדי הפועל לא הולכים להפסיד. דעה

פורסם בתאריך: 9.8.18 09:52

אפתח בווידוי. קוראים לי לירון, ואני מתכוון לרכוש מנוי ולהגיע למשחקים של הפועל פתח תקוה העונה. בשבועות האחרונים אני שומע לא מעט חברים שלי ליציע וקורא לא מעט דעות בפורום האוהדים שקוראות לא להגיע למשחקים. האמת, את ההגיון מאחורי הצעד הזה אני לא מצליח להבין.

לפני שבועיים הפועל סיימה את התקופה הקשה בתולדותיה. בעלותו של דורון גלנט על המועדון הביאה אותו לנקודות שפל, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה ניהולית. כאוהד שהגיע לכל משחק גם בעונה שעברה, אני חייב להודות שלרגע לא הרגשתי שלם עם ההחלטה. לא מעט פעמים חשבתי שלקרקס שמתנהל במועדון לא מגיע שיהיה אפילו צופה אחד. הבנתי כל אוהד שבחר להחרים ואפילו לא להתעדכן בתוצאה. ידעתי שאני הולך למשחקים אך ורק מתוך התמכרות וללא שום הגיון.

אבל חייו של אוהד כדורגל הם דינמיים, במיוחד בקבוצה כמו הפועל פתח תקוה, שהתרחשויות שקורות בה בעונה אחת קורות בדרך כלל לקבוצות אחרות בשלושה עשורים. נכון, זה קצת מוזר והמעבר חד, אבל הפועל נמצאת כעת בעידן חדש, עידן נטול דורון גלנט, ואולי, בתקווה, בפתחה של היסטוריה בכדורגל הישראלי. שיתוף הפעולה בין הכחולה לבין המפרק, כפי שסוכם אתמול, הוא רק הסימן הראשון לכך.

החודשים הקרובים, שהם מעין תקופת ביניים עד שתעבור הפועל לבעלות חדשה, יהיו חודשים מטלטלים עבור האוהדים. שמועות, תחביב אהוב גם כך על אוהדי הפועל, ירוצו לכל עבר, שמות יעלו ויירדו וזה עוד לפני שהתייחסתי לעונה הקשה אותה פותחת הפועל במינוס 11 נקודות ועם סגל צעיר.

אין ספק שכיום עמותת הכחולה היא כמעט קונצנזוס בקהל של הפועל. גם רבים מהמתנגדים של העמותה לאורך השנה האחרונה כבר מבינים שמדובר באפשרות הטובה ביותר עבור המועדון. אבל את הקולות האלה אף אחד לא ישמע מהבית.

תמונת המצב העגומה של הפועל בשנים האחרונות ברורה – מאות בודדות של אוהדים במשחק בית וכמות מנויים שלא עולה על 300-400. גם בליגה כמו הליגה הלאומית, לא מדובר בכוח משמעותי. ועכשיו שאלה לאלו שעדיין מתכוונים להחרים – מה יתנו חודשים נוספים של יציעים דלילים ב"ראש הזהב"? האם לא כדאי שהמפרק הזמני, עו"ד יצחק יונגר, יבין שהדבר שמייחד את הפועל פתח תקוה מכל קבוצות הליגה זה הקהל? האם לא כדאי שיעבור אליו המסר לפיו הפועל פתח תקוה היא קודם כל הקהל שלה ולכן אסור להתעלם מהרצון המובהק של האוהדים להעביר את המועדון לידי הכחולה? האם לא כדאי שכל "רוכש פוטנציאלי" שישקול האם להגיש הצעה לקניית הקבוצה יידע שהוא הולך נגד מסה גדולה של אוהדים שמאוחדת בדעתה?

אני חושב שהתשובה לשלוש השאלות הללו היא כן. ביום חמישי שעבר הצליחו 30 אוהדים שהגיעו למשחק גביע הטוטו בעפולה, עם שלט ושני שירים, להעביר את מסר ה-”הקבוצה לאוהדים” בצורה יותר חזקה ומוחשית מעשרות פוסטים בפורום האוהדים. תחשבו על 2,000 אוהדים כאלה, שבוע אחרי שבוע.

אוהדי הפועל, הגיע הזמן לחזור ליציע ולהבהיר באופן חד משמעי – בקרב הזה אוהדי הפועל לא הולכים להפסיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שיבואו בהמוניהם נקווה שנתחיל שנה חדשה ברגל ימין עם בעלים חדשים שאכפת לא על הקבוצה..היום נצחון על כפר סבא ונתחיל בדרך המלך..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר