הרב עוזי משולם
הרב עוזי משולם

יוזמה: רחוב על שם הרב עוזי משולם

בעקבות פרסום החומרים בפרשת ילדי תימן, השבוע קרא חבר ועדת השמות לראש העירייה לקרוא רחוב על שמו של הרב שהוביל את המאבק בשנות ה-90

פורסם בתאריך: 10.5.17 18:47

חבר ועדת השמות בראש העין, יוני אריאלי, פנה השבוע לראש העירייה, שלום בן משה, בדרישה לכנס דיון בנושא קריאת רחוב על שמו של הרב עוזי משולם, מי שהוביל מאבק אלים בשנות התשעים למען חשיפת פרשת ילדי תימן החטופים. בשל אותו מאבק הוקמה ועדת כהן.

"אני פונה אליך כחבר ועדת השמות של העירייה לכנס ישיבה שלא מן המניין כדי לדון באפשרות ליזום תהליך רהביליטציה של הרב עוזי משולם", כתב אריאלי, "כעת, לאחר פרסום החומרים שהמדינה התאמצה כל כך להסתיר במשך כל כך הרבה שנים, התברר מלוא היקפה של פרשת ילדי תימן. ברור שכל שלא מדובר בתיאוריית קונספירציה הזויה, אלא באחד הפרקים האפלים של מדינת ישראל. לאור גילוי האמת יש להתייחס לרב עוזי משולם לא כתימהוני הזוי, כפי שהציג אותו הממסד כל השנים, אלא כלוחם חופש שנרדף על ידי המדינה כדי להשתיק את הפרשה".

תגובת העירייה: "מכתבו של חבר ועדת השמות, יוני אריאל, הגיע ללשכת ראש העיר. עם זאת, ישנו נוהל להגשת בקשה לוועדת שמות. לכשתוגש הבקשה לוועדה, וועדת השמות תדון בה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר