שגיב כהן. צילום זאב שטרן
שגיב כהן. צילום זאב שטרן

שגיב כהן: "אי אפשר להוציא את הפועל ממני", הפועל: "נמשיך להצליח בלעדיו"

שחקן הבית והקפטן לשעבר חתם בהפועל רמת גן, אך כעת בהפועל טוענים כי הוא דורש שלוש משכורות כפיצוי. גורם במועדון: "מרגע שעזב אחוזי ההצלחה שלנו עלו"

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:38

אוהדי הפועל זוכרים היטב את המחזור ה-31 בעונת 2014/15, עת יצאה הקבוצה למשחק חוץ קריטי בסמי עופר מול הפועל חיפה. בסיום דו קרב רב תהפוכות נוצחה הפועל 3:2, הפסד שחרץ מעשית את הירידה ללאומית. בעונה רוויה בשכירי חרב ומושאלים, היחיד שלקח את האסון הספורטיבי ללב ומירר בכיר לעיני האוהדים ביציע הרבה לאחר שריקת הסיום היה שחקן הבית שגיב כהן. לא פלא, שכן כהן הוא השחקן הפעיל עם כמות ההופעות הגדולה ביותר במדים הכחולים (135 משחקים), ואף שימש כקפטן הקבוצה לפרקים בעונה שעברה.

בינואר האחרון הוא הושאל למכבי הרצליה, אבל למרות שברשותו חוזה לעונה הקרובה בכחול, בהפועל הודו בפה מלא כבר בתחילת הקיץ שפשוט לא רוצים אותו. כהן, שעמד על קו התפר בין הפועל למכבי הרצליה לאחר שהראשונה לא חשקה בשירותיו, בחר לבסוף בסוג של אופציית ביניים וחתם בהפועל רמת גן, אך סיכום על שחרור מהפועל עדיין אין.

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין עד כמה הקפטן לשעבר פגוע ממועדון נעוריו. די אם נציין כי כחודש וחצי פנה לראשי הקבוצה על מנת להתעדכן במועד פתיחת האימונים, אך לא קיבל תשובות ברורות ואט אט החל להבין לאן נושבת הרוח. עם מינויו של אורן קריספין למאמן, אחד שמכיר את שגיב מקרוב לאחר שנים משותפות בהפועל, ציפה המגן-קשר לשינוי חיובי בגזרתו, אך התבדה.

שגיב כהן חותם בהפועל רמת גן. צילום: הפועל רמת גן

"שגיב בחור מצוין, אבל יש גם עובדות בשטח", ציינו בהפועל שלא לייחוס. "מרגע שהוא ומספר שחקנים נוספים עזבו בינואר, הקבוצה עלתה מ-22% הצלחה לאזור ה-65%. הוא שחקן שנכווה אצלנו מכל הצרות שהיו בעבר במועדון, ואסור גם לשכוח שהוא השאיר לנו ירושה לא פשוטה עם חוזה גבוה ולא ריאלי. הכי טוב שהוא ימשיך להצליח בהרצליה ואנחנו נמשיך להצליח בלעדיו".

גורמים בהפועל ציינו כי חוזהו של כהן עומד, כולל שכר בסיס ובונוסים על נקודות, על כ-200 אלף שקלים ברוטו בעונה. כהן זעם על הביקורת שמתחו עליו גורמים בצוות המקצועי ב"ספורט מלאבס", ובעקבות כך טוענים בהפועל כי הוא דורש שלוש משכורות כפיצוי מהמועדון במקום שתיים עליהן סיכם בעל פה. כהן צפוי להיוועד בקרוב עם דורון גלנט והמנהל המקצועי, ברוך סער, על מנת לנסות ולפתור את הסוגיה שתשחרר אותו סופית מהפועל – מקצועית וכלכלית. כהן מסר בתגובה לדברים: "אפשר להוציא אותי מהפועל אבל אי אפשר להוציא את הפועל ממני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר