קים יחזקאל ז"ל מתוך הפייסבוק
קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל מתוך הפייסבוק

הטרוריסטים האיסלמיסטים לא ינצחו אותנו

קים וזיו נרצחו באכזריות רק בגלל היותם יהודים, על ידי טרוריסט מוסלמי שכך חונך, לרצוח יהודים. אני רוצה לומר לו ולחבריו שכאן לא תקום חמאסטן, שהם לא ינצחו אותנו בדמים. אני רוצה להסביר להם שוב מה ההבדל בינינו לבינם # ד"ר שלמה צדוק בוכה וכועס בטור אישי מיוחד

פורסם בתאריך: 9.10.18 15:40

"נכון, לא כל המוסלמים טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים הם מוסלמים. ויש להם המון אופציות להתחבר לרצח: דאע"ש, אל קעידה, טאליבן, ג'הודת אל נוסרא, עז א-דין אל קאסם, חמאס ועוד. והם טובחים אפילו בבני דתם"

 

אלוהים שלנו: אולי מספיק?. זה טור עצוב אבל אני לא מתכוון לתת לאף בן בליעל טרוריסט איסלאמי אוהב בתולות לשבש לי לא את החיים, לא את האמונה, לא את התקווה וגם לא את השמחה. לא אתן למנוולים איסלאמיסטיים לנתק את הקשר שלי לארץ הזאת. לאדמה הזאת ולעם הזה. כאן לא תקום חמאסטן!! יש בי אמונה בצור ישראל שייתן להם בינה להבין שהם לעולם לא ינצחו אותנו בדמים ובכל זאת אני זועק לבורא העולם: אלוהים שלי: עד מתי? לא הגיע הזמן שתיתן להם בראש?.

קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל צילום באדיבות המשפחה

קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל צילום באדיבות המשפחה

הפיוז של המקלדת נשרף. בתחילת השבוע עוד רציתי לכתוב טור של "אחרי החגים". טור משעשע כזה. רציתי לשאול אם מישהו יודע מתי יוצא בדיוק "אחרי החגים". יען כי הזמנתי טכנאי והוא אמר שיבוא "אחרי החגים" אבל הוא לא הסביר מהי יחידת הזמן הזאת ולכן אני מחכה לו כבר שבוע. בזמן שהטכנאי לא הגיע רציתי לכתוב עוד טור של נוסטלגיית עבר עם נגיעות של תובנות הווה ומחשבות על דור העתיד. דברים שאתם אוהבים. אבל ביום א' של השבוע נשרף לי הפיוז של המקלדת. לא הצלחתי להקליד דבר מלבד שני שמות: קים לבנגרונד – יחזקאל וזיו חג'בי ז"ל. קים היא תושבת ראש העין שגדלה בפתח תקוה, זיו תושב ראשון לציון, אבל מקום מגוריהם המוניציפליים כלל לא חשוב. הם נרצחו בגלל הלאומיות היהודית שלהם. הם נרצחו כיוון שהרוצח חונך שהוא צריך להעלות יהודים כקורבן. לאלוהים שלו. לגן עדן הבתולות שלו. לאיסלאם הרצחני שלו. נכון, לא כל המוסלמים טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים הם מוסלמים. ויש להם המון אופציות להתחבר לרצח: דאע"ש, אל קעידה, טאליבן, ג'הודת אל נוסרא, עז א-דין אל קאסם. מיליציות השבאב. בוקו חראם. חמאס. המוג'הידין. חיזבאללה. אל ג'מאעה אל איסלאמיה. איחוד הגי'האד האיסלאמי. אנצאר א-שריעה, ועוד. ואלו רק חלק מהאופציות. והם טובחים אפילו בבני דתם!! ראו מה קורה בסוריה, בתימן, בסומליה, בעיראק ובמרכזי איסלאם אחרים!!.

פיגוע בברקן

זירת הפיגוע בברקן. צילום באדיבות מד"א

ניח שצה"ל היה מרים לאוויר צי רחפני תבערה ועושה סיכול ממוקד לחממות העגבניות ולשדות הכוסברה של עזה, יודעים אתם מה היו אומרים שם באו"ם?!. ש"היהודים שורפים את המזון של עזה!". כמה צביעות בלתי מוסרית. וישנם יהודים שמצדיקים את האו"ם"

צעדתי אחריה עטוף בדגל כחול לבן. לכתוב אני יודע לא רע אבל השבוע לא יכולתי להסתפק במילים. החלטתי ללכת אחרי קים בדרכה האחרונה. ואני בכלל לא מכיר אותה ולא את בני משפחתה. אבל ההיכרות שלנו לא חשובה כלל, יען כי בהירצחם הפכו זיו וקים להיות בני משפחה של כל העם. כבר בשעה תשע של ליל ההלוויה לקחתי דגל ישראל וצעדתי לבית העלמין בראש העין. הנפתי את הדגל גבוה גבוה. המלווים הרימו את הראש להביט אל הדגל ובדרך הזילו דמעות. האזנתי בסבלנות לכל דברי ההספד על קים שלא הכרתי. שום מילה לא הייתה מעייפת. הלכתי באיטיות רחוק רחוק עם המלווים ושום קילומטראז' הליכה לא התיש אותי. הלכתי והלכתי וכל הזמן אני שואל את עצמי: מה היו השיקולים של אלוהים בדקות האחרונות של קים וזיו?. הרי הם בקושי חטאו בחטא אחד: שנולדו יהודים. לא היו לי תשובות לקושיות המשונות שלי כי רק לבורא העולם יש.

צילום רפאל חתוכה - דוברות העירייה

הלווייתה של קים יחזקאל ז"ל צילום רפאל חתוכה דוברות העירייה

נשרף לי הלב וחרוני בוער. את הפיסקה הבאה אני כותב כמעט בלי להתערב בתוכן שלה. אני פשוט מביא את הדברים כלשונם כיוון שאם אתערב בגדול הרי שוב תישרף לי המקלדת. ציטוט ראשון מפי יהונתן גפן: "הבא להורגך השכם לחבקו". ציטוט שני: באחד הטוקבקים הראשונים שעלו עם היוודע דבר הרצח נכתב כך: "למישהו יש אינטרס להגיד שהרצח היה על רקע לאומני…". נשבע לכם שכך כתב הכותב. באה לי בחילה. ועוד ציטוט מפיו של פרופסור עמירם גולדבלום שבא בהקשר אחר אבל באותו הקשר: "כל עוד לא יעלו טנקים על ביתו של ישראל הראל במרכז הטרור היהודי שבהתנחלות עופרה, ועל יתר בתי התנחלות הצפעונות הדתית ויטחנו אותם לעפר דק, לא תהיה לישראל תקומה". להזכירנו – ברקן היא ישוב שכל מהותו הוא דו קיום אמיתי. שכחתי – הפרופסור הוא מראשי הקרן החדשה לישראל. ממש הסתה עיוורת של יהודי נגד יהודים. צריך לבוז לשוליים הנבזי היהודי הזה ולקוות שאין עוד עשבים שוטים רבים במחנה המתקדם.
החמאס שורף אוכל. הרצח האחרון היה בברקן. ממש כאן סמוך לבית שלנו בפתח תקוה ובראש העין. אבל מעט דרומה יותר מתרחש "רצח" שוטף מסוג אחר כבר ימים רבים. הטרוריסטים מהחמאס של עזה שורפים את שדות החיטה של היהודים מידי יום. והאו"ם העיוור חוגג. ונניח שצה"ל היה מרים לאוויר צי רחפני תבערה ועושה סיכול ממוקד לחממות העגבניות ולשדות הכוסברה של עזה, יודעים אתם מה היו אומרים שם באו"ם?!. ש"היהודים שורפים את המזון של עזה!". כמה צביעות בלתי מוסרית. וישנם יהודים שמצדיקים את האו"ם.

אביה של קים יחזקאל, רפאל, ואחותה

רפאל, אביה של קים יחזקאל, ואחותה שחר

אנחנו והם. בכפר שווייכה שממנו יצא המחבל ישליכו וודאי סוכריות על הגיבור הרוצח. וזה אולי מלמד משהו על ההבדל ביננו ובינם. אנחנו משקיעים בבני אדם והם משקיעים בלשרוף אדמות. אנחנו מחנכים ילדים לגאוניות והם מחנכים ילדים להיות שאהידים. ביום שמנהיגי הטרור האיסלאמיסטיים יאהבו את הילדים שלהם כמו שאם עבריה אוהבת את שלה, אולי תבוא להם גאולה וישועה.
עם ישראל חי!!!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    ד"ר שלמה צדוק אני מברך אותך על המילים החמות למשפחת קים הי'ד היקרה שלא ידעו עוד צער, והרגשנו שאתה כותב מעומק ליבך אדם יקר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר