מימין שלום בן משה ועזריה בסיס צילומים זאב שטרן
מימין שלום בן משה ועזריה בסיס צילומים זאב שטרן

מכתב הרבנים לבן משה: מתנגדים להקמת הספורטק בשכונה הוותיקה

רב העיר ושבעה רבנים נוספים שלחו מכתב לראש העירייה בו הביעו את התנגדותם להקמת מתחם הספורט בשכונה הוותיקה מסיבות של חילול שבת והפרעה לשכנים

פורסם בתאריך: 13.7.17 15:03

רבנים מהעיר, בראשם רב העיר, עזריה בסיס, שלחו השבוע מכתב לראש העירייה, שלום בן משה, בו הם הביעו את התנגדותם להקמת מתחם פעילות לספורט בשיכון ד' שבשכונה הותיקה. מדובר במתחם הספורטק ,שתהליך הקמתו נמשך כבר למעלה מעשר שנים בשל שינוי תב"ע, הצפוי לקום בפינת הרחובות המרץ ומנצורה שבשיכון ד' בשכונה הוותיקה.
הרבנים מנמקים את התנגדותם בכך שהפרויקט יגרום לחילול שבת וגם יפגע בתושבים המתגוררים במקום. "בהיות ושמענו שעומדים לאשר תוכנית הנ"ל בשיכון ד', מול בית כנסת, דבר שיהיה חילולי שבת גדולים ורעש גדול שגם מלבד חילולי השבת, יפריע למנוחת התושבים בשכונות ולא תהיה להם איכות חיים", נכתב בפניית הרבנים לבן משה, "על כן התכנסנו הרבנים המקומיים בראש העין, בשמנו ובשם ראשי בתי הכנסת ובשם התושבים. הננו מתנגדים ומבקשים בכל לשון של בקשה לא לאשר את התוכנית הזאת אשר תהיה בעוכרינו והתוצאה מי ישורנה".
פרט לרב בסיס, חתמו על המכתב שבעה רבנים נוספים. "אנו תקווה שתעשו כל אשר ביכולתכם שלא יהיה מחלוקת וקרע בתושבי ראש העין, במיוחד בשיכון ד' שיש הרבה תושבים חרדים לדבר ה' אשר לא יסבלו את התוכנית הזאת", הם הוסיפו.

תגובת העירייה: "לראש העיר הגיעו פניות מתושבים המתגוררים בשכונת רמב"ם, המבקשים לקבל מידע עדכני ומפורט מה מתוכנן בספורטק. ראש העיר החליט לקיים פגישה כדי להציג בפניהם את תוכנית העקרונית של הספורטק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר