פסנתר בתחנת הרכבת ראש העין. צילום: דוברות רכבת ישראל
פסנתר בתחנת הרכבת ראש העין. צילום: דוברות רכבת ישראל

חדש בתחנה: כמה צלילים עד שתגיע הרכבת

מתרחב פרויקט "מנגנים בתחנה" של הרכבת. מעתה יוכלו גם נוסעי תחנת ראש העין להנעים את זמנם של הנוסעים האחרים הממתינים לרכבת הבאה

פורסם בתאריך: 13.7.17 20:54

רכבת ישראל מרחיבה את פרויקט 'מנגנים בתחנה' והוסיפה 18 פסנתרים בתחנות נוספות וגם בראש העין וזאת לאור מעורבתם הגבוהה של הנוסעים בנגינה בפסנתר. בסך הכול הציבה הרכבת 28 פסנתרים מאז השיקה בחודש מאי 2015 את הפרויקט שנועד לספק במה איכותית לנגני רחוב ולמוסיקאים בראשית דרכם. בשעות העומס ניגנו על הפסנתר פסנתרנים מקצועיים בוגרי בתי הספר למוסיקה רימון ושטריקר, ובשאר הזמן הפסנתר שימש את קהל נוסעי הרכבת. הפסנתר הפך לאייקון מוביל בתחנות בהן הוא נמצא. עם התקדמות הפרויקט הוחלט לשתף יותר נוסעים ולאפשר להם לנגן בפסנתרים, להנאת הנוסעים האחרים, לאורך כל שעות היממה.

לדברי אתי פינקלשטיין, מנהלת אגף השיווק ברכבת ישראל: "אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני רכבת ישראל הוא לחזק את יתרון הנסיעה ברכבת, גם בהיבט חווית הנסיעה והפיכתה למהנה יותר, כדי להביא עוד לקוחות לוותר על הרכב הפרטי ולבחור ברכבת. לכן, אנו ממשיכים בקידום פרויקטים שיתרמו להעשרת חוויית הנסיעה לצד הפיכת התחנות למקום מפגש נעים. הפסנתרים בתחנות נועדו להנגיש את המוזיקה לקהל הרחב, לשתף אותו ולייצר עימו דיאלוג בלתי אמצעי, כערך מוסף לנסיעה ברכבת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר