טיולי הנשיא (צילום: שי גמבורג)
טיולי הנשיא (צילום: שי גמבורג)

חברת הסעות במרכז ששווה לכם להכיר

כשאנחנו מחפשים חברת הסעות לטיול או אירוע או לשם כל צורך אחר, חשוב שנבדוק מספר פרמטרים לפני שאנחנו מחליטים לקחת את שירותיה. דיברנו עם שי גמבורג מחברת ההסעות המובילה "טיולי הנשיא" כדי שייתן לנו כמה טיפים בנושא

פורסם בתאריך: 29.10.18 09:00

שי גמבורג, מנהל השיווק של חברת ההסעות "טיולי הנשיא", שטח בפנינו 5 פרמטרים שיש לבחון לפני שבוחרים חברת הסעות:

המלצת לקוחות

מומלץ להתייעץ עם אנשים שהתנסו בעבר בשירות ההסעות ולבדוק מהי רמת הסיפוק שלהם משירותי החברה. בנוסף, אפשר לבדוק המלצות ברחבי האינטרנט , לדוגמא באתר "ZAP" או אתר "מתחתנים" ולבחון באיזה מקום ממוקמת החברה על פי דירוג הגולשים ולקחת זאת בחשבון.

בטיחות

מומלץ מאוד לבדוק האם חברת ההסעות עומדת בכל תקני הבטיחות והדרישות של משרד התחבורה. כל סוגי הרכבים חייבים להיבדק על ידי קצין בטיחות מוסמך בתעבודה אשר תפקידו לאשר שהרכב עבר בדיקת בטיחות והוא אכן כשיר לנסיעה.

נהגים מיומנים ומנוסים

מומלץ מאוד לברר האם לנהגים בחברה יש רישיון נהיגה מתאים והאם הם עוברים הכשרות וסדנאות ריענון במשך השנה. לדוגמא, חברות שמסיעות ילדים, לנהגים חייב להיות רישיון העוסק בהסעת ילדים על פי תקנה 84.

מוניטין חברת ההסעות בשוק

מומלץ לבדוק מה הוותק של החברה בענף ההסעות. במידה והחברה קיימת זמן רב יותר, ניתן להסיק כי היא אמינה ואיכותית יותר כי אחרת, היא לא הייתה שורדת כל כך הרבה שנים.

צי הרכבים בחברה

מומלץ לבדוק מהו מגוון הרכבים שהחברה מספקת. האם ברשות החברה צי גדול של אוטובוסים ומיניבוסים? במידה וכן, הדבר מעיד על כך שברשותה לקוחות רבים וגם שברשותה תחליף זמין יותר לרכב תקול.

חברת 'טיולי הנשיא' נחשבת לאחת החברות הוותיקות בארץ בתחום ההסעות. היא נוסדה בשנת 1982 ומונה מס' חטיבות, כאשר כל חטיבה מתמקדת בתחום הסעה מסוים וזאת על מנת לתת שירותי הסעה ממוקדים למגוון רחב של לקוחות. כך למשל תוכלו למצוא הסעות לעובדי חברה, הסעות למוסדות חינוך, הסעות לטיולים, הסעות לשדה התעופה, הסעות לאירועים ועוד. שירותי החברה ניתנים כקבועים, כלומר הסעות יומיומיות למוסדות חינוך ומקומות עבודה, או שירותי הסעה חד פעמיים לטיולים ואירועים.
לחברה צי אוטובוסים ומיניבוסים גדול במיוחד, על מנת לאפשר לכל לקוח לקבל את ההסעה או המיניבוס המתאימים לכמות הנוסעים לדוגמה אוטובוסים גדולים, מיניבוסים המונים 10,14,16 מקומות וכדומה. כלל האוטובוסים והמיניבוסים עומדים בתקנים יורו 4 ויורו 5 המחמירים לשמירה על איכות הסביבה ולמניעת זיהום אוויר, ובנוסף כל הסעה של החברה הוכשרה ועומדת בתקנים ISO 9001.
בכל הסעה מותקנת מערכת G.P.S ובקרת שליטה המאפשרת לראות בזמן אמת את מיקומו המדויק של כלי הרכב, וזאת על מנת להגביר את בטחון הנוסעים. נהגי החברה נבחרים בקפידה, כולם ללא יוצא דופן אדיבים וסבלניים ומחזיקים ברישיון והסמכה המתאימים לסוג כלי הרכב בו הם נוהגים.
כיום חברת טיולי הנשיא מעניקה שירותי הסעות למגוון חברות וארגונים במשק כגון משרדי ממשלה, חברות היי-טק, עיריות ומועצות מקומיות, מפעלי תעשייה, תנועות נוער, ישיבות חרדיות, מוסדות חינוך, קייטנות ועוד.

כתובת: מבצע קדש 68, בני ברק
טלפון: 03-5706070
קישור לאתר

טיולי הנשיא (צילום: שי גמבורג)

טיולי הנשיא (צילום: שי גמבורג)


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חברת "טיולי הנשיא"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר