www.ingimage.com/imagedetails
www.ingimage.com/imagedetails

מעבדות מחשבים מומלצות במרכז

יצאנו להכיר מעבדות מחשבים מומלצות במרכז וחזרנו קצת פחות חסרי ישע בתחום הכל כך מורכב הזה שהוכיח לנו שוב כמה המעבדות הללו נחוצות עבורנו במקרים רבים בחיים

פורסם בתאריך: 30.10.18 15:30

רז מחשבים

כשתכירו את דניאל רז, תגלו שהגעתם למקום אחר ושונה. בניגוד לתדמית אנשי ה- IT, דניאל רז הוא איש של אנשים. הוא אוהב אנשים לא פחות ממחשבים ועל כן הוא איש שיחה מרתק ובעל חוש הומור. כך, לקוחות רבים שמגיעים לתקן את המחשב נשארים במעבדה למשך דקות ארוכות או יותר, לקפה, ושיחה.

אין זו קלישאה לומר כי דניאל אוהב את עבודתו יותר מכל, ובסופי השבוע הוא מחכה בקוצר רוח ליום ראשון ולשבוע עבודה חדש. את המעבדה הוא הקים לפני כ- 18 שנה ומנהל אותה מאז ועד היום. הוא מעסיק מספר אנשי שטח בתחום התשתית, טלפוניה, מצלמות, רשתות, מדפסות, אבטחה, גיבויים וכל מה שעסק צריך כדי לתפקד. השירות ניתן בתמיכה מרחוק או ע"י טכנאי שמגיע לבית העסק או אל בית לקוח.

ברז מחשבים שמים דגש על שירות ולכן הוא שירות מס' 1 בגוש דן. במעבדה מבצעים את כל ההתקנות והתיקונים הנדרשים למחשבים ניידים ונייחים, החל מהחלפת ציוד קצה כגון מקלדת/עכבר/מסך, החלפת מסך למחשב נייד, תיקון לוח למחשב נייד/נייח ברמת הרכיב, שחזור דיסק קשיח וכל תקלה מורכבת כזו או אחרת.
רז מחשבים מתקנת ומספקת שירות לעיני הלקוח בשקיפות מלאה ולעיתים קרובות במקום.

המוניטין של מעבדת 'רז מחשבים' מוצדק בהיותה מספקת שירות אמין, מקצועי ואחראי ובמחירים סבירים ונוחים ללקוחות. רז מחשבים מבינים את הלקוח ואת צרכיו ומסבירים לו בגובה העיניים את התקלה ואפשרויות התיקון. הטכנאים מבצעים גיבוי מלא לפני התיקון ושחזור כלל הקבצים לאחריו. דניאל אף מספק תיקוני אקסטרה רבים ללא תשלום נוסף, כגון ניקוי פנימי וחיצוני של המחשב עדכונים ועוד,לטובת הלקוח. מלבד שירותי התיקונים, נמכרים במקום מחשבים בהרכבה אישית או מחשבים ניידים ונייחים לעסקים, מגוון אביזרים משלימים וציוד היקפי.

מחומרה לתוכנה, צוות המעבדה גאה בפתרונות המחשוב המקיפים ובבסיס הידע המהיר שהם יכולים לספק ללקוחותיהם. הם מחזיקים בשנים של ניסיון רב ומוכח ורמה גבוהה מאוד של מומחיות הנפרשת על פני מגוון עצום של תחומים. השימוש הוא בטכנולוגיות המובילות והעדכניות ביותר, והשירות מקיף וללא תחרות.

צילום: רז דניאל

צילום: רז דניאל

הידעתם? מעבדת 'רז מחשבים' תפסה את המקום הראשון בחוות הדעת בגוגל ובדפי זהב.
"רז מחשבים" עם מאות חוות דעת בגוגל וכולם 5 כוכבים. "מה שאפשר זאת, הם השירות ההוגן, המקצועי והאמין שאנו נותנים ללקוחותינו". אומר דניאל רז. "אין דבר כזה שלקוח ייצא מהמעבדה לא מרוצה. מבחינתי זה מעל הכל ואין פשרות..אני מאמין שהלקוחות הם שגרירי המותג שלי והם מצביעים ברגליים ובגוגל ".

כתובת המעבדה: רח' ברקת 9, קריית מטלון, פתח תקווה
דף העסק בגוגל
דף העסק בפייסבוק
קישור לאתר
טלפונים: 054-4332331 | 074-7030888


PCMARKET מחשוב אישי מעבדה לתיקון מחשבים בראש העין

בחירת המעבדה האמינה והמקצועית לתיקון המחשב שלכם אינה מהלך פשוט. מעבדת תיקונים PCMARKET מחשוב אישי מספקת שירות תיקון מקצועי על -ידי טכנאים מנוסים לצד מחירים סבירים בהחלט
אחת החוויות הפחות נעימות בה אנו נתקלים היא בעיה במחשב הנייד. המחשבים כיום הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, הם משמשים ככלי העבודה העיקרי כמעט בכל תחום מקצועי, הם משמשים אותנו לרכישת קניות באונליין, לאיתור בעלי מקצוע מומלצים, מתכונים לבישול, פורומים, צ'אטים ואף משחקים.

ככל שחשיבות המחשב הנייד גדלה, כך גם גדלה חשיבות הבחירה במעבדת תיקונים מקצועית ואמינה עבורו, כזו שתאפשר לנו להיפרד מהנייד למספר שעות בראש שקט, לאפשר לטכנאים המנוסים לתקנו במהירות מבלי לדאוג לגיבוי הקבצים החשובים שהוא מכיל, וכמובן לקבל אותו בחזרה כמו חדש.

אחת המעבדות המספקות את השקט הזה היא מעבדת PCMARKET מחשוב אישי בראש העין. המעבדה מנוהלת ע"י טמיר כהן העוסק בתחום שנים רבות וצבר ידע ומומחיות מהגבוהים ביותר, אשר קשה להדביקם. טכנאי מחשבים מומלץ בראש העין והסביבה לעסקים ואנשים פרטיים.

לפני כל קבלת מחשב לתיקון מבוצעים: בדיקה מקיפה, אבחון התקלה, ותכנון מקצועי של התיקון הנדרש. המעבדה מציגה מחויבות גדולה ללקוחותיה לצד הכשרה ותמיכה מקצועית מהגבוהים ביותר שיש. בטרם התיקון יבוצע גיבוי מקסימלי של הקבצים שלכם, כך שלא תצטרכו לדאוג שמה קובץ מסוים יעלם. טמיר וצוותו יסבירו לכם בסבלנות רבה את מהות התקלה, מהו התיקון הנדרש, מהן העלויות הכרוכות ומהו הצפי לסיום התיקון.

במעבדת PCMARKET מחשוב אישי, מבוצעים תיקונים כמעט לכל סוגי המחשבים הניידים של מרבית היצרנים, כגון:DELL, TOSHIBA, HP, SONY, VAIO, LENOVO, ASUS, ACER ועוד. בין התיקונים הנפוצים המבוצעים: החלפת מסך ומקלדת למחשב הנייד, החלפת מאוורר, החלפת שקע טעינה למחשב נייד, החלפת/תיקון דיסק קשיח, החלפת/תיקון כרטיס זיכרון, החלפת כרטיס רשת אלחוטי למחשב נייד, החלפת מטען, החלפת מעבד, החלפת מצלמה ועוד. תיקון מחשבים נייחים וניידים, תיקון סלולר,שחזור דיסק קשיח, פרמוטים ותיקונים למערכת ההפעלה , התקנות תוכנה וחומרה,ניקוי וירוסים ותוכנות ריגול, השירות מקצועי ואיכותי וצוות המעבדה נעים ומסביר פנים. המחירים סבירים ונוחים ללקוחות בכל סוגי התיקונים, ובנוסף תוכלו למצוא בחנות המעבדה מבחר מוצרים משלימים וציוד הקיפי מגוון מאוד. חנות המחשבים בראש העין צברה מאות תגובות חיוביות באתרי קניות כגון זאפ וכן במנוע החיפוש של גוגל.

www.ingimage.com/imagedetails

www.ingimage.com/imagedetails

למעבדה אתר מכירות המתמחה באספקת פתרונות ומתן מענה כולל בתחום שירותי המחשוב והתוכנה ומספק שירותי ייעוץ, הקמה, אינטגרציה, תמיכה ואחזקה למאות לקוחות מרוצים במגוון תחומי פעילות, כגון: מסחר ותעשיה, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, היי-טק, הוראה וחינוך, מוסדות ציבוריים והאוניברסיטאות המובילות בארץ כגון האוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה העברית בירושלים ומוסדות חינוך גדולים ונוספים,

כתובת: רחוב דרך הציונות 18 קניון הסלע ראש העין
קישור לאתר 
טלפון: 03-5346263 | טלפון נייד: 052-5500255


מוניטור מחשבים

"מוניטור מחשבים" היא מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים עם ניסיון של קרוב ל-30 שנה בתיקון מחשבים, עובדה די מפתיעה כשלעצמה בעקבות תוחלת החיים הקצרה יחסית שיש לעסקים מסוג זה. ייתכן ואחת הסיבות לכך שהחנות שרדה כלכך הרבה שנים נטועה בעובדה שמעבדת המחשבים הותיקה יודעת לפתור כל בעיה איתה מגיעים לקוחותיה, גם אם זה מצריך מעובדי המעבדה ללמוד מאפס כיצד לעשות זאת. הגישה בחנות היא כזו שאומרת שניתן לפתור כל בעיה לא משנה כמה היא מסובכת וכמה זמן היא מצריכה. בין המחשבים שהמעבדה מתקנת תוכלו למצוא מחשבים תוצרת אפל (מקבוק), דל, אסוס, לנובו, ו-HP, אבל היא תשמח לעזור לכם גם אם יש לכם מחשב שהרכבתם לגמרי בעצמכם.

מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים. צילום דורון פישר.

מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים. צילום דורון פישר.

בעוד שאנשים רבים דואגים לתקן מחשב טוב שהתקלקל מרבית האנשים לרוב מרימים ידיים על מחשבים ישנים שהאטו יתר על המידה ומשאירים אותם בבית כתחליף לעציץ, אך כיום מסתבר ניתן להחזיר את אותם המחשבים בחזרה לחיים במינימום השקעה.

כרטיס ssd, למי שמכיר ולמי שעדיין לא יצא לו להכיר הוא כרטיס קטן המותקן על המחשב בעזרתו ניתן להגדיל את זיכרון המחשב ולהפוך אותו ליותר מהיר. כמה מהיר? הכרטיס הקטנטן שהתקנה בסיסית שלו עולה 400 שקלים יכול לשדרג כל מחשב ישן כך שיפעל במהירות כמו מחשב שקניתם לפני שבוע. במקום לקנות מחשב חדש בכמה אלפי שקלים נראה כי יותר ויותר אנשים בוחרים כיום לשדרג את המחשב הישן שלהם ולהחזיר אותו בחזרה לחיים עם כרטיס הssd שמחולל פלאים.

מתקנים את כל סוגי המחשבים. צילום דורון פישר

מתקנים את כל סוגי המחשבים. צילום דורון פישר

נוסף על שירות התיקונים והשידרוגים שמציעה המעבדה ניתן למצוא בה עוד מגוון רחב של שירותים ובהם: תיקון מסך, תיקון שקע טעינה, שחזור נתונים, גיבויים, ועוד. אם המחשב שלכם כבר עבר את שלב התיקונים ואתם מחפשים מחשב חדש תשמחו וודאי לשמוע שהחנות מוכרת מחשבים מכל הסוגים ואף דואגת להרכיב מחשבים בהזמנה אישית כך שאם אתם משתמשים במחשב באופן מקצועי וצריכים להעלות עליו תוכנות עריכה או תוכנת תכנון מבנים או מוזיקה תוכלו לגשת לחנות והם יתאימו לכם מחשב במדויק עבור הצרכים שלכם. כמו כן החנות מחזיקה היצע רחב של מוצרים למחשב כמו מסכים, מדפסות ודיו, מקלדות, עכברים, אנטי וירוסים, ראוטרים, ציוד ויי פיי ועוד.

לסיכום, אם המחשב שלכם עובד כלכך לאט שזה מחרפן אתכם או אם הוא פשוט התקלקל ואתם מחפשים מעבדת מחשבים מקצועית שתדע לתקן עבורכם את התקלה במינימום זמן תוכלו להגיע ל"מוניטור מחשבים" שבתל אביב שידאגו להחזיר לכם את המחשב בריא ורענן, והכי חשוב נקי מתקלות ובעיות.

כתובת: אבן גבירול 110, תל אביב
טלפון: 03-5299299 

שעות פעילות:
א-ה': 18:00-10:00
ו': 14:00-10:00

לאתר
פייסבוק

כך הדרייב הצטמק לאורך השנים.השבב הקטן הוא כרטיס ה-ssd שעושה פלאים. צילום: דורון פישר

כך הדרייב הצטמק לאורך השנים.השבב הקטן הוא כרטיס ה-ssd שעושה פלאים. צילום: דורון פישר


מעבדת מחשבים קופיו דיפו

המחשב איטי ולא זז? נשפך לכם קפה על הלפטופ? האינטרנט בבית לא מהיר? אל דאגה. במעבדת מחשבים קומפיו דיפו ישמחו לעזור ולתקן כל בעיה שעולה במחשב שלכם.
אנדריי וגנר, בעלי מעבדת מחשבים קומפיו דיפו, עוסק בתחום תיקון המחשבים מזה 21 שנה. הוא החל את דרכו כשכיר בחברת הייטק ולאחר מכן הקים מעבדה ביתית לתיקון מחשבים בביתו. בשנת 2010, השיק את מעבדת קומפיו דיפו ברמת אביב, במרכז אלרם.

צילום: אנדריי וגנר

צילום: אנדריי וגנר

מעבדת קומפיו דיפו, היא מעבדה מובילה לתיקון מחשבים, סלולר וציוד היקפי ברמת אביב וסביבתה. כמו כן מספקת שירותי טכנאי בבית הלקוח, פתרונות רשת אלחוטית וקווית לכל גודל ותקציב.
בנוסף לכך, המעבדה מייצרת גיבוי נתונים תמיכה בתקלות תוכנה וחומרה באתר הלקוח ובחיבור מרחוק, ניטור רשת, תמיכה בהתקנות תוכנה, חיבורים לרשת האלחוטית ועוד.

במעבדה מבוצעים תיקונים לכל המחשבים וסמארטפונים, של החברות המוכרות, ביניהן: Dell, HP, Lenovo, Sony, Toshiba, Acer, Asus או כל יצרן מחשבים אחר. במקום לשלוח את המחשב בדואר ליצרן, לשלם עלויות דואר או נסיעות ולהמתין לפחות שבוע עד שהמחשב יחזור מתיקון, במעבדה התיקונים מבוצעים באופן מידי במקום ולעיני הלקוח, לצד פתרונות נדרשים כגון: גיבוי לפני התיקון, אספקת מחשב חליפי עם החומר של הלקוח לתקופת התיקון ובמקרים מורכבים יותר, אנדריי מבטיח לוחות זמנים מקוצרים לתיקון והשבת המחשב לפעולה.

טכנאיי המחשבים במעבדת קומפיו דיפו מוסמכים לעבוד על כל התקלות ומכירים אותן היטב. הם מציעים ידע וניסיון מוכח ורב שנים, אמינות, ותיקון ללא עיכובים. השירות מקצועי ואדיב, הלקוחות מגיעים לרוב מפה לאוזן והם חוזרים בכל עת שצריך.

כל העבודה במעבדה מתבצעת על בסיס "אין לתקן, בטרם אושר התשלום", ולכן אין סיכונים או התחייבויות מצדך. עבור כל התיקונים למעט עלות הבדיקה, שכוללת שעת עבודה ומקוזזת מהתיקון בתנאי ומאושר ע"י הלקוח, המעבדה מספקת אחריות לתיקון, תוקף האחריות כפוף לסוג התיקון או חלק שהוחלף, ונע משלושה חודשים עד שלוש שנים , כך שאם הבעיה חוזרת אתם מכוסים.

מלבד התיקונים, במעבדה מוצעים אביזרים משלימים וציוד היקפי ביניהם: עכברים ומקלדות, דיסק קשיח חיצוני בגדלים שונים, מצלמות, כרטיסים, ועוד. וכן מחשבים נייחים וניידים חדשים ויד שניה, ואפילו מכשירים סלולריים ואביזרים משלימים לסלולר. כל המוצרים באחריות ומהחברות הטובות ביותר שיש.

כתובת: אבא אחימאיר 25 תל אביב
קישור לאתר 
טלפון: 03-6422288  | טלפון להודעות וואטסאפ: 050-9555269


"אייל רוזנוסר- טכנאי מחשבים" – שירות תיקונים המגיע עד הבית

קרה אסון- המחשב שלכם התקלקל. איזה מעצבן זה יהיה לנסוע עד למעבדת מחשבים כלשהי, להעביר אליהם את הנכס החשוב ביותר בחיי היומיום שלכם ובינתיים לספור את הדקות עד לקבלתו חזרה. אך מה אם תוכלו לפתור את הבעיה במהירות, ע"י טכנאי מחשבים שיגיע עד לביתכם ואף לשלם מחיר הוגן ושווה לכל כיס עבור התיקון?

תכירו את אייל רוזנוסר- טכנאי מחשבים בעל ניסיון של 13 שנים בתחום, המעניק שירות מקצועי, ממוקד ואיכותי של תיקון, התקנה ותחזוקת מחשבים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. אייל מספק את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום המחשבים ומבצע את התיקונים אצלכם בבית, מבלי שתצטרכו אפילו לקום מהספה.

אייל מספר לנו כיצד נכנס לתחום המחשבים: "מאז מעולם, תחום המחשבים סקרן אותי. התחלתי את דרכי כשכיר במעבדת מחשבים ולאחר שסיימתי את לימודיי, החלטתי לפתוח עסק עצמאי משלי, מתוך אהבה למקצוע, אשר יחרוט על דגלו את ערכי המקצועיות והיושרה".

אייל הבחין שבתחום תיקון המחשבים, היה קיים ביקוש רב למתן פתרונות יעילים ומהירים. "בתחילת הקריירה שלי, שמתי לב שלאנשים רבים אין זמן או כוח ללכת עד למעבדת מחשבים ולחכות ימים או אפילו שבועות עד לביצוע התיקון. לכן, חשבתי על פתרון פשוט ויעיל יותר עבור הלקוחות, אשר במסגרתו, אני אגיע עד לביתם או לעסקם, ואתקן את המחשבים במקום, באמצעות שיטות עבודה מתקדמות, ממוקדות ויעילות".

אייל מעניק שירותים מגוונים, כגון: מכירת מחשבים בהתאמה אישית, גיבוי קבצים, הקמת רשתות מחשב, פתרונות שירותי ענן, תחזוקת רשתות מחשב, הקמת תשתיות רשת, תיקון תקלות חומרה ותקלות תוכנה במחשב ועוד. כל אלו נעשים תוך מתן יחס אישי והקשבה לכל צרכי לקוחותיו.

בזכות הפתרונות היעילים והמהירים שמעניק אייל לאלפי אנשים, לקוחות רבים שלו משתמשים בשירותיו באופן קבוע. הם טוענים כי מדובר בטכנאי מעולה, אדיב וסובלני, אשר מעניק שירות מקצועי ויעיל ואף מקפיד על הגינות ואמינות לאורך כל הדרך.

אז אם גם המחשב שלכם התקלקל, ואתם מחפשים פתרון מהיר ויעיל, מבלי לרוקן לעצמכם את הכיסים- אייל רוזנוסר הוא טכנאי המחשבים בשבילכם.

"אייל רוזנוסר- טכנאי מחשבים"

טלפון: 050-7703703

קישור לאתר

אייל רוזנוסר, טכנאי מחשבים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שיבוא משהו כבר שיוציא את הפועל לדרך חדשה היגיע הזמן היגעו מים עד נפש..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר