רחוב חיים עוזר צילום זאב שטרן
רחוב חיים עוזר צילום זאב שטרן

"העיר חייבת טיפול מאסיבי מבחינת ניקיון וקוסמטיקה"

שאלה אחת בשבוע, והפעם: מה הדבר הראשון שראש העירייה החדש צריך לטפל בו?

פורסם בתאריך: 14.11.18 16:22

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"ראשית העיר חייבת טיפול מאסיבי מבחינת ניקיון וקוסמטיקה, מבחינתי ניקיון זה אלף בית של כל מקום, בטח ובטח של ניהול עיר. אז קודם כל להתחיל בניקיון אגרסיבי, אחר כך לדאוג לתחזק באופן שוטף את הניקיון ואז להתחיל ולטפל בכל הדברים הקוסמטיים שמעצבנים את העיניים כמו מדרכות שבורות, ספסלים רעועים וכו'. מעבר לזה אני ממליצה לראש העיר החדש לחבק את בעלי העסקים בעיר ולא להבריח אותם, לעודד צמיחת מקומות בילוי, תרבות ופנאי, זה אומר להקל עליהם מכל הבחינות הבירוקרטיות והכספיות ולא לעשות להם את החיים קשים עוד יותר. אחרי הכל זה ווין ווין לכולם, העיר פורחת, נוצרים מקומות פרנסה חדשים והתושבים של העיר נהנים מעיר שמחה ותוססת. עושה רושם שראש העיר הנבחר יעשה את העבודה בצורה טובה, הוא נראה חרוץ, מלא רצון ומרץ להצליח ולא נח לרגע על זרי הדפנה". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול).

 

מיקי שטרק

מיקי שטרק. צילום אורי מאירי

מיקי שטרק. צילום אורי מאירי

"מלבד רה-ארגון במערכת על מנת לייעל אותה ולצמצם הוצאות, דבר ראשון יש להתעסק בגני הילדים. קודם כל גיוס סייעות מחליפות לגנים באמצעות תגמולים שונים כמו שכר יותר גבוה ובונוסים שונים. המצב כיום לא תקין, הסייעות הקיימות נודדות בין הגנים על מנת "לסתום חורים" וזה פוגע בילדים שצריכים להתרגל כל יום מחדש לסייעת אחרת. הדבר השני הוא החלפת החול בגני הילדים לדשא סינטטי, מה שנראה בהתחלה כהבטחה היה רק למראית עיניים, ללא תכנית מסודרת ונראה שמי שצעק יותר חזק קיבל עדיפות להחלפה. ישנם עוד עשרות רבות של גנים עם חול מזוהם בצואת חתולים וכל מיני זבל שונה והילדים חוזרים עם תולעים, עקיצות וחום גבוה. יש הורים שאומרים לגננות ולילדים שלהם שלא לצאת לשחק בחול. אני יודע שכל ההבטחות שהובטחו עד כה מבוטלות וכיום עומלים על בניית תכנית עבודה מסודרת בדגש על גני החינוך המיוחד. העירייה צריכה לצאת עם הודעה מסודרת להורים על מנת שיבינו את הדרך החדשה. בנוסף יש לייעל את המענה הטלפוני באגף גני הילדים, אני יודע על לפחות שלושה מספרים שונים באגף ויחד עם זאת קשה מאוד להשיג אותם. אני בטוח שיהיה טוב באמצעות ההנהגה החדשה פשוט צריך לעבוד מסודר ולא על פי צעקה חזקה". (שטרק הוא פעיל חברתי).

 

שלום קוטלר

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

"ראשית ראש העיר צריך לקיים את כל הבטחותיו כגון לנקות את העיר, לפתוח את לשכת ראש העיר לתושבים, ולטפל בהתייעלות המערכת העירונית. בנוסף, צריך להקים קואליציה מאוזנת השומרת על צביון העיר, שניתן לעבוד איתה. בהמשך הקדנציה צריך לבדוק איך מורידים את הארנונה למגורים בעיר. מעבר לכך, צריך להעביר את עיקרי המדיניות של ראש העיר לעובדי העירייה. (קוטלר הוא מזכיר סניף מפלגת העבודה בפתח תקוה).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר