רחוב חיים עוזר, מרכז העיר צילום זאב שטרן
רחוב חיים עוזר, מרכז העיר צילום זאב שטרן

החל ממחר: אכיפה מוגברת נגד הוצאת סחורה למדרכה

בהוראת רמי גרינברג, תוגבר החל מיום שני הקרוב האכיפה ויינתנו קנסות. רפי זוכאים, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר: "אני חושב שזה צעד הוגן. יש קומץ שמתנגדים וכל היתר רוצים שלא יוציאו החוצה. הרחוב הפך לשוק"

פורסם בתאריך: 22.11.18 08:37

החל ממחר, יום שני, תחל אכיפה מוגברת כנגד בעלי עסקים שיוציאו סחורה או מתקנים מחוץ לבית העסק. מדובר בעסקים שנמצאים בעיקר באזור מרכז העיר, והוצאת סחורה מחוץ לחנות צפויה לגרור קנס.
בעירייה ציינו היום כי לבקשת ראש העיר הנכנס, רמי גרינברג, חידד האגף לפיקוח רב תכליתי את ההנחיות בדבר הוצאת איסור הוצאת סחורה או מתקנים אל מחוץ לבית העסק, כל זאת במטרה לשמור על המדרכה כמרחב נקי ומסודר השייך לציבור הולכי הרגל. עוד ציינו בעירייה כי לבעלי העסקים הוזכר כי חל איסור להוציא מחוץ לעסק סחורה, מתקנים, שלטים וכו', למעט במקרים מיוחדים בהם ניתן אישור. בעלי העסקים נדרשו גם לשמור על ניקיון חזית בית העסק במהלך שעות הפעילות ובגמר הפעילות. בימים אלו כאמור חודדו ההנחיות ומתבצעת הסברה, והחל מה- 26.11.18 תתבצע אכיפה על ידי האגף לפיקוח רב תכליתי.
יש לציין כי במועדים מיוחדים מורשים בעלי העסקים להוציא סטנדים של סחורה אל מוץ לחנות, לרוב בהתאם להודעה מראש של העירייה. מדובר בדרך כלל במועדים חגיגיים, כמו למשל חגי תשרי, אז מגיעים למרכז העיר תושבים רבים לצורך קניות לחג. מהלך השנים הוצאת סחורה מחוץ לחנות היוותה נקודת מחלוקת, ולא פעם סוחרים בעצמם התנגדו להוצאת סחורה החוצה בטענה שהדבר פוגע במדרכה ובהולכי הרגל.

רפי זוכאים, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר, אמר: "אני חושב שזה צעד הוגן. יש קומץ שמתנגדים, שכולל אולי שלושה או ארבעה, וכל היתר רוצים שלא יוציאו החוצה. הרחוב הפך לשוק. סטנדים כאלו מפריעים להולכי הרגל במדרכה, ודבר נוסף זה שהם מפריעים לעסקים אחרים, וכל אחד מוציא את מרכולתו החוצה בצורה לא מקצועית. בזמנו דרשתי מברוורמן שאם הוא כבר מתכנן לתת אישורים להוציא סחורה אז רק בתקופה של סיילים, ואם כבר מוציאים אז שיהיה סטנד אחד שכולם יקבלו אותו ומי שרוצה ישלם על זה שכירות אם זה מתאפשר. היום במרכז העיר כל אחד עושה מה שהוא רוצה. זה עבר את גבול הטעם הטוב. לא הייתה אכיפה בחובבי ציון בכלל, וכל אכיפה שתהיה תשדר לעסקים שיש בוס חדש. אם ראש העיר רוצה לאכוף את הסטנדים, אז זה בסדר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר