אתר בנייה. אילוסטרציה
אתר בנייה. אילוסטרציה

הורי ילדי פסגות אפק מודאגים: "קפצנו למקום על מנת לראות את הגן וראינו אתר בנייה"

תלונות של הורים על השיבוץ לגנים, בעיקר בשכונת אפק החדשה. הורים רבים מתכוונים לערער: "אנחנו חדשים בעיר, אין לנו מושג איך המערכת עובדת ואנחנו בלחץ מהלא נודע". העירייה: "נערכים לקבלת ילדים במבנים חלופיים לתקופה קצרה"

פורסם בתאריך: 17.7.17 12:00

בימים אלה קיבלו הורים לילדי הגנים בעיר את השיבוצים לגנים אך לטענתם יש לא מעט בעיות, ביניהן: שיבוץ רחוק ממקום המגורים, שיבוץ ללא חברים או שכנים ומבנים שלטענת ההורים לא יהיו מוכנים בזמן, בעיקר בשכונת פסגות אפק.

עוד טוענים חלק מההורים, שהם לא קיבלו שיבוץ כלל ובאגף גני הילדים לא עונים לשיחותיהם לכן הם נאלצים להגיע למקום פיזית על מנת לבדוק מה הבעיה. "קיבלנו מכתב לגן ומבדיקה שעשינו, אין ברחוב שהילד שובץ בכלל מבנים", אומרת אמא ואחרת מוסיפה, "אנחנו אמורים להיות בגן מנגו, קפצנו למקום על מנת לראות את הגן וראינו אתר בנייה. כמו שזה נראה הגן לא יהיה מוכן בזמן ובינתיים נאמר לנו שנעבור למקום אחר, אבל גם שם מדובר באתר בנייה".

תלונות דומות נשמעות מהורי ילדי גן דולב. "כמו שזה נראה, הגן לא יהיה מוכן לפני חודש מאי", אומרת אמא לילד שאמור ללמוד בגן, "וגם אם הגן יהיה מוכן, אנחנו לא מתכוונים להכניס אותם לתוך אתר בנייה. זה מאוד מסוכן ולא ראוי".

גם ההורים בגן אגוז טוענים שארבעת הגנים במקום לא מוכנים. לטענת ההורים, כפי שזה נראה כיום כל ההורים מתכוונים לערער על השיבוץ. "לא הגיוני מראש שנקבל שיבוץ לאתר בנייה. אנחנו חדשים בעיר, אין לנו מושג איך המערכת עובדת ואנחנו בלחץ מהלא נודע. כנראה בעירייה מופתעים שהאחד בספטמבר מגיע".

יאיר דואק, יו"ר וועד ההורים, הוסיף כי "מי שקיבל שיבוץ באתר בנייה, קיבל שיבוץ למבנה זמני, עד שהגן שלהם יהיה מוכן". לדבריו, עד סוף דצמבר כל המבנים אמורים להיות מוכנים. "בימים אלה אנו מרכזים את כל הערעורים. לגבי מה שניתן יהיה לשנות במקום, יעשו שינוי. לאחר מכן תהיה וועדת ערעורים על מנת שכולם יהיו מרוצים, במקסימום שאפשר".

תגובת העיריה: "עיריית ראש העין עושה מאמצים גדולים לפתוח את הגנים כמתוכנן. יחד עם זאת, נערכת העירייה לאופציות נוספות של קבלת ילדים במבנים חלופיים לתקופה קצרה של מספר חודשים, עד לסיום העבודות באופן שיהיה משביע רצון ומזמין לקבלת תלמידים באופן בטיחותי ותקני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר