אלישע לוי, יוסי בניון. צילום ניר קידר, זאב שטרן
אלישע לוי, יוסי בניון. צילום ניר קידר, זאב שטרן

איש קטן, חוצפן ומגלומן. אלמוג אופיר נפרד בשמחה מיוסי בניון

יוסי בניון ירק בפרצופם של מי שהצילו לו את הקריירה וקיבלו אותו בזרועות פתוחות. הוא ביזה את עצמו בחסות חייליו בתקשורת ואכן אין לו מקום במכבי פתח תקוה. מתברר שהיהלום שלנו הוא בכלל יוסי גינזבורג

פורסם בתאריך: 12.12.18 13:04

1. מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מיהרו להיפרד בזו אחר זו מיוסי בניון. אבי לוזון ועומר גולן היו אלה שקיבלו אותו בזרועות פתוחות והצילו לו את שארית הקריירה אחרי שנזרק מכל מקום בבושת פנים. ומה העניק להם הטאלנט בתמורה? יריקה בפרצוף! בניון כנראה חושב שליגת העל היא קרטל שהוא עומד בראשו ויכול לעשות בו ככל העולה על רוחו. לא תתנו לי לשחק? החיילים שלי בתקשורת כבר ייתנו לכם בראש.

2. ברזומה הקצר שלו במכבי כבר הספיק בניון לעשות מעשה נבלה אחד כשביקש ללא בושה לעזוב לבית”ר ירושלים כשמר משה חוגג רק צייץ לעברו. משקיבל סירוב והתחיל לעשות טובה שהוא משחק, הוכיח יוסי שתמיד יש מקום אצלו לעוד שיא שלילי. מנהיג הקרטל החליט שבכל בוקר של משחק על המאמן להודיע לו מראש אם הוא פותח או לא, כדי שלהוד רוממותו יהיה זמן לקבל החלטה מושכלת אם כל העסק בכלל מתאים לו ויואיל (או שלא) להראות את פרצופו באצטדיון. נגד אשדוד הוא כבר שבר את הכלים ובחר במונית במקום בספסל. מעניין אם בקבוצות האירופיות בהן שיחק העז לנסות לארגן דילים כאלה. תרשו לי לנחש שהיה מקבל בעיטה ישר לדימונה.

3. והכי עצוב זו הדוגמה האישית. בהתנהגות החצופה שלו משדר בניון לשחקני דור העתיד ששחקן כדורגל יכול לבעוט להנאתו לא רק בכדור, אלא גם במסגרת (לא של השער), ולעשות מה שהוא רוצה. מכבי נתנה לו את המפתחות להנהיג, להוביל ואפילו להנחיל ערכים ותרבות, והוא החזיר לה בביזיון מתמשך. תתבייש לך יוסי בניון! אמנם עשית קריירה נפלאה, אבל כיום אתה איש קטן, חוצפן ומגלומן בלי טיפת כבוד לאיש זולתך. אני שמח שהמועדון ידע להגיד לו שלום כבר השבוע, כי אכן אין לו מקום במועדון.

4. על רקע הפרידה הצפויה מבניון, נעים לגלות שהיוסי המוביל שלנו הוא בכלל גינזבורג. יופי של שוער ששוב קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים עם הצלות מרהיבות מול שתי התל אביביות. גינזבורג משרה ביטחון ושקט על ההגנה ואני מאחל לו שימשיך לקבל את הקרדיט כשוער ראשון ולהציג יכולת משובחת בין הקורות. יש על מי לסמוך בשנים הקרובות או אם תרצו – יש שוער בשער.

יוסי גינזבורג. צילום זאב שטרן

יוסי גינזבורג. צילום זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר