חן קורח- המבצע השנתי צמה של עוצמה
חן קורח - המבצע השנתי צמה של עוצמה

"אחד הדברים שמאוד הפחידו אותי, זו נשירת השיער"

חן קורח בת ה-20 גילתה שהיא חולה בסרטן בחודש יולי השנה. בימים אלה היא אחת הפרזנטוריות של הקמפיין לקראת מבצע "צמה של עוצמה" שיתקיים בשבוע הבא. 11 מספרות בפתח תקוה ישתתפו במבצע תרומות השיער

פורסם בתאריך: 21.12.18 09:47

ביום ראשון הקרוב, 23.12, יוצא לדרך המבצע השנתי "צמה של עוצמה" של עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE, לאיסוף תרומות שיער עבור חולות סרטן. המבצע יתקיים בין התאריכים 23-26 בדצמבר, במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת עם מחלת הסרטן לקבל פאת שיער איכותית וטבעית – ובחינם.

אחת הפרזנטוריות של הקמפיין היא חן קורח, תושבת העיר. קורח, בת 20, גילתה שהיא חולה בסרטן ביולי השנה, חודש לפני שחרורה מצה"ל. היא אובחנה כחולה בסרטן השד ובלוטות הלימפה, מחלה שלא אופיינית לגיל כה צעיר. "בחודש ינואר השנה מיששתי גוש בחזה, בהתחלה הייתי אדישה וחשבתי שזה יעבור, לאחר מכן ביקשתי מאמא שלי שתמשש וחשבנו בהתחלה שזה ציסטה", היא מספרת. אחרי חודש פנתה לרופא היחידה ששלח אותה לאולטראסאונד שבו היה ממצא ורק בחודש יולי, כאשר הגיע ליחידה רופא חדש, הוא התחיל לזרז את העניינים. חן נשלחה לממוגרפיה וביופסיה בבית החולים בילינסון וכעבור מספר שבועות קיבלה תוצאה שמדובר בסרטן. לאחר שעברה תהליך של שימור הפוריות ושאבו ממנה 11 ביציות, החלה בטיפולי כימותרפיה שצפויים להסתיים בעוד חודשיים, ואז היא תעבור ניתוח.

חן קורח- המבצע השנתי צמה של עוצמה

חן קורח – מבצע צמה של עוצמה

"אחד הדברים שמאוד הפחידו אותי, זו נשירת השיער", היא מספרת ומוסיפה בחיוך שלפני שחלתה נהגה לצבוע את השיער שלה בצבעים חזקים ולעשות תסרוקות שונות ומשונות. "מאוד אהבתי להחליף צבעים בשיער כל תקופה והייתי משנה תסרוקות. חששתי מהרגע שהשיער שלי ינשור. לכן נסעתי לבחורה באשדוד שמוכרת פיאות לנשים חרדיות וחולות אונקולוגיות וקניתי פיאה טבעית ב-3,700 שקלים".

הנשירה החלה אצל חן, לאחר הטיפול השני. כהכנה לטיפול, היא הלכה למספרה והסתפרה קצוץ, אך מספר ימים לאחר מכן, כשחפפה את הראש, השיער נשר יחד עם השמפו. "לקחתי סכין גילוח וגילחתי את הראש ואחרי שגם הגבות והריסים החלו לנשור, צבעתי את הגבות".

עד כה עברה חן 10 טיפולים מתוך 16 אשר אותם היא אמורה לעבור. היא ממתינה לניתוח ולטיפולי הקרנות. לחן פאות רבות בשלל צבעים: ורוד, שחור, אפור, שלוש בלונדיניות ושתיים טבעיות, שאחת מהן קיבלה מזכרון מנחם. "לפעמים אני בוחרת ללכת בלי פיאה, כי אני לא מתביישת בקרחת שלי. מסבירה חן, "בנוסף, מאוד חשוב לי שנשים יידעו שיש להן ממי לקבל פאה ולא צריך להוציא על כך אלפי שקלים". היא מבקשת להעביר מסר חיובי: "הסוד הוא חשיבה חיובית, מחשבה יוצרת מציאות. שאלתי את עצמי מה הדבר שאני הכי רוצה, והתשובה היא להבריא כי אני באמת רוצה את זה ומאמינה בזה. אני מרגישה שאני בריאה עכשיו ואני מאמינה שהמחלה הולכת ונעלמת וכמו שזה בא, ככה זה יילך וזאת ההחלמה שלי".

אירוע ההתרמה המרכזי ייערך ביום ראשון, ה-23 לדצמבר, בקניון איילון, ברמת גן. שישה ספרים יפתחו עמדות ויספרו בחינם כל תורם ותורמת. המבצע יתקיים בכל חלקי הארץ בתאריכים 24-26, כאשר כ-433 ספרים יעבדו לאורך כל שעות היום, יספרו את התורמים ללא עלות וישלחו את התרומות אל העמותה.

בסך הכל 11 מספרות בפתח תקווה ייקחו חלק במבצע. הפרטים עליהן בלינק  הזה: https://www.zichron.org/barbershop_h.php


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר