רנה שאקי יונסן. צילום: מתוך יוטיוב
רנה שאקי יונסן. צילום: מתוך יוטיוב

בלם נבחרת איי פארו עשוי לחתום בהפועל

רנה שאקי יונסן (24), לו 10 הופעות בנבחרת, הרשים את הצוות המקצועי במשחק האימון אתמול ועשוי להצטרף לסגל. אם יחתום, לא ייחשב כזר. ברנקו מיכאילוביץ' מתרחק

פורסם בתאריך: 18.7.17 11:28

בצל האכזבה משני ההפסדים במשחקי האימון, הפועל ממשיכה בניסיונות לחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה. בהפסד 2:1 אתמול (שני) לרמת השרון, אחת מנקודות האור הבודדות הייתה הבלם מאיי פארו, בעל האזרחות הדנית, רנה שאקי יונסן. השם די מסגיר את העובדה שלשאקי יונסן יש שורשים ישראליים, לכן אם יחתום, לא יחשב כזר.

שאקי יונסן בן ה-24, שיכול גם לשמש כשחקן כנף וכמגן ימני, גדל במחלקת הנוער של ברונדבי הדנית, אך לא קיבל הזדמנות ממשית בקבוצה הבוגרת. ב-2014 חזר למולדתו שם שיחק בקבוצת טורסהאבן החצי מקצוענית, וכבש בה ארבעה שערים ב-40 הופעות. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקבוצת ונדסייסל מהליגה השניה בדנמרק, בה כבש שישה שערים ב-38 הופעות. שאקי יונסן היה חלק מכל הנבחרות הצעירות של איי פארו, ובשנת 2012 ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת ומאז רשם 10 הופעות. בחודש שעבר הוא שיחק 30 דקות בהפסד 2:0 של נבחרתו לשוויץ.

הבלם, כמו גם צמד הברזילאים אדוארדו דה סילבה ואמרסון דה סילבה, יבחנו במשחק אימון נוסף שיערך ביום חמישי מול העולה החדשה ללאומית, הפועל חדרה. מועמד נוסף להגיע הוא איברהים ספורי, אחיו של חלוץ סכנין בעונה החולפת, רמזי. ספורי שותף גם הוא במשחק האימון אמש והותיר רושם חיובי.

"בגדול היה משחק לא טוב שלנו", הודה המאמן אורן קריספין. "אבל בדיוק בשביל זה יש משחקי אימון ויש מספיק זמן לתקן, כך שאני לא מודאג. כמובן שאנחנו רוצים וצריכים לצרף עוד 2-3 שחקנים כדי לקבל איזון טוב יותר בקבוצה".

המגעים נמשכים עם בראנקו מיכאילוביץ', אך כרגע ישנם פערים כספיים גדולים ונראה שהקשר הסרבי מתרחק מהקבוצה. "אנחנו מאוד רוצים אותו, אבל הסוכן שלו דורש סכומים מטורפים ולא ריאליים – לא ללאומית וגם לא לליגת העל", ציינו בהפועל. "אנחנו לא יכולים לשלם לשחקן מאות אלפי יורו, כשמעבר לשכר שלו צריך לדאוג גם לרכב ודירה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר