הכשרות מאמנים לטיפול בילדים. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
הכשרות מאמנים לטיפול בילדים. ממאגר Shutterstock

מאמנים אישיים מומלצים במרכז הארץ

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים אל המאמנים האישיים ומספרים כי הצליחו להביא את הרצונות שלהם לכדי פרקטיקה, לצאת ממעגל חוסר המשמעות ואפילו להגשים חלומות ישנים וכמוסים. אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי, הנה כמה מאמנים אישיים מומלצים במרכז שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:33

דנה חיון מאמנת להצלחה אישית ועסקית ומלווה יחידים וזוגות לפרק ב' ובניית משפחה מחדש

בגיל 30, עם מחלה כרונית בכליות ולצידה אשפוזים רבים, דנה חיון הבינה שהיא חייבת לעשות שינוי מהותי בחייה. היא חיה בתחושה שהגוף שלה בוגד בה וחוותה סבל במשך שנים רבות. היא החלה תהליך אימון אישי במסגרת ארגון "תות" של המנטור אלון גל. במהלך האימון עברה תהליך טרנספורמטיבי עוצמתי בו הבינה שרק היא אחראית על החיים שלה. בעקבות התהליך, המצב הבריאותי שלה השתפר והיא יצרה לעצמה חיים מעצימים בו היא מגשימה את הייעוד שלה בחיים- ללוות אנשים בדרך למטרות שלם. בהמשך השלימה הכשרה נוספת – מנטורית ליחסים וזוגיות אצל נוגה בר, החוויה הדיאולוגית.

כיום דנה מאמנת ומנחת קבוצות נשים להעצמה אישית ועסקית ומלווה יחידים וזוגות לפרק ב והקמת משפחה מחדש. מלבד הכשרותיה המקצועיות, דנה מביאה אל חדר האימון  את ניסיונה האישי כמי שנישאה בשנית ומגדלת עם בן זוגה 4 ילדים במשמורת משותפת לצד ניסיונה המקצועי, כעצמאית ובעלת עסק לאירועים קטנים.

מה הביא אותך להתעסק בתחום אימון משפחות בפרק ב' בחיים?

"כאשר סיימתי את מערכת היחסים הראשונה שלי, הצבתי לעצמי מטרה ברורה-  תוך שנתיים להקים משפחה מחדש. אמרתי ועשיתי – תוך שנתיים הכרתי את בעלי חיים חיון, מהרגע הראשון היה לי ברור שהוא האחד, ומאז השאר היסטוריה. מהר מאוד גיליתי שלבנות משפחה חדשה זה סיפור ממש לא פשוט. משפחות בפרק ב' בחייהם, נשברות על ימין ועל שמאל. כל אחד מגיע עם החבילה שלו עם רגשות האשם, עם הצלקות והשריטות מהעבר ועם מנגנוני ההגנה. נוסיף לכך את  הילדים של כל אחד מהצדדים, את פערי החינוך, את האקסים שתמיד ברקע ונקבל תמונה שלא פשוט לאחות אותה. חיפשתי מישהו שיוכל ללוות אותנו בתהליך ולא מצאתי. החלטתי להרים את הכפפה וליצור תהליך לווי שנשען על הכלים שרכשתי בדרך עם המשפחה שלי. היום, הילדים מהנישואים הקודמים שלי והילדים של בן זוגי חיים, יודעים שיש להם גם אבא ואמא ביולוגיים וגם דמויות הוריות נוספות. ההורות שלי כיום לא מתבססת על אגו וארבעת ילדינו חשים אחים לכל דבר ועניין . אני מאושרת להעביר את הניסיון שלי ולהיות בעלת ערך ליחידים וזוגות נוספים וללוות משפחות להגיע להרמוניה".

מה מיוחד בשיטת האימון שלך?

"אימון עובד קודם כל על ה'מיינד' והשיח שלנו עם עצמנו. המופע בחיים  יכול לבוא לידי ביטוי בצורות רבות ובמרחבים שונים, אבל עיקרו בדרך שאנחנו חושבים. באימון שלי אנחנו עובדים בצורה מנטלית על השורש של הדברים ומיד רואים כיצד זה בא לידי ביטוי במרחב הפיזי. התוצאה לעולם לא בשליטתנו אולם הדרך כן – על זה אני מתמקדת בתהליכים שאני מעבירה וזה השינוי שחל בי – הפסקתי להאשים והתחלתי לקחת אחריות על חיי. כל מה שאני מעבירה מבוסס על דוגמא אישית והמון אמונה בתהליך. אני הייתי שם, עשיתי זאת, ועכשיו אני מעבירה את זה הלאה כי אני באמת מאמינה שכולם יכולים ליצור שינוי בחייהם".

מהיכן הגיעה ההשראה להתעסק בתחום?

"את החלטתי להיות מאמנת קיבלתי בזמן שהתגרשתי. הגעתי למאמנת במטרה לעבוד על עצמי כבת זוג, תוך 3 שבועות הבנתי שאני רוצה להתגרש. לימים הכרתי את חיים שהוא עצמו רו"ח, מאמן ויועץ עסקי כלכלי בכיר מטעם אלון גל . דרך חיים, נחשפתי לעולם האימון באופן מעמיק וזכיתי להכרה שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי. אציין כי ישנם תהליכים בהם חיים ואני נוהגים לשתף פעולה".

מה הכי מרגש אותך בעשייה?

"לראות אנשים מגשימים את המטרות שלהם, הופכים להיות הגירסא הטובה ביותר של עצמם ולצד זה לראות את ההתפתחות האישית והמשפחתית שלי.  במקצוע הזה כל הזמן לומדים – אין תהליך שאני לא יוצאת אסירת תודה למי שמולי. זאת זכות גדולה עבורי להיות בעלת ערך ולהעניק מהידע והניסיון שלי".

מה האני מאמין שלך?

"העולם מתחלק לצופים ולשחקנים" – תעלו על המגרש, מקסימום זה יצליח".

טלפון ליצירת קשר: ‪054-764-3510‬

דנה חיון

דנה חיון


חיפשה את עצמה ועכשיו עוזרת לאחרים לעשות זאת – קרין שער

היא עבדה בעבודת חלומות, אבל יום אחד עזבה את הכל למען ההגשמה העצמית. הכירו את קרין שער, מלווה בתהליכי חיפוש עצמי בשיטה הוליסטית שתחדש לכם הרבה בכל הנוגע להגשמה עצמית ותשוקה

"בעבודה שלי אני משלבת כלים מעולם האימון וכלים מעולם הטיפול", מסבירה קרין שער, בת 38, מאמנת אישית, מלווה בתהליכי חיפוש עצמי. "אני מלווה נשים דרך כל מה שהן צריכות בצמתי דרכים בהם הן נמצאות כמעט 4 שנים .לפני כן חיפשת את עצמי במשך 12 שנים ועברתי לא מעט מקומות עבודה ומקומות מגורים. גרתי מאילת ועד גלבוע ומסינגפור עד ארה"ב ודרום אפריקה ולא הצלחתי למצוא את המקום בו אני מרגישה טוב נפשית. רוב הזמן הייתי מתוסכלת ועצבנית, הרגשתי ריקנות וחוסר משמעות"

במשך שנים חיפשה קרין את האושר שלה בעולם, עד שהבינה כי הוא לא נמצא בשום מקום, אלא בתוכה ולכן החליטה לעשות עבודה עצמית קפדנית. "היום אני משתמשת בעבודה שלי בהמון ניסיון שצברתי מאותה תקופה. לפני 4 שנים גרתי ועבדתי בקייפטאון, היו לי בית ורכב על חשבון החברה, בריכה פרטית, , הרווחתי מלא כסף, טיילתי הרבה ועדיין הייתי קמה בבוקר בחוסר חשק לחיים. הפער הזה בין מה שיש לי לאיך שאני מרגישה, גרם לי ממש להבין שהאושר שלי לא מגיע מהדברים האלו. אף אחד מהיעדים שסימנתי עליהם "V" לא גרם לי לאושר ממושך ואמיתי. ואז הבנתי שאני צריכה לפעול אחרת. בתור התחלה החלטתי שאני לא קמה עוד אפילו בוקר אחד לא מאושרת והתחלתי ללמוד תהליכי התפתחות מודעים".

קרין עזבה את הכל ובמשך שנה וחצי רק למדה,את עולם ההגשמה,הכירה את עצמה מחדש, ורכשה כלים ומיומנויות. "בין הכלים המדהימים שרכשתי, טסתי למיאמי ללמוד את שיטת passion test, שיטה ייחודית לחיבור אנשים לתשוקות שלהם, שאני משתמשת בה הרבה בעבודה שלי. תוך כדי התהליך האישי שלי הבנתי שיש רבים כמוני שמחפשים את עצמם, בכל הגילאים, כל השנים האלה הייתי בטוחה שאני חריגה. תוך כדי הגילוי הבנתי שהתשוקה שלי היא לעזור לאנשים למצוא גם הם את התשוקה שלהם ולחיות באושר, להבין מה הכיוון שלהם בחיים כדי לחסוך מהם את הכאב שאני הרגשתי כל כך הרבה זמן, לקצר להם את הדרך בעזרת הכוונה מדויקת ומקיפה. היום אני מרגישה משמעות גדולה בעיסוק שלי, כי– לחיות בחוסר משמעות גורם לאנשים למות בעודם בחיים, ואין סיבה לחיות ככה ולבזבז את הזמן הקצר שלנו כאן. אפשר אחרת".

הבחירה בליווי תהליכים עבור קרין הייתה טבעית, כפי שהסתבר בדיעבד. "במשך כל חיי עזרתי לאנשים להבין את העוצמות שלהם ולהשיג מטרות, עשיתי את זה בטבעיותולא ראיתי את זה. וזה אחד הדברים שמלווה תהליכים יכול לעזור לך – לראות דברים מסוימים בתוך עצמך שאתה לא רואה לבד. יש חלק בנו שנקרא "חלון העיוורון" שאנחנו פשוט לא רואים על עצמנוואני חושבת שזה חשוב ואף הכרחי לקבל עזרה מקצועית, בכל תחום בו אנחנו מתקשים לבד..

בהתחלה עבדה קרין גם עם גברים אך בהמשך הדרך דייקה את עצמה והחליטה שרוצה לעבוד רק עם נשים. "בעבודה עם נשים יש אנרגיה אחרת, משהו פתוח ומאפשר יותר ואני מרגישה חיבור גדול יותר ועוצמה גדולה יותר בעבודה עם נשים. כמו שאני קשובה לאינטואיציה שלי ונעזרת בה לדייק את עצמי ולבחור נכון, אני מלמדת את הנשים שמגיעות אליי להשתמש באינטואיציה שלהן, ולקבל החלטות שנכונות להן בקלות וביטחון.".

 

בין הלקוחות של קרין שתי קבוצות עיקריות – נשים צעירות אחרי צבא/טיול, סביבות גיל 20-25שמחפשות מסלול חיים ולא יודעות במה לבחור, בין אם זה לבחור מה ללמוד או בכלל- מה הן רוצות לעשות בחיים (שזה שלב ראשון לפני בחירת לימודים, רק שהרוב פועלים הפוך). "אין להן מושג איך להתקדם אחרי צבא, אין להן מושג מהן הבחירות החופשיות שלהן. אני מכירה את זה, הייתי שם!  אף אחד מעולם לא לימד אותנו ולכן אין לנו לא ידע, לא כלים ולא מיומנויות לבחור נכון את הכיוון שלנו ולחיות באושר והצלחה. כאנשים בוגרים זו אחריות שלנו ללמוד זאת", היא אומרת. הקבוצה השנייה, לדבריה, הן נשים בוגרות יותר, סביבות גיל 26-40 שכבר בחרו מסלול חיים כלשהו אך לא מתחברות אליו. "למשל, נשים שלמדו תואר ולא עובדות במקצוע או שכן עובדות בתחום אותו למדו אך לא אוהבות את העבודהאו מרגישות חוסר מימוש. הן השקיעו זמן רב ואנרגיה וזה תהליך מפחיד לשנות כיוון, בייחוד כשאת לא בטוחה מה הכיוון שנכון לך. ואז הן מגיעות אליי כי הן זקוקות להכוונה חיצונית".

מה מיוחד בשיטה שלך?

"השיטה שלי הוליסטית- היא מקיפה את כל המשוואה של ההגשמה העצמית, והיא תמיד מלווה בפרקטיקה מעשית (שהכרחית ליצירת שינוי). בין היתר אני מטפלת בתת המודע, זה מאפשר לי גישה לשורש הבעיות, מה שמאפשר שינוי משמעותי בזמן קצר בתהליכים שאני מעבירה.  אני מאד אקלקטית ועובדת עם כלים רבים מעולמות הטיפול והאימוןמה שמאפשר לי גמישות רבה ואת היכולת להנגיש את הידע שלי לכל מי שמגיעה אלי.

טלפון ליצירת קשר:  052-3432635

קישור לדף הפייסבוק

קישור למייל

קרין שער - קרדיט לצילום וסטיילינג: חן מור יוסף

קרין שער – קרדיט לצילום וסטיילינג: חן מור יוסף


ליאת בורנשטיין – מאמנת להתפתחות אישית והובלת שינויים

ליאת בורנשטיין (37) עזבה עבודה נוחה בתפקיד ניהולי בכיר ויצאה להגשים שליחות: ליווי אנשים בהגדרת מטרות ויעדים אישיים, זיהוי חלומות והשגת תוצאות אפקטיביות. בדרך שלה, היא מסייעת ללקוחותיה להוביל שינויים בחיים במגוון תחומים; קריירה, זוגיות, מערכות יחסים, התפתחות אישית ועוד, במטרה לממש חלומות ולעזור במציאת ייעודם.

בורנשטיין מספרת כי מאז שהייתה ילדה קטנה, המשיכה הגדולה ביותר שלה הייתה לאנשים. "כבר בגן, ילדים הגיעו אלי שאגשר ביניהם. תמיד ידעתי להסתכל על סיטואציה מכל הזוויות שלה, להגיע לאנשים, לגרום להם להאמין בעצמם ולרתום אותם לעשייה עבור עצמם ועבור אחרים. גם בקריירה שלי הנעתי אנשים להגיע ליעדים. בפעם הראשונה ששמעתי על קואוצינג', לפני כ-13 שנים, הלכתי ללמוד את התחום בלי שום התלבטות."

תוביל אתכם לשינוי (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

תוביל אתכם לשינוי (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

את לימודי האימון היא עברה במקביל לעבודתה. במסגרת תפקידיה, ניהלה והקימה מוקדי שירות ומכירה גדולים, יחידות בק-אופיס ועוד. "בתפקיד ניהולי צריך לקחת את המושכות, להוביל ולהגיע ליעדים עסקיים ואישיים, עסק לא יכול לעבוד אם לא מגיעים לאנשים ברמה האישית ומבינים מה הדלק שלהם, כל אדם מונע מתשוקות שונות." היא מספרת.

אחרי 15 שנים בתפקידים שונים בחברה, והרחבת התא המשפחתי, החליטה לצאת לדרך עצמאית כמאמנת אישית. "משהו התחיל להדהד לי שאני כבר לא במקום שלי. חזרתי ללמוד קואוצינג' מאפס, למרות שכבר הוסמכתי כמאמנת. בינואר השנה (2019) פתחתי את העסק שלי״.

תתארי סיפור הצלחה של מאומנים שלך

"לפני מספר שנים, הגיעה אליי נועה (שם בדוי), שהייתה במערכת יחסים, בה לא הצליחה לבטא את עצמה והקשר היה על סף פירוק. בתהליך התמקדנו במעבר ממיקוד שליטה חיצוני למיקוד שליטה פנימי, זמן קצר לאחר שסיימנו את התהליך היא עדכנה אותי שמערכת היחסים עם בן זוגה קיבלה תפנית חיובית ואף שהיא צפויה להתחתן בקרוב. חשוב להבין שאין סיפורי הצלחה בלי יציאה מאזור נוחות, התמסרות, אמונה וכוונה. ביכולתו של כל אדם לעשות שינויים חיוביים בחייו, שינויים קטנים, שינויים גדולים, הכל אפשרי, צריך להאמין ולהתנסות."

מה לקוחות אומרים עליך?

"שהם זוכים ליחס אישי והקשבה אמיתית, ללא שיפוטיות, שההכוונה והליווי מגיעים מתוך אכפתיות, הבנה ואמפתיה. שהשאלות הינן משמעותיות ומאפשרות להם למצוא את התשובות בתוך עצמם. אני מקפידה לא להכתיב את הדרך שלי, אלא לשמש עבורם כלי להעלאת המודעות וההכרות שלהם עם עצמם וחיבור לרצונות ולחלומות שלהם."

מהו תהליך האימון?

"אימון הוא תהליך קצר, ממוקד ופרקטי, הוא אורך בממוצע בין 8-14 מפגשים ונקודת ההנחה היא שהמתאמן הוא המומחה לחייו. התהליך מאפשר הסתכלות חדשה על מציאות קיימת, קבלת כלים פרקטיים ליצירת שינויים מחשבתיים ומעשיים, האימון מתאים לכל תחומי החיים."

מהן תועלות האימון?

"תהליך החושף את האתגרים האמיתיים של האדם, מחזק את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי, קבלת תוצאות רצויות ומרגשות, תהליך שמייצר מסגרת ומחויבות לעשייה. התהליך כולל בניית תכנית פעולה להשגת היעדים, ניתנים כלים שימושיים, המסייעים להצלחה, את אותם כלים, ניתן לשכפל וליישם על תחומי חיים נוספים, בצורה עצמאית."

איך בוחרים מאמן?

"מאמן בוחרים על בסיס חיבור אישי, מקצועיות ותוצאות"

אם אתם מחפשים לצאת למסע מכיל ותומך ולהגיע ליעד חדש, מדויק ונכון יותר עבורכם, תתקשרו עוד היום.

ליאת: 052-361-0009
אזור פעילות: הוד השרון והסביבה הקרובה
שעות פעילות: בתיאום מראש

״כל אדם מונע מתשוקות שונות״ (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

״כל אדם מונע מתשוקות שונות״ (צילום: ציון בלחסן – Z-video)


מזמינה אתכם ליצור הצלחות חדשות – ורד שקוב

לפעמים נראה ש-ADHD זו מגפה עולמית וכמעט כל מי שאנחנו מכירים מתמודדת עם זה. ורד שקוב, מאמנת אישית לבוגרים (18 ומעלה) בעלי ADHD שמה לעצמה במטרה להפוך חסרון ליתרון ובזכות שיטת האימון שלה רבים מהמאובחנים זוכים לא רק למבט חיובי יותר על חייהם אלא מקבלים כלים אפקטיביים להתמודדות עם המצב. ורד שקוב מזמינה אתכם להגיד שלום ולא להתראות לכישלון

במשך שנים רבות ורד שקוב עוזרת להורים שילדיהם אובחנו עם ADHD, הפרעות הקשב והריכוז, תופעה שנפוצה מאד בימינו ולכן מדירה שינה מעיני משפחות רבות. "ברגע שההורים מקבלים בשורה שלילד שלהם יש הפרעת קשב וריכוז, זה לא קל לעיכול, כי הנה מישהו אומר לך שהילד שלך אינו מושלם. ולכן בשיטת האימון שלי אני בוחרת לעבוד עם ההורים, כדי לכוון אותם, להראות ולהסביר להם". שקוב בעלת ניסיון עשיר בתחום ומאמינה שניתן לשנות את האוטומט שמפעיל אותנו ואת החשיבה שנוטה תמיד לכיוון השלילי. במשך שנים היא עבדה בתחום החינוך המיוחד וחלק מהשיטות, ובעיקר את תפיסת העולם היא מיישמת גם בטיפול ב-ADHD. בנוסף היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד וקורס מנהלים, בוגרת מסלול אימון אישי באיק"א, מומחית באימון להגשמה עצמית והתמודדות עם ADHD אצל בוגרים בשיטת אימון ממוקד תוצאות, מאמנת זוגית ומעבירה סדנאות להורי ילדים ומתבגרים עם ADHD.

מסטיגמה מזיקה לחיים מלאי העצמה

"אני מאמנת בוגרים שמאובחנים עם ADHD. יחד אנחנו לומדים להתמודד עם הקשיים בתפקוד היום-יומי שלהם. כל מי שמאובחן עם ADHD או מכיר מישהו שמאובחן מכיר את הקושי בקבלת החלטות, או דווקא נטייה להחלטות חפוזות, ללא שיקול דעת או שיקול דעת שאינו רלוונטי. מאובחני ADHD דוחים הכל למחר, הם מפוזרים, לא מאורגנים, שוכחים הרבה דברים וכל הזמן מאבדים חפצים".

שקוב שמה לעצמה למטרה לשנות את התפיסה הקיימת גם אצל המאובחנים עצמם ודרכם אצל הסביבה הקרובה שלהם. היא מאמנת להתמודדות יום-יומית במגוון שיטות, כולל יצירתיות מגוונת המאפשרת יכולת ביטוי רחבה, למשל, שימוש במסכות, מראות, תמונות, צבעים ועוד. יש מתאמנים שיוצרים דברים בבית ומביאים לפגישות איתה. "הדרך שאני עוברת עם המתאמנים שלי משתנה מאחד לאחד. למרות הפרופיל המשותף המוכר, כל אחד מתמודד עם בעיות משלו ולכן גם תהליך האימון חייב להיות בהתאם", היא מספרת.

"מחשבה חיובית היא מפתח לצמיחה, אף פעם לא מאוחר לעשות שינוי", המילים האלה הפכו כבר מזמן למוטו של שקוב. הדבר שהכי מרגש אותה בעבודה שלה זה הפידבק שהיא מקבלת בסיום תהליך האימון, את הגאווה העצמית שמרגישים המתאמנים בזכות ההישגים שלהם. את המשפט "אני נולדתי מחדש", היא שומעת בסוף כל סיכום תהליך. פתאום הם מצליחים לראות גם את הדברים החיוביים ואת ההצלחות שלהם, ולא רק את החסרונות שרדפו אותם לאורך השנים. "בפגישות שלנו אני לא אומרת מה לעשות. אני שואלת שאלות והתשובות כבר מוצאות בעצמן את הדרך".

052-8379353

ורד שקוב


גיל כהן – קואוצ'ר של המאה ה-21

כמה פעמים רציתם לקבוע פגישה כלשהי, אך לא היה לכם מספיק זמן או כוח לנסוע עד למקום המיועד? גיל כהן (48), הוא מאמן אישי ועסקי שמציע עבור כל מי שמעוניין לקבל כלים מנטליים להצלחה עסקית ולהשיג מטרות בתחום הקריירה, אלטרנטיבה נוחה- אימון טלפוני מרחוק.

מדוע החלטת להיות מאמן עסקי?

"עסקתי בתחומי המכירות והכספים, ובמשך 15 שנים, התנסיתי במגוון סגנונות אימון לפיתוח אישי. במהלך הדרך, הכרתי מספר כלים מנטליים אפקטיביים וטכניקות למיקוד, אשר פיתחו אותי מבחינה עסקית ועזרו לי להתגבר על קשיים, להשיג מטרות בקלות רבה ולהיות אדם מאושר. בזכות המהפך שהשיטות הללו חוללו בחיי, החלטתי להסב לאנשים את אותה תחושת אושר וסיפוק עצמי ולעזור להם לשפר את איכות חייהם".

היכן התמחית בתחום האימון העסקי?

"למדתי אימון מנטלי ואימון אישי ועסקי מהמאמנים הטובים ביותר בארץ. לאחרונה סיימתי את ההכשרה השלישית שלי בתחום, וכרגע אני בעיצומה של התמחות בלשכת המאמנים של ישראל".

מהן שיטות האימון שלך?

"האימון שלי הוא אימון טלפוני. מדובר בשיטה בינלאומית מוכחת שפיתחה המון בעלי מקצוע. השיטה ייחודית ביותר, מכיוון שהיא חוסכת זמן וכסף ללקוח ויוצרת אימונים נוחים ונגישים, שבהם אין משמעות למרחק בין המאמן למתאמן. לצד האימונים הטלפוניים, אני מבצע גם אימונים פרונטליים. נוסף על כך, אני עובד עם מודל מערכתי קל ואפקטיבי שפותח בארה"ב והותאם למנטליות בארץ. המודל נחל הצלחה אדירה בעולם ומאפשר למתאמן לקבל מפה מפורטת של תכונותיו ומאפייניו העסקיים ולבנות תכנית פעולה למימוש חלומותיו. כמו כן, השיטה משפרת באופן משמעותי את הביטחון העצמי, מגבירה את העשייה, יוצרת מיקוד במטרות המרכזיות ומביאה להצלחות מידיות".

אילו לקוחות מגיעים אלייך?

"שכירים ועצמאיים עם מטרות מגוונות: לפתוח עסק חדש, לעשות שינוי בקריירה, לשדרג את היכולות, לבצע מעבר משכיר לעצמאי, לבנות תכנית עסקית לעתיד, לעבור לתפקידי מפתח בחברה ועוד".

כיצד נבנה תהליך השינוי?

"פעמים רבות, אנשים לא יודעים להגדיר את המטרות המרכזיות שלהם. לכן, אני והמתאמן בודקים יחד מהם היעדים המשמעותיים והמרגשים ביותר עבורו, מבצעים תהליך של חיזוק מנטלי ויוצרים גשר אל המטרות באמצעות תכנית פעולה מפורטת ומסודרת. בתוכנית אנו מגדירים בין היתר יעדי ביניים, דרכים חלופיות להשגת המטרה וכדו'".

מהו האני מאמין שלך?

"להמשיך לעזור לאנשים רבים לחולל מהפך בחייהם ולהמשיך להעניק יחס אישי והקשבה ללקוח".

גיל כהן – מאמן אישי ועסקי

כתובת: גבעתיים. אך אין צורך, האימון הוא טלפוני!

טלפון: 054-4728628

קישור לפייסבוק

קישור למייל

גיל כהן מרצה בכנס מתנדבים

גיל כהן מרצה בכנס מתנדבים


"תמיד הייתי הכותל עבור כולם": רון פינדלינג, מאמן אישי, זוגי, עסקי

במשך 30 שנה רון פינדלינג טיפח קריירה מצליחה בתחום הפיננסים. מה גרם לו לעזוב את הכל לטובת לימודי האימון ועזרה לאנשים? היום הבחירה שלו מסייעת לאנשים אחרים לעשות את הבחירות שלהם בדרך הכי נכונה שאפשר

"אני מתעסק באימון רק שנתיים באופן מקצועי", מספר רון פינדלינג, מאמן אישי, זוגי ועסקי. "אבל עוד לפני עשיתי את זה במסגרת חברית וגם כמנהל כספים בחברה בה עבדתי. כאחד מראשי החברה תמיד הייתי הכותל עבור כל העובדים שהיו לא פעם מגיעים אלי כדי להתייעץ ולשאול את דעתי בנושאים שונים. תמיד הרגשתי שהעזרה הזאת לאנשים זה משהו שמספק אותי הרבה יותר ומעצים אותי ולכן אחרי כמעט 30 שנות קריירה הלכתי ללמוד אימון ב-ICCM, בית הספר לאימון".

היום פינדלינג מתעסק בעיקר באימון זוגי ואישי. "לא הרבה יודעים, אבל אימון אישי הוא חלק מאימון זוגי הרבה פעמים", הוא מספר. "לפעמים הבעיות בזוגיות נובעות מכך שמישהו מבני הזוג, או שניהם לא מממשים את הפוטנציאל שלהם. אני מאד מאמין שבתהליך אימוני כל אחד לומד להכיר את עצמו טוב יותר ולהשתפר בהתאם".

מה מבחינתך ההבדל המהותי ביותר בין ייעוץ לאימון?

"ייעוץ זה משהו נקודתי, בלי התייחסות לרקע של האדם שמולך. יועץ נותן את העצות שלו בהסתמך על עולמו הפנימי. באימון, לעומת זאת, אני זה ששואל את השאלות ואת התשובות המתאמן שלי מחפש אצלו. אני מעניק כלים להעצמה, לביטחון עצמי וכל מה שאדם זקוק לו כדי לפרוץ קדימה. בסופו של דבר, כל אחד מהמתאמנים שלי מבין שהתשובות לשאלות שלו תמיד היו אצלו ואני רק עזרתי לו להוציא אותן החוצה ולנסח בצורה נכונה".

האם קרה לך פעם שהמלצת לזוג מסוים להתגרש? או דווקא להישאר יחד למרות חילוקי הדעות?

"אני שואל את השאלות כדי לאפשר לאנשים למצוא תשובות. זוג שמגיע אלי לאימון בעקבות בעיות מסוימות, יכול להחליט בעצמו אם להישאר או להיפרד, אני לא יכול לייעץ להם משהו כזה, אבל אני יכול להבטיח שלאחר תהליך של אימון הם יקבלו את ההחלטה על סמך המידע החדש שהם גילו על עצמם בזכות התשובות שלהם לשאלות שלי. פעמים רבות זוגיות כושלת יושבת על בעיית תקשורת בין בני הזוג. לפעמים בן זוג אחד מרגיש חוסר ביטחון ומספיק שהשני יגיד איזו מילה לא במקום, זה עלול לפגוע קשות ולסבך. אם אני נתקל במקרים כאלה, אני עובד באופן אישי עם כל אחד מבני הזוג, עד שאני מרגיש שהגיע הזמן להפגיש ביניהם שוב על ספת האימון".

קישור למייל

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

טלפון: 054-4809284 

רון פינדלינג – צילום הדס פינדלינג


אייל ביכלר – מאמן בשיטת מסע הגיבור

דמיינו שאתם מחזיקים צנצנת ואתם מנסים לפתוח אותה אבל לא מצליחים. אתם לוקחים מגבת מטבח לאחיזה טובה יותר, אך ללא הועיל. אתם מעבירים את הצנצנת לחבר שרירי אבל גם הוא נכנע אל מול עקשנותו של מכסה הצנצנת. אתם מנסים עוד פעם אחרונה אבל המכסה נאבק כמו כלב שמנסים להוציא מפיו כדור טניס. לבסוף בצעד אחרון של ייאוש אתם הופכים את הצנצנת, נותנים לה מכה קטנה, הופכים אותה בחזרה ו.. הופ! הצנצנת נפתחת בקלות שלא תיאמן.

גם אנחנו ממש כמו הצנצנת צריכים לפעמים עזרה קטנה שתעזור לנו להשתחרר ולהשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג. אימון אישי בשיטת מסע הגיבור היא בדיוק הטפיחה על תחתית הצנצנת שעוזרת לאנשים להשתחרר ולהגשים את כל מה שהם רוצים מהחיים.

שיטת מסע הגיבור, המועברת על ידי אייל ביכלר, נועדה עבור אנשים העומדים בפני פרשת דרכים בחייהם ומחפשים הכוונה שתעזור להם למצוא את הדרך הנכונה עבורם כך שיוכלו לקחת את הצעד הראשון אל עבר השינוי המיוחל, גם אם הם עצמם לא בטוחים מה הוא בדיוק השינוי שהם רוצים להשיג.

ביכלר, שבא מעולם הפסיכותרפיה האינטגרטיבית, הביא את השיטה מארה"ב לאחר שראה את הפלאים שהיא עושה למאומניו. את השיטה התאים לקהל הישראלי והחל לפתוח קבוצות אשר נפגשות אחת לשבוע במטרה להעניק למאומניו מעין מצפן פנימי אותו הם לומדים לקרוא כך שיוכלו לנווט את דרכם אל עבר מטרותיהם.

במהלך התהליך עובר כל אדם מסע כחלק מקבוצה בו הוא מקבל הכוונה המסייעת לו להגדיר בצורה נכונה את השינוי אליו הוא רוצה להגיע ולאחר מכן מקבל כלים לאורך כל אחד מהמפגשים שבעזרתם הוא יכול להשיג את המטרות והשינויים אותם הגדיר בתחילת התהליך.

התהליך כולל עשרה מפגשים של שעתיים וחצי, אחת לשבוע, במהלכם נפגשת הקבוצה במקומות שונים, בין אם בפארקים או בטבע כשבכל מפגש עוברים חברי הקבוצה תהליך בו הם מקבלים כלים להתמודדות ולהגשמת מטרותיהם.

בעוד שחלק מהאנשים נהנים מתהליך של התפתחות וגילוי עצמי במסגרת קבוצתית ישנם גם אלה המעדיפים לעבור את התהליך בתוך מסגרת אינטימית יותר. לשם כך מזמין אייל אנשים המעוניינים לעשות את מסע הגיבור לתהליך של אחד על אחד בו יצעדו זה לצד זה אל עבר השגת המטרות של המאומן.

מעביר אנשים מסע אל עבר גילוי והגשמה עצמית - אייל ביכלר. צילום אייל ביכלר

מעביר אנשים מסע אל עבר גילוי והגשמה עצמית – אייל ביכלר. צילום אייל ביכלר

אל מסע הגיבור מגיעים אנשים בכל הגילאים אשר חווים תקיעות או בעיה בחייהם עליה הם מעוניינים להעפיל, בין אם מדובר בחוסר חשק להגיע למקום העבודה, קשיים בזוגיות או בחיי האהבה, קשיים בקבלה או אהבה עצמית, התמודדות עם חוסר ביטחון, או כל מכשול העומד בפניהם.

"אני מאמין שכל בן אדם הוא גיבור בחייו ומבחינתי גיבור הוא מישהו שמזהה את היכולות והכח הייחודי שלו – אני עוזר לאנשים למצוא את המשאבים האלה שבתוכם", מספר אייל. בסוף כל מפגש מקבלים המונחים תוכנית פעולה ויוצאים עם הבנות חדשות שעוזרות להן בהשגת מטרותיהם והדבר הכי מדהים הוא שאת השינוי מרגישים כבר מהמפגש הראשון, מה שהופך את כל החוויה לסופר מרגשת ומעוררת.

ישנם מצבים בחיינו בהם כל מה שאנחנו צריכים הוא הכוונה וכלים נכונים. אם אתם מתמודדים עם אתגרים בחיים כמו חרדות, שינויים, דיכאונות ומשברים אין שום סיבה שתצטרכו להתמודד עם אותן הבעיות לבד וללא הכוונה. שיטת מסע הגיבור של אייל ביכלר תעניק לכם את הכלים שיעזרו לכם לשחרר את מכסה הצנצנת ככה שתזכו להנות מהריבה המתוקה שבפנים – החיים.

טלפון: 054-5282342

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

*אזור מרכז והצפון

מסע הגיבור - נותן לכל אחד את ההזדמנות לגלות את הגיבור שבו. צילום אייל ביכלר

מסע הגיבור – נותן לכל אחד את ההזדמנות לגלות את הגיבור שבו. צילום אייל ביכלר


איגור קנופ – הקואוצ'ר שמאמין שלכל תוצאה בחיים יש סיבה

איגור קנופ (44) הוא מה שרובנו מגדירים כאיש של עשייה והישגים. הוא עלה לישראל מברה"מ כשהיה בן 15, בהכשרתו הוא פיזיקאי שמאמין שכל אירוע מתרחש מסיבה ושום דבר אינו מקרי. לאחרונה הוא פרש מהצבא, לאחר קריירה מרשימה כשבתפקידו האחרון שימש כראש התכנית הלאומית למיגון מטוסי נוסעים.

כשהיה לקראת פרישתו מהצבא, החליט לקחת את ניסיון החיים העשיר שלו וליישם אותו בקריירה חדשה. הוא למד אימון (קואוצ'ינג) בכמה בתי ספר שונים, רכש מיומנויות NLP ואסף ידע רחב ומגוון כלים, וכיום הוא משלב את הטכניקות השונות עם הגישה "המדעית" של חקר והתבוננות מול המתאמנים שלו.

איגור קנופ (צילום: יבגני לוזה)

איגור קנופ (צילום: יבגני לוזה)

הרקע האישי שלו והחוויות אותן עבר הביאו אותו להתמקד בשלושה קהלי יעד שונים:

הראשון, אנשים שעומדים בפני צמתי החלטה בחיים, עם דגש על פורשי מערכת הבטחון. אנשים אלה לא פעם מתלבטים כשנדרשים להתאים את עצמם לעולם האזרחי ולבחור דרך חדשה. כמי ששינה את דפוס המחשבה ביציאה לאזרחות, קנופ מרגיש כי יש לו הרבה מה לתרום בתחום, ואף לקצר לאותם האנשים תהליכים.

קהל היעד השני הוא אותם אנשים שהחליטו לקחת בידיים את עתידם הכלכלי. הם עברו יעוץ ותכנון פיננסי עם בעלי מקצוע, אך מתקשים להוציא את התכנית לפועל. "הרבה פעמים, בעת הביצוע אנשים נתקלים בחסמים ואמונות מגבילות בנוגע לכסף. אני יודע לעזור להם להגיע לשורש העניין, ולפרק אותו." הוא אומר וממשיך במילותיו שלו לקהל היעד השלישי, "אוכלוסיית דוברי רוסית עם מאפייניה המיוחדים, והסוגיות שמטרידות אותם, בנוסף לאתגרים הקיימים גם בשאר המגזרים: התאקלמות בארץ, הבדלים מנטליים, תבניות הנובעות מחינוך ופערים בין דוריים בתוך המשפחות של העולים עצמם. כמי שנמנה כחלק מהאוכלוסייה, אני מבין היטב את האנשים ויודע לסייע תוך התייחסות לערכים הספציפיים שלהם."

אילו סיפורי הצלחה היו לך בתחום?

"היו הרבה מקרים מרשימים כמובן, אבל תהליך מאוד מעניין היה של אישה כבת 50, ממוצא רוסי, שחיה הרבה שנים בארץ. לאחר שהעסק שבו עבדה שנים רבות נסגר, היא מצאה את עצמה ללא עבודה. היא נכנסה לתקופה לא טובה בחייה. היא הייתה מופנמת, עם מידה רבה מאוד של ביקורת עצמית, ומערכות היחסים שניהלה לא היו מספקות. מתוך המקום הזה, היא שאלה, 'לאן אני הולכת ומה אני עושה'? זיהיתי שמפתח לפתרון הוא להחזיר לה את היכולת לאהוב את עצמה וללמוד לשמוח מדברים קטנים. אחרי אימון של שלושה חודשים היא מצאה אושר בכל מערכות היחסים בסביבתה. גילתה מחדש את אהבתה לבעלה, נהנית מהנכדים, ואפילו החליטה לצאת לדרך עצמאית בתפקיד טיפולי מתוך הרצון לעזור לאנשים. לפני סוף התכנית היא כבר עשתה צעדים משמעותיים כמו לפרסם את עצמה ואת השירותים שלה בפייסבוק ובאינטרנט, והיום היא כותבת בפוסטים על המבט המאושר בחיים."

מה הלקוחות שלך אומרים עליך?

"שיש לי את היכולת להיות מאוד קשוב ולא שיפוטי. לקבל אותם כמו שהם, לשמוע אותם ולעזור להם לחפש את הפתרונות שלהם, ללא הכתבה או עצות. מישהי אפילו אמרה לי, לאחר שסיימנו את תקופת האימון, שהיא עברה שינוי משמעותי בעקבות המפגשים ויוצאת כעת לדרך עצמאית והודתה על כך שבכל הכנות, היא אפילו לא יודעת מהי דעתי האישית על הנושא שבו עסקנו."

מהו תהליך האימון שמחכה למי שקובע איתך פגישה ראשונה?

"תהליך ממוצע אורך כשלושה חודשים שבהם אנחנו חוקרים בהדרגה את השאילתה של האדם. מבינים את המצב הנוכחי, ומה הביא אותו לאימון. מה לא מספק אותו בחייו כיום. בשלב הזה אני נוהג לשקף למאומן את המצב כפי שהוא ואת הערכים המובילים שלו.

בשלב הבא בוחנים את הכישורים והחוזקות שלו ואת הצלחות העבר. על ידי זה מחזקים אותו. אחר כך אנחנו מגדירים באופן מדויק מה המטרה ואיפה נמצא החלום ולשם הולכים עם כלים שמאפשרים להתמודד עם מצבים וקשיים. הדגש הוא על שינוי חשיבה והבניית דפוסי פעולה מועילים יותר. דבר מעניין נוסף שקורה בתהליך האימון, שתוך כדי העבודה משפרים ומנקים את מערכות היחסים. כי הרי כל מה שקורה בחיינו זה עניין של יחסים. בזוגיות, במשפחה, שלך עם הבוס או שלך עם עצמך. מבלי לפתור את זה אי אפשר להתפנות לשום מטרה."

איזור פעילות: המרכז
טלפון: 052-613-4864

למעבר לפייסבוק

לעבור תהליך שישנה את חייכם (צילום: יבגני לוזה)

לעבור תהליך שישנה את חייכם (צילום: יבגני לוזה)



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר