ברוך סער. צילום: ניר קידר
ברוך סער. צילום: ניר קידר

"כניסת הכחולה לבעלות היא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות להפועל"

המגעים לכניסת עמותת האוהדים לשותפות בבעלות נמשכים, וברוך סער לוחץ להשלים את המהלך. דורון גלנט החל בהעברת המסכים לצורך בדיקת מצב המועדון

פורסם בתאריך: 19.7.17 13:43

כניסת עמותת הכחולה כשותפה בזכויות הניהול במועדון צוברת תאוצה. גלנט ועמותת האוהדים המשיכו השבוע במגעים ביניהם. הבעלים החל בהעברת המסמכים אותם העמותה דרשה לצורך בדיקת מצב המועדון, ושני הצדדים נשמעים אופטימיים באשר לסיכויים להגיע לסיכום בין הצדדים על שותפות בתקופה הקרובה.

מי שדוחף לסיים את המהלך הוא המנהל המקצועי ברוך סער, שהפך תוך זמן קצר לאחת הדמויות המרכזיות בהפועל ונחשב ליד ימינו של גלנט. "אני בהחלט מנסה לסייע לשני הצדדים להגיע לעמק השווה וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למועדון", אמר סער, שנכח בפגישה בין גלנט לנציגי הכחולה. "אני מאוד מקווה שדברים יסגרו כבר בימים הקרובים".

"אני צריך להעביר לעמותת האוהדים נתונים נוספים, הם יעבדו אותם ואז נוכל לראות איך אנחנו מתקדמים", נשמע גלנט זהיר יותר. "בכל מקרה, ברגע שדיללתי את המניות של דורון בן דקון אנשים צריכים להבין שמבחינתי המגעים עם הכחולה רציניים מאוד, ומוטב שאף אחד לא יטיל ספק בכוונות שלי".

בעקבות כך שעדיין לא קיבלו את תמונת המצב המלאה על מצב המועדון, בעמותה התקשו להעריך את הסכום המדויק אותו יוכלו להזרים לתקציב במקרה של כניסה מידית כשותפים בניהול. אך למרות זאת, בעמותה בטוחים כי כניסה אפשרית תביא למשב רוח מרענן וחיובי במועדון, וצפויה להשפיע באופן מיידי ומשמעותי על קצב מכירת המנויים וגיוס הספונסרים. אשתקד, אגב, נמכרו 312 מנויים בלבד, שיא שלילי עבור המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר