עו"ד קלרה שמורק ועו"ד ישראל שמורק
עו"ד קלרה שמורק ועו"ד ישראל שמורק

כך ייחסך מההורים תשלום של 929 שקלים שכר טרחת עורך דין

בעקבות פניית עוה"ד קלרה וישראל שמורק, הסכימו בעירייה לשלוח מכתב רשום לפני שיעבירו לטיפול משפטי חיצוני מקרים של אי תשלום אגרת חינוך. עד עתה נאלצו הורים רבים שלא קיבלו את הדרישה שנשלחה רק בדואר רגיל, לשלם שכר טרחה

פורסם בתאריך: 30.12.18 12:58

בשורות טובות להורים: החל מהשבוע, בטרם תפנה עיירת פתח תקווה תביעת חוב בחינוך לטיפול חיצוני של עורך דין, ישלח לחייבים מכתב בדואר רשום ורק לאחריו, לאחר שהעירייה תוודא שהמכתב התקבל, תפנה העירייה את החוב לטיפול עו"ד חיצוני. זאת לאחר התערבות בנושא של עו"ד קלרה וישראל שמורק.

"לאחרונה קיבלנו במשרד פניות רבות מהורים בגין תביעת חוב אגרת חינוך לגני ילדים, שהוגשו כנגדם לבית המשפט השלום בפתח תקווה" מסבירה עו"ד שמורק, פעילת ציבור חברתית ולוחמת זכויות אדם. "ההורים שומרי חוק טענו בפנינו שהם כלל לא ידעו על קיום החוב. מברור שעשינו, הסתבר שהמכתב נשלח בדואר רגיל ומסיבה כזו או אחרת הם לא קיבלו אותו. התושבים נדרשו לשלם את החוב כולל הוצאות ריבית והצמדה וכן הוצאות שכר עורך דין שעמד על 929 שקלים", היא מסבירה. "נפגשנו עם ראש העיר רמי גרינברג ומנהל אגף הכנסות בעירייה ניסים חנגל, הסברנו להם את הבעיה וביקשנו מהם לעשות שינוי, לא רק ללקוחות שפנו אלינו, אלא עבור כלל תושבי העיר", היא מספרת.

עו"ד קלרה שמורק ועו"ד ישראל שמורק בפגישה עם ראש העיר רמי גרינברג

עו"ד קלרה שמורק ועו"ד ישראל שמורק בפגישה עם ראש העיר רמי גרינברג

עו"ד שמורק מציינת שנאמר להם שהחוב נרשם גם בטופס הארנונה, אך מבדיקה שעשתה, מול הלקוחות שלה, אצלם זה לא היה כך. "בישיבה הוחלט לשנות את הנהלים על מנת למנוע את מה שהיה עד עכשיו, ואת תשלום שכר טרחת עורך דין שנאלתו הורים לשלם. הוחלט שבטרם הנושא יועבר החוצה לעורך דין להגשת תביעה דרכו, יקבלו התושבים מכתב התראה לתשלום בדואר רשום, למרות שעל פי החוק, זה לא חובה. אני מודה לראש העיר על תיקון עוול של שנים".

בעיריית פתח תקווה אישרו את הדברים וציינו שבעקבות פניית עו"ד הם יתחילו לשלוח מכתב התראה נוסף בדואר רשום בטרם יגישו תביעה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר