סילבסטר. צילום אלכס ליבק
סילבסטר. צילום אלכס ליבק

הספירה לאחור: מה מציעים הברים בפתח תקוה בסילבסטר

אלכוהול, מתנות, מוזיקה טובה והרבה אלכוהול. סילבסטר בפתח תקוה: המסיבות, האטרקציות והמבצעים

פורסם בתאריך: 31.12.18 12:26

 

1 ביום שני השבוע יקיימו המסעדות והברים בעיר את חגיגות הסילבסטר וסוף השנה האזרחית באווירה חגיגית שתימשך אל תוך הלילה. במסגרת הערב יציעו הברים והמסעדות בעיר דילים מיוחדים, מבצעים על אלכוהול, אווירה חגיגית, דיג'יים למיניהם ועוד.

2 האוסקר ווילד סוגר את השנה במסיבה חגיגית. המקום יקושט באווירת הסילבסטר, יהיה די.ג'י, אלכוהול משובח יזרום במהלך כל הערב לצד קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות האוסקר ווילד, סנטה קלאוס יסתובב ברחבה ויחלק צ'ייסרים ומתנות. על הערב ינצח די.ג'יי עם פלייליסט של להיטי שנות ה־80 אשר הורכב במיוחד עבור ערב השנה האזרחית החדשה ויתנגן אל תוך הלילה. התפריט גם הוא יעטה אווירת חג עם מגוון מנות ספיישל אשר הוכנו במיוחד לערב כמו טרטר סלמון ואבוקדו , קדירת אסאדו ועוד. החל מהשעה 20:00. מחיר: 75 שקלים לאדם כולל משקה ראשון בחינם מתפריט החג.

סילבסטר. צילום אלכס ליבק

סילבסטר. צילום אלכס ליבק

3 רשת מקס ברנר מציגה לרגל חגיגות סוף השנה תפריט שרינג זוגי. הסניף בפתח תקוה יקושט במאות בלונים אדומים לבנים, נרות, אווירה מעומעמת ומוזיקה שקטה ברקע לחוויה רומנטית. לקראת חצות תחל הספירה לאחור ומיד לאחר מכן תחל מסיבת קצבית עד אור הבוקר. תפריט הספיישל של מקס ברנר לערב הסילבסטר כולל שתי ארוחות שרינג במחירים- 129-229 שקלים לארוחה זוגית מלאה וקינוח זוגי או למנת טעימות לזוג ושתייה.

4 בברולו שבמתחם יכין סנטר יחגגו את השנה החדשה בסימן אווירה חגיגית עם בלונים שיבשרו את שנת 2019. כמו כן, בבר מכינים לכבוד האירוע גם קריצה לקהל הרוסי שחוגג את הנובי גוד המסורתי. לכן בבר יוגשו שתי מנות ייחודיות לחגיגות הנובי גוד: סלט אוליבייה וצ'יקן קייב, שיוגשו במיוחד באותו הערב, וזאת לצד מוזיקה ואווירה חגיגית.

5 קנדי, הבר ברחוב שחם 28, מציע ערב סילבסטר באווירה אמריקאית עם קוקטיילים מיוחדים ומסיבה שתימשך עד השעות הקטנות של הלילה. המקום יהיה מקושט בבלונים, די ג'יי ינגן ממיטב הלהיטים במגוון סגנונות, יהיו מבצעים על צ'ייסרים ושלל פינוקים. במקום בירה ללא תחתית ב-75/95 שקלים וצ'ייסרים בעשרה שקלים, ומנות מיוחדות במחירים שנעים בין 30-69 שקלים.

6 במרלה סינגר יקיימו מסיבת סילבסטר תשיעית בה יימזגו מעל 30 סוגי בירות. בערב השנה החדשה המרלה משנה עורה, מזיזים את הכיסאות ורוקדים על השולחנות. המטבח יציע מנות מגוונות החל מ־30 שקלים למנה. וכמובן אלכוהול מרלה – ליטר בירה ב־50 שקלים ומבחר צ'יסרים ב־10 שקלים.

7 באוטו בר אומרים שמי שהיה בשלוש השנים הקודמות במסיבת הסילבסטר של האוטו לא יפספס את ההזדמנות לעוד ערב כזה. על המוזיקה אחראי די.ג'יי אורן כהן שינגן בעיקר מיינסטרים ורגאטון. כמו כן מחכים לכם באוטו הצוות המוכר ושלל הפתעות ופינוקים. במקום מבחר צ'ייסרים בעשרה שקלים וקנקנים של 1.8 ב- 89/99 שקלים. המטבח יציע את המנות המוכרות במחירים בין 30 ל-70 שקלים.

8 בבר התרל"ח שברחוב הברקת 9 באזור התעשייה קריית מטלון יכינו עבור המבלים מסיבה בלבן. האורחים צפויים להתלבש בלבן, וכך גם יקושט המקום, וזאת בתוספת של תאורה אולטרה סגולה שצפויה להאיר את המבלים. פרט לכך תהיה אווירה חגיגית עם די. ג'יי ומסלולי שתייה מוזלים. הכניסה חופשית.

9 בבר הברדק שברחוב הברקת באזור התעשייה של קריית מטלון תתקיים מסיבת סוף השנה האזרחית באווירה חגיגית ומיוחדת. הבר יקושט בבלונים ויהיו מבצעים של צ'ייסרים בעשרה שקלים. כל האירוע יהיה גם כהכנה למסיבת יום הולדת שלוש של המקום שתתקיים בחודש ינואר.

10 בבר השפירא שנמצא באצטדיון המושבה יקיימו ערב רגיל, אך יציעו דיל לארוחה זוגית לכבוד סוף השנה האזרחית במחיר של 99 שקלים לסועד. הארוחה תכלול גם יין או בירה ללא הגבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר