חנוך מילוא. צילום מתוך דף הפייסבוק
חנוך מילוא ז"ל. צילום מתוך דף הפייסבוק

הלך לעולמו סגן ראש העיר לשעבר, חנוך מילוא

מילוא ז"ל היה סגנו של ראש העירייה גיורא לב, היה תת אלוף בצה"ל, והיה המנכ"ל הראשון של תאגיד המים מיתב עם הקמתו. יהיה זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 4.1.19 15:36

חבר המועצה וסגן ראש העיר לשעבר, חנוך מילוא, הלך אמש לעולמו בגיל 78. הוא הובא למנוחות היום בצהרים בבית העלמין סגולה.
מילוא כיהן כסגן ראש העיר של גיורא לב בין השנים 1993-1998, והיה מוערך מאוד בתפקיד. לאחר מכן היה חבר מועצה למשך חצי קדנציה אצל איציק אוחיון, עד שפרש לטובת תפקיד מנכ"ל תאגיד המים מיתב. מילוא היה איש צבא בעברו, ופרש מצה"ל בדרגת תת אלוף. הוא היה כאמור גם המנכ"ל הראשון של תאגיד המים מית״ב לאחר שהוקם. הוא נאלץ לפרוש לפני כשש שנים בשל צאתו לפנסיה והחליף אותו בתפקידו עורך הדין ירון מזרחי.

גיורא לב, ראש העיר לשעבר, שבתקופתו כיהן מילוא כסגן ראש העיר, אמר: "חנוך היה איש הגון וטוב. הוא אמנם התמודד נגדי בבחירות, אבל עיר צריכה לעבוד ביחד. אחרי הבחירות ראיתי את טובת העיר והצעתי לו להצטרף לקואליציה והוא הסכים. הוא היה אדם הגון וישר, והיה אחראי על הכספים בעירייה. הוא היה אדם ממלכתי ותמיד הגיע לישיבות. הכרתי אותו גם בצבא. אני איש שריון והוא היה קצין שלישות בשריון. אמנם התמודדנו אחד מול השני, אבל למרות היריבות הפוליטית שיתפנו פעולה ביחד. חבל לי מאוד על התקופה הקשה שעבר בימיו האחרונים, ועל זה כואב לי הלב. אנו בני אותו גיל. אני כמובן משתתף בצער המשפחה".
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היה הראשון שקיבל אפשרות לשיתוף פעולה בין הליכוד למערך בימים שזה היה נחשב לבגידה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר