debest - החברה הישראלית לניקוי ופינוי נכסים
debest - החברה הישראלית לניקוי ופינוי נכסים

מעז יצא מתוק: חברת נדל"ן וירושה

החברה הישראלית לניקוי ופינוי נכסים מציעה שירות ייחודי לפינוי תכולת הדירה, ניקיון ושיפוץ – הכל בחבילה אחת

פורסם בתאריך: 7.1.19 11:03

ניקיון ותחזוקה שוטפת של מפעלים, מתחמי תעשייה, מבנים ציבוריים, שטיפה בלחץ, ניקיון משרדים, ניקוי גרפיטי, ניקוי לפני אכלוס, חיטוי משטחים, פינוי מפגעים ושירותי ניקיון לאירועים.

פינוי דירות ונכסים לפני איכלוס, לפני מכירה/השכרה

פינוי דירה הוא הליך מאוד מורכב הדורש ידע, מיומנות ועבודה פיזית רבה. לפינוי יתרונות רבים, הוא מאפשר לבעלי הדירה לחסוך מעצמם את ההתעסקות עם פינוי התכולה, עלויות עובדים והימנעות מקנסות עירוניים.

ראיון עם פרדי מוסקוביץ, הבעלים של בסט ניקיון

אחד האתגרים המתישים ביותר במקרה של מעבר לבית אבות, פטירה, רילוקיישן לחו"ל וכד', הוא פינוי הדירה מכלל התכולה שהצטברה בה, לאורך השנים.

לדוגמא, במקרה של מוות במשפחה, בעיקר של אדם מבוגר: לרוב המשפחה מעוניינת להשכיר או למכור את הדירה וכל יום של עיכוב בפינוי, הדירה עומדת ללא שימוש והדבר עלול לגרום להפסדים כספיים.

בנוסף, תהליך הפינוי כרוך בעבודה פיזית וקושי רגשי לגעת בחפצים האישיים שצבר הנפטר במשך חייו והיו יקרים ללבו. ללא ספק, אלו ראויים לטיפול באותה רגישות וחמלה כפי שהיה מתייחס אליהם, בעודו בחייו.

ניתן לחסוך את כל הטרחה והעבודה המפרכת וליהנות מביצוע מהיר במיוחד של הפינוי בעזרת צוות מקצועי המציע את השירות של פינוי, תיקונים קלים, צביעה וניקיון הדירה.

פרדי מוסקוביץ, הבעלים של בסט ניקיון פעיל בתחום שנים רבות. הוא הקים את החברה לאחר פטירת אביו. אז זיהה את הצורך בחברה חיצונית שתדאג לפינוי וניקוי הדירה לפני השכרתה.

"לא הייתי מסוגל לגעת בחפצים האישיים של אבי. הדירה עמדה חודשים ריקה כי אף אחד מהאחים לא מצא את הזמן או אסף כוחות נפשיים כדי לפנות מהבית חפצים שליוו את ילדותינו"

בשיחה אתו ניתן מיד לזהות את הרגישות הרבה לחפצים בעלי ערך סנטימנטלי. "אנו שמים דגש בחברה ביתר שאת על טיפול בחפצים אישיים. מאחורי כל רהיט או צלחת יש לעתים זיכרונות מרגשים". הוא מדגיש.

"רבים  נוטים לחשוב, עקב חוסר ההיכרות עם התחום שמלאכת הפינוי הנה פעולה פיזית בלבד. אך למעשה מלאכת התכנון רבה אף יותר. הליכי הפינוי השונים, צריכים לעמוד בתקנים, בשמירה על איכות הסביבה, בדגשי בטיחות רבים וכמובן בהתחשב בדיירים ובעוברי האורח.

חברת Debest- מומחים בפינוי דירות

חברת  ניקיון best- מומחים בפינוי דירות

למי נמסרים אותם חפצים שפונו מהדירות והבתים?

"חלק מהתכולה נתרם לעמותות כגון חוסים, פוסט-טראומה, מועדוני קשישים ובעלי חיים. ושאר הפריטים נמכרים.

פינוי בחינם, האמנם?

"בלא מעט מקרים אנו נתקלים בלקוחות המקבלים הצעות לפינוי הדירה בחינם.

נתחיל מזה – אף אחד לא עובד ללא תמורה, אף אחד לא יביא צוות עובדים, יעמיס, יפנה, ינקה וכל זה בחינם, אלא אם משתלם לו והוא כמובן מקבל ערך תמורתו.

לרוב מי שיציע בחינם יבחר לפנות ציוד שמשתלם לו. ואת הציוד הנחות ישאיר כפסולת בדירה. דבר שיביא לעלות נוספת בפינוי".

מהו הערך המוסף של חברת בסט ניקיון?

"היתרון העיקרי הוא הניסיון הרב שצברתי עם השנים כבעלים של חברת ניקיון. ניתן לקבל אצלנו בחברה – הכל תחת מיטריה אחת:

פינוי הנכס, ניקיון יסודי ושיפוץ קל. כך שאין צורך לפנות לשלושה גורמים שונים ולתאם ביניהם שיספקו את כל השירותים.

החברה נותנת שירות בכל הקשור לפינוי וניקוי דירות, חצרות, מחסנים מקלטים מגדרה עד חדרה.

ב- בסט ניקיון תמצאו צוות עובדים מקצועי, מיומן ובעל תודעת שירות גבוהה. כמו כן, אנו עובדים עם משפחות חוסים, אגרנים, עמותות ובעלי נכסים".

טלפון ליצירת קשר: 050-5548957

קישור לאתר

חברת Debest- מומחים בפינוי דירות

חברת  ניקיון best- מומחים בפינוי דירות

חברת Debest- מומחים בפינוי דירות

חברת Debest- מומחים בפינוי דירות

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    אפרופו פינוי תכולת דירה. רוב האנשים לא מודעים לרווח האלטרנטיבי שניתן להפיק מתכולת הדירה. ברוב המקרים הכולת עשויה להיות בעלת ערך כספי – אספני גבוה. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי משמעותי. לכן, כדאי להמתין מעט לפני שיוצרים קשר עם מפני תכולת דירה. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי ירושה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה. 

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר