מחנה סירקין. צילום זאב שטרן
מחנה סירקין. צילום זאב שטרן

תחושת הקלה בוועד הפעולה: נדחתה הפקדת תוכנית סירקין

יו"ר ועד הפעולה, משה פישר: "הפקדה אומרת שהקטר כבר יצא מהתחנה, הדיון נדחה לאחר שהפעלנו לחצים מכמה כיוונים"

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:42

הדיון להפקדת תוכניות הבניה בסיס סירקין שהיה אמור להתקיים היום בוותמ"ל בירושלים, נדחה ובכך גרם להקלה אצל חברי ועד הפעולה שמתנגדים לבניה בבסיס ללא פתרונות תחבורתיים. חברי ועד הפעולה התכוונו להפגין היום בירושלים מחוץ לישיבה.
אתמול נפגשו חברי הוועד עם ראש העירייה, רמי גרינברג, כדי להסביר לו על הסכנות שבהפקדת התוכנית והצורך למצוא פתרונות תחבורתיים במתכונת הנוכחית. "היה אמור להיות היום דיון שמשמעתו הפקדה, ובעצם שמפקידים את התוכניות אחרי שעשו כבר הכרזה", אומר משה פישר, יו"ר ועד הפעולה, "הייתה אמור להיות הפקדה, שממנה התוכנית מתחילה להתנהל בדיונים בוותמ"ל עד לאישורה הסופי. לאחר מכן ממשיך התהליך ואז גם אפשר לערער עליו. למעשה, הפקדה אומרת שהקטר כבר יצא מהתחנה. כולם מסכימים שתהיה בניה במחנה סירקין, שיבנו שכונות חדשות ויבואו תושבים וזוגות צעירים, אך הבעיה של התחבורה היא המרכזית".

משה פישר בשטח הבניה בכפר סירקין. צילום: זאב שטרן

משה פישר בשטח הבניה בכפר סירקין. צילום: זאב שטרן

פישר הדגיש את החשיבות של הדחייה: "הדיון נדחה לאחר שהפעלנו לחצים מכמה כיוונים. ראשית יצאו מכתבים לשרים הרלוונטיים על הבעיות שיש במחנה סירקין בתחום בתחבורה. נעשו שיחות מאחורי הקלעים, נפגשנו עם ראש העיר אתמול ואני מודה לו שקיבל אותנו תוך זמן קצר, והסברנו לו איפה הפערים הקריטיים. הבהרנו לו שמאז התוכניות שהוצגו בתחום התחבורה לפני 4 שנים, שום דבר לא השתנה. בעצם נותנים אקמול לחולה סופני. כל מערכת הכבישים המתוכננת לא תמנע פקקי ענק, וכל התנועה תעמוד בכביש 471 או לפני כביש 5. למתכננים של סירקין יש פתרונות לכבישים בתוך שטח סירקין, אך מחוץ לסירקין הבעיה תימשך ותחמיר. ברור לנו שמחנה סירקין יפונה יום אחד, אך המטרה שלנו היא להביא למצב שיתכננו זאת בצורה נכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר