אלישע לוי, מורד מגמאדוב. צילום: זאב שטרן
אלישע לוי, מורד מגמאדוב. צילום: זאב שטרן

הבחירה במגמאדוב, העזיבה של סולומון והייחוס המשפחתי. הטור של אלמוג אופיר

בלם העבר הוא סמל, אישיות ויקיר האוהדים. אם רק יתנו למורד לעבוד, הוא יצליח. חבל רק שלא נתנו לו לבחור בעצמו את עוזריו כי בלי ייחוס משפחתי לא מסוגלים. בהצלחה למנור, בטוח שעוד נשמע עליו

פורסם בתאריך: 10.1.19 14:37

1. אף אחד לא באמת ציפה למינוי של מורד מגמאדוב. כולם ידעו שאלישע אוטוטו בחוץ, אבל המחשבה האוטומטית הלכה לשמות שזה עתה התפנו בשוק, משהו בין חיים סילבס לאופיר חיים. אני חייב להודות שאני מתרגש כשאחד הסמלים והאנשים היקרים במועדון מקבל סוף סוף את המושכות. מאז ומתמיד הוא רצה לאמן את הבוגרים ואני בטוח שאם רק ייתנו לו לעבוד ולעשות את מה שהוא מבין ויודע, כולנו נרוויח ומכבי תחזור לעצמה. מה שבטוח, אנחנו האוהדים אוהבים אותו ותמיד מאחוריו.

2. על מכבי נכתב הפתגם אליה וקוץ בה ולכן לצד המינוי המבורך של מורד היה חייב להגיע ייחוס משפחתי עם הקפצת בני הדודים מהנוער לבוגרים. נכון, תמיר ונאור עושים עבודה מצוינת בנוער ומובילים את הקבוצה לתואר היסטורי, אבל זו בדיוק הסיבה שאסור היה להפריע להם במשימה החשובה. העיסוק בבוגרים עלול להעמיס עליהם, לפגוע בהתנהלות של הנוער והמועדון יישאר קרח מכאן ומכאן. למה לא לתת למורד לבחור בעצמו מי יעזור לו? הכי מעצבן שישר מזהים הזדמנות של חילופים ודוחפים את הילדים פנימה בלי לבדוק או לעצור לרגע ולחשוב אם זה מתאים. ברור לחלוטין שאם הקבוצה תצא מהמצב הקשה בתחתית הקרדיט ילך כולו לעוזרים. לכן אף מאמן בלי שם משפחה מסוים לא באמת יכול להצליח כאן.

3 ברכות למנור סולומון שעובר לשחטאר דונייצק, מועדון פאר מרשים בכל קנה מידה. אחד הכישרונות הכי גדולים שצמחו אצלנו עושה את הצעד הנכון ויקבל הזדמנות להוכיח את עצמו על הבמה האמיתית. הוא חרוץ, יעבוד קשה, ילמד ויתפתח בדרך להפוך רשמית לשחקן גדול. בביצה המקומית שלנו קשה מאוד להתקדם ולכן טוב עשה אבי לוזון שמכר אותו בסכום מרשים במיוחד שוודאי יסייע מאוד לקופת המועדון. בהצלחה מנור, אתה כישרון אדיר ואין לי ספק שעוד נשמע עליך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר