דודי סופר סוכנות ביטוח. תמונה ממאגר Shutterstock
דודי סופר סוכנות ביטוח. תמונה ממאגר Shutterstock

דודי סופר | סוכנות ביטוח

המאבק המתמשך לשיפור פוליסות הביטוח המורחבות לנכים נושא פרי - היכרות עם דודי סופר, סוכן הביטוח שמשנה את חוקי המשחק

פורסם בתאריך: 21.1.19 22:01

נכים ואנשים בעלי מוגבלויות מתמודדים בחייהם עם מגוון אתגרים שמרבית האנשים מעולם לא היו צריכים להתמודד איתם. בעוד פעולה מסוימת עבור אדם אחד היא פשוטה, כמו לעלות מדרגה, ייתכן ואדם אחר ימצא את הפעולה קשה כמו טיפוס על הר האוורסט.

עבור מרבית האנשים ביטוח רכב הוא דבר חשוב, אך אם נודה על האמת, גם אם רכבו של אדם ניזוק ואין הוא מבוטח, עדיין יוכל אותו אדם למצוא פתרון כלשהו למצב, גם אם לפעמים מדובר בהוצאה כספית לא מתוכננת.

עבור אדם המוגבל בניידות, ביטוח רכב המותאם לצרכיו מהווה פקטור משמעותי ואף יכול להוות עניין קריטי לאיכות חייו, על אחת כמה וכמה בשעת מצוקה. ועל כן, נדרשת פוליסת ביטוח מורחבת ומותאמת במיוחד לצרכיו של אותו אדם, שיספקו את המענה לכך.

דודי סופר, בעליו של "סופר סוכנות לביטוח", נכה שנפגע בשנת 1953 ממחלת הפוליו ומתמודד איתה מאז, הקים את סוכנות הביטוח שלו בשנת 1974 במטרה לעזור לציבור הנכים בישראל ולספק  מענה נכון בכל הקשור לפוליסות ביטוח הרכב והדירה.

במסגרת המאבק למען הנכים, מאז הפגנות הנכים הראשונות שהתקיימו בירושלים ועד להיום, לקח ולוקח דודי סופר חלק בלתי נפרד במאבק, הן על זכויותיהם והן על קצבתם ועומד לצידה של אוכלוסיית הנכים בישראל.

סופר, שהקים את סוכנות הביטוח שלו לפני למעלה מ-40 שנה, חי את התחום וחווה אותו על בשרו ועל כן מכיר לפרטי פרטים את הצרכים השונים של ציבור הנכים.

הקו שמנחה אותו בסוכנות הוא הסתכלות על העסק כעסק חברתי במקביל לפן הכלכלי; כזה שמטרתו בראש ובראשונה היא לעמוד לצד הנכים ולסייע ככל הניתן, כזה שמעניק מענה ללקוחותיו בגובה העיניים.

כחלק מהשירותים המיוחדים והייחודיים ממנה נהנה ציבור הנכים המבוטחים אצל דודי סופר וזאת במסגרת פוליסת הביטוח ניתן למצוא שירותי:

  • אספקת רכב חלופי למשך 30 יום מחבורת ההשכרה הגדולות בארץ.
  • שרותי גרירה והסעה הביתה, 24/7, במקרה של תקלה ברכב.
  • איסוף הרכב מבית הלקוח לשם העברת טסט לרכב והחזרתו לבית הלקוח.
  • שירותי החלפת גלגל 24/7.
  • אספקת דלק.
  • ביטול השתתפות עצמית במקרה תאונה ותיקון באחד ממוסכי רשת שלמה סיקסט.
  • ועוד שירותים רבים אחרים.

מרבית השירותים מוגשים ללא השתתפות עצמית מצד הלקוח.

דודי סופר סוכנות ביטוח

דודי סופר סוכנות ביטוח

אידיאולוגיית הסוכנות מבטאת את הרצון לעזור לציבור הנכים, ובנוסף לשירותים המורחבים והמותאמים במיוחד לציבור אוכלוסיית הנכים דואגת להם סוכנות דודי סופר גם בכל הקשור לעלויות הביטוח ומציעה ללקוחותיה את המחירים הנוחים והנגישים ביותר בשוק, זאת מתוך היכרות עם ההתמודדות והמאבק היומיומי של ציבור הנכים על הגדלת הקצבה.

"אני מכיר מקרוב את המאבק" מספר דודי, "ובדיוק בגלל היכרות זו חשוב לי לעמוד לצידם של הנכים, ועל כן אני מוצא לנכון להציע מחירים אטרקטיביים ונגישים יותר כך שלמבוטחים שלי יישאר יותר עבור עצמם".

ברור כשמש שכאשר בן אדם חווה דבר מה על בשרו הוא מסוגל להזדהות ולהבין בצורה נכונה את צרכיהם של אחרים כמותו. ההיכרות של סופר עם הקשיים היומיומיים, לצד המאבק על הגדלת הקצבה של ציבור הנכים הופכים את סוכנות הביטוח שלו למקום הנכון ביותר עבור כל אדם המבקש להרגיש ביטחון בכל פעם שהוא יוצא מהבית.

כתובת: אפעל 19, קריית אריה, פתח תקווה

טלפון: 03-9293895

שעות קבלת קהל:

א-ה': 17:00-09:00

* מוקד שירות ייעודי למקרי חירום פועל 24/7

קישור לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר