אוהדי הפועל בכנס הראשון של הכחולה. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל בכנס הראשון של הכחולה. צילום: זאב שטרן

עשינו את זה: המסע האמיתי של הפועל פתח תקוה יוצא לדרך. הטור של מתן ציוני

הפועל פתח תקוה חוזרת ובגדול, בחסות אוהדיה. כעת המסע האמיתי יוצא לדרך, והוא כולל שינוי בתודעה של האוהדים כלפי הקבוצה שלהם. זו ההזדמנות של כל אחד ואחת מכם להצטרף ולהיות חלק מההיסטוריה

פורסם בתאריך: 24.1.19 09:16

בכל יום בשבוע האחרון אני קם מהמיטה, צובט את עצמי ועדיין לא מאמין – עשינו את זה! הכחולה הפכה את החלום למציאות ולאחר מסע ארוך, מתיש, מורכב ומרגש, הפכה לבעלים של המועדון. אוהדי הפועל, שלוקים זה שנים רבות בפסימיות כרונית משפשפים עיניהם נוכח המציאות החדשה ועדיין לא מאמינים למה שקרה. הגיע הזמן להאמין והגיע הזמן להפנים.

זה לא יהיה מופרך או מוגזם לומר שמדובר בהיסטוריה. זו הפעם הראשונה בישראל שעמותת אוהדים רוכשת מועדון כדורגל פעיל. שלא תטעו, כאן לא הסתיים המסע, ממש לא – הוא רק התחיל. השינוי התודעתי בנוגע לתפקידו של אוהד הכדורגל החל כבר מזמן. אם פעם אוהד הכדורגל היה רק מגיע פעם בשבוע למשחק, או פשוט מתעדכן בעיתון הספורט ביום ראשון בבוקר, אז היום המצב שונה לחלוטין.

אוהדי הכדורגל הפכו לצרכנים כבדים יותר ויותר של המוצר שלהם. הם מתעדכנים מדי יום ברשתות החברתיות ובאתרים השונים בכל מידע הנוגע למועדון שלהם. הם רוכשים הרבה יותר מוצרים ומזכרות של קבוצתם ואפילו עוקבים ומשוחחים כדרך קבע עם שחקני הקבוצה בפלטפורמות השונות.

השלב האחרון באבולוציה של האוהדים הוא בגילוי אחריות, אכפתיות ודאגה למושא אהבתם. האוהד אינו יכול לעלות לכר הדשא ולהשפיע על תוצאת המשחק, אבל הוא יכול להביע מחאה כנגד מדיניות המועדון שלו מצד אחד, ומצד שני יכול להשפיע לטובה ולרתום את ההון האנושי של חבריו ליציע למטרות נעלות, חברתיות וקהילתיות. לכיוון הזה הכדורגל צועד באירופה ואנחנו נהיה נושאי הדגל בישראל.

אנחנו, אוהדי הפועל, יכולים להיות שוב חוד החנית והחלוצים של הדור החדש של אוהדי הכדורגל בישראל. בין אם ביציע ובין אם ברחבי העיר, בפעילויות קהילתיות והתנדבותיות או במתן יחס בסיסי ומכבד לשחקני העבר – אנחנו נגלה אחריות וסוף סוף נוכל להשפיע על המועדון שאנחנו כל כך אוהבים. עכשיו זה באמת תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו. עם כל אוהד שיצטרף כוחנו יגדל וגם האפשרויות שלנו לעשות טוב גם על המגרש וגם מחוצה לו. האנרגיה הזו מדבקת ונוסף לאלפי האוהדים שיחזרו ללבוש כחול, יצטרפו גם עוד הרבה אחרים.

חברים, זוהי ההזדמנות שלכם להצטרף למשהו חדש, נקי ונפלא. הפועל פתח תקוה חוזרת ובגדול – ואתם חייבים להיות שם כשזה קורה.

*הכותב הינו חבר בוועד המנהל של עמותת הכחולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    עשינו את זה…אומרים כשמשלימים את העבודה. גם בצד המיקצועי והחיובי.העבודה עוד לא היתחילה.והדרך עדיין ארוכה.תתחילו להפשיל שרוולים.ולהתחיל לעבוד.בהצלחה לכולנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר