אלי חייט
אלי חייט

"אני שואף שהנוער של הפועל יהיה באמצע הטבלה ומעלה"

מאמנה החדש של קבוצת הנוער, אלי חייט, מדבר על ההכנות לקראת העונה בליגת העל ומספר איך עובד הקשר עם העוזר שרון צופין

פורסם בתאריך: 21.7.17 10:07

ליגת העל לנוער תצא לדרך בתחילת ספטמבר וקבוצת הנוער של הפועל, ששבה אשתקד לליגה הבכירה, החלה בהכנות. השלד של העונה שעברה, דוגמת ספיר ייתח, איתי לוי, אור שטיין, יקיר נתן, טל קדרון והשוער יאיר חמו, אותם הגדירו במועדון כ'פוטנציאל בוגרים', צפויים להמשיך ולהוביל את הקבוצה גם העונה. שחקן הכנף אושר אופק, שבלט בנערים א', יעלה לקבוצת הנוער, כאשר אליו צפויים להצטרף עוד 5-6 שחקנים מאותו שנתון. במקביל, מתכוונים בצוות המקצועי להתחזק ב-3-4 שחקנים מבחוץ, כאשר יתכן וחלקם יגיע בזכות היכרות מוקדמת עם המאמן אלי חייט, לו ניסיון עשיר בליגת הנוער.

"אנחנו נמצאים בשלב של בחינת שחקנים וגיבוש הסגל", אמר חייט בשיחה עם "ספורט מלאבס". "יש כאן בסיס מצוין מהעונה שעברה ובהחלט הופתעתי לטובה. מדובר במועדון רציני שחשוב לו מאוד שהנוער יצליח. אנשים כאן מבינים שבלי לגדל שחקני נוער אין זהות למועדון, וזה מזכיר לי מאוד את התקופה הארוכה בה הייתי בהפועל תל אביב, עת ניהלו אותה משה תאומים, מוטי אורנשטיין וסמי סגול. חשוב לפתח שחקנים שהקהל יזדהה איתם וזה נותן לי מוטיבציה גבוהה לעשות הכי טוב עבור המועדון, השחקנים והאוהדים".

על המטרות לעונה הקרובה הוסיף המאמן: "ברור שקבוצה שעלתה ליגה שואפת קודם כל לתקוע יתד בליגה הבכירה, אבל לא אבוא ואגיד שהשאיפה היא להישאר כי זה לא הסגנון שלי. ברור שגם לא נדבר על אליפות, אבל יש לי דרישות גבוהות מבחינה הישגית. אני שואף שהפועל תהיה קבוצת אמצע טבלה ומעלה, ואולי אפילו תדגדג את הצמרת. מעבר לזה המטרה לקדם ולפתח שחקנים ברמה האישית, כדי שבסוף העונה יוכלו 3-4 שחקנים לעלות לקבוצה הבוגרת".

איך שיתוף הפעולה בינך ובין העוזר שרון צופין?
"אני לא מגדיר את שרון כעוזר שלי. מבחינתי אנחנו לחלוטין צוות אימון – שני מאמנים שעובדים בשיתוף פעולה מלא. אין ספק שצופין מביא איתו המון ניסיון הן כשחקן והן כמאמן ואני שמח מאוד שהוא בצוות שלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר