היהודים. צילום טל שחר
היהודים. צילום טל שחר

פסטיבל הבירה הראשון בעיר יתקיים בסוף אוגוסט

הופעה של להקת היהודים, דוכני מזון, שולחנות אבירים ארוכים ולמעלה מ-40 סוגי בירה מהארץ ומהעולם. קיץ חם ברחוב השחם, כולם מוזמנים

פורסם בתאריך: 23.7.17 11:20

פסטיבל הבירה הראשון של פתח תקוה יתקיים במוצאי שבת, 26 באוגוסט, ברחוב השחם. הפסטיבל יכלול, מלבד למעלה מ-40 סוגי בירה מהארץ ומהעולם, גם הופעה של להקת היהודים, אירועי מוזיקה בהשתתפות תקליטנים מוכרים וכן דוכני מזון וירידים.

רחוב השחם. צילום לשכת דובר העירייה

רחוב השחם. צילום לשכת דובר העירייה

האירוע יתקיים ברחוב השחם, שנחשב לאחד מאזורי הבילוי וחיי הלילה המובילים בישראל, ובו עשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה. לצורך הפסטיבל יוצבו במתחם 30 שולחנות אבירים גדולים וארוכים, שיאפשרו למבקרים לשתות את הבירה באווירה שמזכירה אירועים דומים באירופה. כמו כן, יתקיימו תחרויות במהלך האירוע, בשיתוף הקהל, תוצג תערוכה של אספן כוסות בירה, מופע של אופנועי "הארלי דוידסון" ועוד. הכוונה היא לפנות לקהל של צעירים, צעירים ברוחם, סטודנטים וכלל חובבי תרבות הבירה והקולינריה בארץ, ולהעניק להם חשיפה לסוגים ולטעמים שונים של בירות וכן על אופן הכנתם. הוא מופק בארגון וניהול אגף אירועים, בראשות חבר ההנהלה רון כץ, ובניהולה של אלה איגלר.

רחוב השחם. צילום לשכת דובר העירייה

רחוב השחם. צילום לשכת דובר העירייה

ראש העירייה, איציק ברוורמן אמר: "פסטיבל הבירה הוא אחד מאירועי השיא של הקיץ שאותו אנו מקימים על טהרת האהבה לבירה, למוסיקה ולשמחת חיים. אני מזמין את כולם להגיע לפסטיבל וליהנות מחוויה קולינרית ותרבותית מהנה ומשחררת".

ראש אגף אירועים, רון כץ: "לראשונה נקיים בעיר פסטיבל בירה שפונה לקהל הצעירים בעיר ובסביבה, באזור התעשייה רמת סיב, שהפך כבר מזמן לאזור בילוי אטרקטיבי. הערב יחתום שפע של אירועי הקיץ שקיימנו בעיר ואין לי ספק שגם ערב זה יהיה שמח ומהנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר