חנויות לאביזרי מין במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות לאביזרי מין במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות לאביזרי מין במרכז

עם כמה שסקס יכול להיות מהנה, הוא גם לעתים משעמם ושגרתי. אז למה לא להוסיף לו קצת עניין? במרכז הארץ קיימות חנויות סקס מעולות, אשר יעניקו לכם מענה מקצועי, תוך התחשבות במורכבותו הרגשית של כל אחד מכם

פורסם בתאריך: 10.2.19 11:51

חנות הסקס "אמור-שופ" – כאן תרגישו בבית

אם אתם עדיין מובכים או מרגישים לא בנוח להיכנס לחנויות סקס, כנראה שעוד לא הכרתם את חנות "אמור-שופ". מדובר בחנות לאביזרי מין באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא בישראל, המציעה פריטי מין ייחודיים ויצירתיים במחירים שווים לכל כיס. הייחוד של חנות "אמור-שופ" בא לידי ביטוי בתפיסתה המיוחדת- לגרום לאנשים להרגיש בנוח ע"י שיח מעודן ולא בוטה מידי.

שחר ואפרת, בעלי "אמור-שופ", מספרים לנו קצת על תפיסתה הייחודית של החנות: "פתחנו את המקום בשאיפה לגרום לאנשים רבים לחוש נינוחים ורגועים, בעת רכישת אביזרי מין. ב'אמור-שופ', מעניקים יחס אישי לכל אדם, תוך שמירה על כבוד הדדי ורגישות".

איכות מוצרי המין של "אמור-שופ" הינה גבוהה מאוד. "אנו מייבאים את מוצרינו מהספקים הנחשבים והמומלצים ביותר בשוק. מבחינתו, אין מקום לפשרות מהבחינה הזו. איכות ושירות הם חלק משמעותי בתפיסת החנות- להעניק ללקוח את המענה המקצועי ביותר עבור צרכיו".

חנות "אמור-שופ"

חנות "אמור-שופ"

אל חנות "אמור-שופ" מגיעים לקוחות מאוכלוסיות מגוונות מאוד: דתיים, חילוניים, ערבים ועוד. הם משבחים בעיקר את היחס והליווי האישי שמעניק צוות העובדים ללקוחות בתהליך בחירת המוצרים. "הייעוץ נעשה בהקשבה ובהומור, על מנת לגרום ללקוח להרגיש נינוח בתוך הסיטואציה".

באתר האינטרנט של "אמור-שופ" תוכלו ליהנות משירות משלוחים "אונליין" מהיר ומקצועי, אשר פועל בכל רחבי הארץ. כמו כן, ניתן לבצע משלוחים ישירות מהחנות. "לכל אלה שאינם מעוניינים לצאת מהבית, ניתן להיעזר בשירות המשלוחים היעיל שלנו. כמו כן, אתר האינטרנט שלנו הוא מאובטח ונוח מאוד לשימוש".

אך יותר מכל, "אמור-שופ" מתהדרת בתודעת השירות הגבוהה שלה. "הגיע הזמן שתהיה חנות סקס בישראל, אשר תעניק יחס אישי ומסור, תוך הקשבה אמתית לצרכי הלקוחות. ב'אמור-שופ', המבוכה שלכם תחלוף במהירות ותתחלף בהרגשה ביתית ובאווירה חמה".

כתובת: ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון.

טלפונים: 054-7683454 | 053-3336385.

קישור לאתר

קישור למייל

חנות "אמור-שופ"


"סקס סיטי" – מיניות ונפש האדם פנים רבות להם

חיי המין של כל אדם מושפעים ישירות מצרכיו הטבעיים וממצבו הרגשי. לעתים, כאשר אנו משתעממים או נתקלים בקשיים בחדר המיטות, איננו יודעים לזהות את מקור הבעיה. לשם כך, רבים מאתנו פונים לייעוץ מקצועי או לחלופין לחנויות מין למיניהן, לריענון היחסים ושינוי המצב. למרבה ההפתעה, קיימת במרכז הארץ חנות אביזרי מין, אשר תדע להתאים עבורכם את הפתרון המתאים, תוך התחשבות בצרכיכם הרגשיים והמיניים כאחד.

"סקס סיטי" הינה חנות לאביזרי מין בעלת ותק של כ- 30 שנים, המוכרת מגוון מוצרי אהבה ומין ומנוהלת ע"י גיל- יועץ ומטפל מיני, פרטני וזוגי. בזכות הידע וניסיון רב השנים שיש לגיל בתחום, הוא עוזר לזוגות ורווקים מכל שכבות האוכלוסייה, ליהנות מחיי המין.

איכות מוצרי המין של "סקס סיטי" נחשבת לגבוהה מאוד. גיל מספר: "המוצרים שלנו הם בעלי התקן האירופאי המחמיר בתחום, ולכן נחשבים לבטיחותיים".

גולת הכותרת של "סקס סיטי" באה לידי ביטוי בהתאמת האביזר הנכון למשתמש ובייעוץ המקצועי שמעניק גיל ללקוחותיו. "מלבד היותי מטפל ויועץ זוגי, החנות משתפת פעולה עם סקסולוגים ורופאים מומחים בתחום. המטרה המרכזית של 'סקס סיטי' היא להעניק מענה מקצועי, אישי וקשוב לצרכי הלקוחות".

"סקס סיטי" פתח תקוה

"סקס סיטי" פתח תקוה

גיל מלווה ומדריך את לקוחותיו בהליך רכישת האביזרים. "אני נתקל בבעיות רבות של לקוחות: קשיים בתפקוד המיני, קושי לחוות אורגזמה, כאבים ביחסים, יכולת תפקוד מינית חלשה, בעיות בזוגיות ועוד".

גיל מוסיף: "השאיפה האישית שלי היא שלקוחות הקונים אביזרי מין ומוצרי אהבה יחוו את השינוי לו ציפו. בסופו של יום, כולנו צמאים לאהבה, לאושר ולסיפוק מיני. כאשר אנו מורידים את הבגדים, אנו למעשה מסירים מאתנו את כל המגננות וחושפים את מי שאנחנו באמת, על מנת ליהנות ולבנות קשר אינטימי וקרוב עם אדם נוסף. חשוב לי לעזור לכל אדם ליצור את החיבור המיוחד הזה, באופן הרגוע והנוח ביותר, תוך הקפדה על דיסקרטיות ואדיבות מלאה, כך שיחווה תחושת אושר אמיתית בחייו המיניים".

"סקס סיטי"

כתובת: ארלוזורוב 1, פינת ביאליק, רמת גן (החנות ממוקמת בתוך הפסאז').

טלפון:03-6727274.

קישור לאתר

מגוון מוצרים בחנות "סקס סיטי".

מגוון מוצרים בחנות "סקס סיטי".


הנקניקייה

בין אם אתם חדשים בתחום ולא בקיאים ובין אם אתם  צרכנים מנוסים, אביזרי מין הם לא עוד מוצר בחנות ולכן כדאי לקנות ממישהו עם כמה שיותר ניסיון וידע בנושא. אריאלה גאמר היא מחלוצות תחום אביזרי המין בארץ עם 25 שנים שתי חנויות ואתר לריכשה אונליין היא הסמכות המובילה לאביזרי מין.

החנות "הנקניקייה" בקניון ערי החוף מעוצבת במחשבה רבה ומטרה לשבור את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על חנויות לאביזרי מין וצעצועים למבוגרים. החנות פתוחה ומוארת, מעניקה תחושבת ביטחון ופתיחות לכל לקוח שנכנס, גם אם זו הפעם הראשונה שלו בחנות מהסוג הזה. העובדים במקום מקצועיים ובקיאים, אדיבים ומוכנים לעזור עם כל שאלה וייעוץ, ברגישות ובדיסקרטיות אם צריך, חווית הקנייה במקום כה משמעותית שלקוחות אף יחזרו כדי לשתף לגבי ההצלחה או הנאה מהמוצר ומהייעוץ שקיבלו. חלק מען המוצרים בלעדיים לחנות ולכן התאמה מוצלחת של מוצר לכל לקוח היא חלק גדול מכך שלקוחות מקפידים לחזור אליה שוב ושוב. התמיכה והייעוץ שהצוות מוכנים להגיש שווים לא פחות מהמוצרים הנמכרים.

אריאלה מקפידה על מגוון ואיכות בלתי מתפשרים ועדיין במחירים הוגנים ומשתלמים. מייבאים מוצרים באופן אישי. כל שנה אריאלה מגיעה לכנס הבינלאומי בו מתפרסמים המוצרים החדשים והחמים בעולם, הטובים ביותר מביניהם יגיעו לחנות בהקפדה על איכות החומרים והרלוונטיות ללקוחות החנות. ההקפדה על ייבוא אישי ואיכותי באה בניגוד לתופעה של הזמנת אביזרי מין מסין "אשר לעיתים מזוייפים ולרוב איכות החומרים, המנוע ושיטת הייצור ברמה נמוכה מאד ויכולים לפגוע בחוויית השימוש עד כדי סכנה לבריאות".

בחנויות אפשר למצוא מוצרים למגוון רחב של צרכים, בין שימוש אישי לגברים, נשים או לזוגות לשיפור הזוגיות ולשמירה על הגחלת כנגד השחיקה של השגרה, מוצרים כגון: ויברטורים, סטיספייר, רוקט פוקט, פלאשלייט, טבעות רטט וכו'… היתרון של הייבוא האישי מתבטא גם בבקיאות של הצוות במוצרים הקיימים וביכולת להתאים לכל לקוח את המוצר המדויק בשבילו.

רכישה של אביזרי מין היא רק חלק קטן ממסע שאנשים רבים עוברים לשיפור הבטחון העצמי, תחושת הנוחות בחיי המין וחידוש הריגוש בזוגיות. לאריאלה, שפעילה רבות בתחום ברשתות החברתיות, יש בלעדיות על ייעוץ בקבוצות פייסבוק לנשים בלבד (כגון: סקסימאמא). בקבוצות היא מאפשרת שיח פתוח ורגיש שבו הנשים מרגישות לדבריה פחות מבוישות, מרשות לעצמן יותר ונחשפות לעולם של מיניות חזקה ובטוחה בעצמה תוך כדי תחושת קהילה ושיתוף.

המקום אידאלי למי שחדש בעולם אביזרי המין – שמשלב בין מקצועיות ואמינות בלתי מתפשרת לבין רגישות ופתיחות, לחווית קנייה שרק תרצו לחזור

הנקניקייה – סחרוב 19 קניון ערי החוף, ראשון לציון. טלפון: 03-6249661

ארוסנטר – סלומון 7, תל אביב. טלפון: 03-6875268

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

וואטסאפ:  055-9966620

הנקניקייה


סקסטזי – העונג כולו שלכם

כשאומרים "חנות לאביזרי מין" ישר חושבים על ויברטור, דילדו או שוט. לעתים אנחנו שוכחים שיש עוד הרבה מעבר לכך. מוצרים חשובים לא פחות הם תכשירים שונים שיעזרו לכם גם לגוון את חיי המין, להאריך את זמן הסקס ולהעצים את האורגזמות.

ב"סקסטזי" בפתח תקווה לדוגמא, תוכלו למצוא מוצרים ותכשירים למגוון רחב של צרכים; גם הלבשה תחתונה נועזת לנשים וגם צעצועים לגברים בלבד. גם חומרי סיכה וג'לים לליקוק בטעמים, וגם פלאגים אנאליים. גם ויברטורים על בשלל צורות ורטטים, וגם קונדומים להנאה מוגברת. בקיצור, יש פה הכל מהכל ולכם רק נותר להפוך את הפנטזיה למציאות.

אם דאגתם, חשוב שתדעו כי המוצרים מיוצרים מחומר סיליקון איכותי ביותר, נבדקו בקפידה ועומדים בדרישות התקן האירופאי. רענן ואירנה בעלי המקום, ישמחו להציג את המוצרים, להפעיל ולהסביר על אופן השימוש. האווירה מאוד דיסקרטית, נעימה ורגועה וכל מבקר זוכה לשירות אדיב וקשוב לכל שאלה ובקשה.

האם המוצרים מתאימים גם רק לרווקים?

"אביזרי מין וצעצועים למבוגרים הם מזמן לא רק עניין של רווקים. זוגות רבים מוצאים שעם השנים השגרה לא מיטיבה עבורם, והזוגיות מאבדת מן התשוקה והמשיכה. עולם אביזרי המין הוא פתרון מעולה להרבה מאד זוגות כדי להכניס ריגוש ולפלפל את חיי הזוגיות".

מה המוצר הכי נמכר אצלכם בחנות?

"נשים שמתקשות לחוות אורגזמה מהחדירה נהנות מאוד מה'מסאג'ר'. מדובר בויברטור לגירוי חיצוני כשעוצמות הרטט ניתנות לשינוי על פי הצורך. את המסאג'ר ניתן לטעון ע"י כבל USB וטווח המחירים נע בין 50 ₪ – 450 ₪, כך שכל אחת יכולה לבחור את המאסג'ר המדויק לה".

על איזה מוצר אתה ממליץ לגברים המבקשים זקפה חזקה יותר?

"משאבת ואקום היא מוצר שאני ממליץ עליו מאוד. מדובר בצינור פלסטיק חלול באורך של 22-25 סנטימטר, כשבקצה יש צינורית עם משאבה שיונקת אוויר ויוצרת זקפה חזקה יותר. דרך אגב, גם רופאים ממליצים מאוד על המכשיר  הזה.

"יש גם את ה"פלאשלייט" שעשוי מחומר סייבר סקין המדמה את התחושה למגע הטבעי בחדירה, ומגיע במיכל פלסטיק בצורת פנס כשבתוכו ואגינה בעיצוב מקורי ורך".

"סקסטזי" חרטו על דגלם להעניק את השירות הטוב, האמין והדיסקרטי ביותר. אתם יותר ממוזמנים ולהתחיל להכניס לחיים שלכם ניחוחות של עונג והנאה.

כתובת: בר כוכבא 28 ,פתח תקווה

שעות פעילות
א' – ה': 20:00 – 10:00 
ו' : 15:00 – 10:00

טלפון: 
03-9044933 
053-8248728 
קישור לאתר

"סקסטזי" - העונג כולו שלכם. תמונה ממאגר Shuttetstock

"סקסטזי" – העונג כולו שלכם. תמונה ממאגר Shuttetstock


"זמן לאהבה" – מענה אמיתי לצרכים שלכם

קיקי ואזנה, הידועה ברשת כ"כוהנת האהבה", מנהלת חנות המותאמת אישית לצרכיו של כל לקוח ומגשרת על פערים בין רצונות למעשים. אם אתם מרגישים קצת לא בטוחים כיצד ניגשים לתחום המאתגר של עולם אביזרי המין, קיקי היא זו שתעשה זאת: "אני מזמינה לשאול, להתייעץ, להתעניין ולבדוק. החנות היא מקום דיסקרטי, חבוי מבחוץ. כדי להגיע צריך לתאם מראש והפגישה עצמה מתנהלת באופן פרטני ללא לקוחות נוספים בחנות. אני נותנת מענה אישי ללא הפרעה. באופן הזה אנשים מרגישים בנוח להגיע ובנוסף לקבל את השירות הכי מדויק וקשוב לצרכיהם."

"זמן לאהבה" הוקמה מתוך הבנה והכרה בצורך בפרטיות ומספקת מענה לשמירה על אנונימיות וצנעת הפרט. עם לקוחות מכל הסוגים החל מהמגזר החרדי, ידוענים שמעוניינים בשירות הדיסקרטי, ובעיקר זוגות ונשים. החנות מציעה שירות ייעוץ מקצועי ואמין המזמין את הלקוחות לגלות ולשכלל את תפיסת המין שלהם, הדינמיקה הזוגית, ועולם הארוטיקה המופלא.

החנות מחזיקה רק מוצרים איכותיים של חברות אירופאיות מובילות בתחום הטכנולוגיה והמחקר הארוטי. קיקי מוסיפה "חשוב שהמוצרים יהיו באיכות הגבוהה ביותר, יש הבדלים באופן ייצור הסיליקון ותחזוקה לא נכונה עלולה להפוך מוצרים ללא שמישים לאדם. אני מייבאת לחנות מוצרים ממותגים מחו"ל ומקפידה על סינון איכותי של המלאי. כשמדובר במוצרים אינטימיים, הבאים במגע עם הגוף, אין מקום לפשרות."

בין קהל הלקוחות, מגיעים לרוב זוגות המעוניינים לחדש או לגוון, מעבר לאנשים המגיעים עם בעיות ספציפיות ומחפשים ייעוץ מקצועי בעניין. הלקוחות הם ברובם לקוחות חוזרים, המפתחים אמון בהכוונה ובשירות שעונה על צרכיהם המשתנים ומתפתחים עם הזמן.

קיקי מסבירה: "צריך לדעת לשדרג את חיי המין בדרכים מענגות שיכניסו אנרגיות ארוטיות במהלך היחסים ולהשקיע במה שעושה לנו טוב. עדיין קיים פחד וחשש סביב הנושא. אנשים מפחדים להגיע לחנויות מין, נבוכים או מתביישים שיראו בציבור. אך כמו שכל בעל מקצוע זקוק לכלים מקצועיים על מנת לשפר את ביצועיו… כך גם אנחנו האוהבים, אנו זקוקים לאביזרי מין כדי לשדרג את היחסים שלנו ולעורר בנו את התשוקה, בעיקר עקב העובדה שהשגרה שוחקת את היחסים האינטימיים של הזוגות".

צור קשר

אתר
פייסבוק: זמן לאהבה  
למעבר לעמוד האינסטגרם

כתובת: יעקב 43 רחובות
מייל: [email protected] 
טלפון: 052-6665521

דיקלה. צילום: מלי לוי

דיקלה. צילום: מלי לוי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר