חנויות לאביזרי מין בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות לאביזרי מין בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות לאביזרי מין בתל אביב

מחפשים חנויות לאביזרי מין בתל אביב? אספנו עבורכם את החנויות הכי שובבות באזור, וכל שנשאר לכם לעשות, הוא רק לבחור איזו מזכרת אתם לוקחים בחזרה הביתה

פורסם בתאריך: 12.2.19 21:49

אהבה ותשוקה

כולנו קצת מתחבאים ברגע שזה מגיע לחדר המיטות, ברגע שהדלת נסגרת הסודות שלנו אמנם נשארים כמוסים בינינו לבין הפרטנרים שלנו אבל מבחוץ ישנו תמיד הצורך לשמור על פרטיות. במטרה לשמור על פרטיות הלקוחות, חנויות רבות מחליטות לא להחצין עצמן בעזרת חיצים בוהקים שמסמנים "חנות לאביזרי מין", אבל ברגע שאתם מוצאים אחת תדעו שאתם עומדים להיכנס לעולם ומלואו. במקרה של החנות "אהבה ותשוקה" שנמצאת על רחוב אלנבי בתל אביב תופתעו לגלות שאכן נכנסתם לעולם של צעצועים ואביזרים שובבים, וכל מה שנשאר כעת לעשות הוא להוציא אותם לנסיעת מבחן בסביבה האינטימית שלכם.

"אהבה ותשוקה" היא כנראה חנות שכולם נכנסו אליה בשלב כלשהו אבל אם תשאלו את חבריכם כנראה שהם יכחישו, עם זאת אין ספק שכל מי שיכנס לשם יוכל למצוא משהו שיתאים לו. החנות מביאה סגנון חדש שלא נראה בנוף הישראלי, עם סטנדרט אירופי, הן מבחינת כמות המוצרים והן מבחינת איכותם.

את מוצרי החנות אפשר לחלק ל-4 קטגוריות עיקריות: מוצרים וצעצועים לגברים, לנשים, לקהילת הלהט"ב וBDSM. כל המוצרים מבטיחים שעות של הנאה, או אולי דקות לגברים, אבל מה שבטוח שבסופו של דבר כולם יוצאים מרוצים.

החנות הוותיקה מחזיקה במגוון מהגדולים בארץ, והכל זמין במקום בלי צורך להזמין מראש או לחכות למשלוח. גברים יכולים למצוא במקום תכשירים לחיזוק זקפה, עיכוב שפיכה, הארכת האיבר, בובות מין וצעצועים אנאליים. הלהיט האחרון אם שאלתם את עצמכם הוא הפלשלייט המדמה איבר מין נשי המגיע בצורה של פנס נוח לאחיזה.

המבחר אצל נשים גדול יותר וכאן אנחנו כבר נכנסים לממלכה השולטת בכל הקשור לגיוון מהנאה מינית. בחנות קיים מבחר עצום של ויברטורים בכל הגדלים, צבעים עוצמות, דילדויים במגוון צורות, ביצים סיניות שעוזרות בחיזוק שרירי האגן ואיבר המין הנשי, רוקט פוקט לשימוש חיצוני, והטרנד האחרון – שואבי דגדגן שבעזרת אפקט היניקה מביאים לאורגזמה היסטרית.

כל הצעצועים ואביזרי המין שתוכלו לחשוב עליהם. צילום ציון ביטון

כל הצעצועים ואביזרי המין שתוכלו לחשוב עליהם. צילום ציון ביטון

כמו שוודאי הבנתם עד עכשיו המוצרים בחנות מתחלקים למוצרים שמיועדים לשימוש עצמי וכאלה המיועדים לזוג שרוצה להגביר את ההנאה המשותפת בזמן פעילות מינית. לא חסרים צעצועים מגניבים לזוגות אבל אחד הדברים שהכי הדליקו אותנו היה ה"קאו גירל". הצעצוע המיוחד הוא אחד המוצרים הכי מדוברים בתקופה האחרונה בתחום אביזרי המין, הוא מיועד בעיקר לאישה אבל כמובן שכל זוג שמעוניין להכניס אותו לחדר המיטות יכול לשלב אותו בזמן הסקס, מה שיוצר ריגוש וחוויה מדהימה לשני הצדדים.

אם אתם רוצים לפלפל את חיי המין ולהכניס עוד קצת אקשן למיטה אין ספק שב"אהבה ותשוקה" תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים, וסביר להניח גם את מה שאתם לא מחפשים. מי יודע אולי תפתחו לעולם חדש של הנאה מינית שלא חוויתם מעולם והכל בזכות החנות השובבה.

כתובת: אלנבי 38, תל אביב
טלפון: 077-4025022

שעות פעילות:

א-ה: 10:00-23:00
ו': 10:00 – חצי שעה לפני כניסת שבת

למעבר לאתר

הקאוגירל – למי יש אומץ לעלות עליו? צילום: ציון ביטון


ארוטיקה

אנשים רבים מגיעים לחנויות סקס בעיקר בשביל המוצרים והפריטים המיוחדים שהם יכולים למצוא שם, ומי יכול להאשים אותם. בחנויות הסקס של היום יש כל כך הרבה צעצועים ומשחקים שאפשר להשוות אותן לחנות ממתקים עבור ילדים קטנים (ושובבים).
"ארוטיקה" דואגת למבחר צעצועים גדול, ובה תמצאו בין היתר חוויה מעניינת ויוצאת דופן, וגם תלמדו דבר או שניים על מיניות.

החנות שנפתחה לפני יותר מ-20 שנה ומנוהלת כיום על ידי אלון, שנמצא בתחום כבר 26 שנה, מציעה את שירותיה לכל מי שאוהב לפלפל את חיי המין שלו ולחפש ריגושים חדשים ומפתיעים.
בעוד שהחנות מנגישה את שירותיה גם באינטרנט ומאפשרת להזמין משלוח זריז לבית הלקוח, רוב האנשים אוהבים להגיע כדי להרגיש בעצמם, לראות את המידות ואת העוצמה של אביזרי המין ולחוש את החומרים מהם הם מיוצרים.

המבחר העצום והמיוחד הוא אחת הסיבות לכך שלקוחות החנות חוזרים אליה פעם אחר פעם, כשתמיד נטוע בהם ניצוץ קטן של התרגשות לגבי החידושים האחרונים בתחום. כך כל אחד ואחת שמגיעים לחנות יכולים למצוא בה צעצועים חדשים ולהחליף את הישנים שמעלים אבק באיזו מגירה נשכחת בחדר השינה.

חנות צעצועי מין עם מגוון עצום. צילום: אלון גולדשטיין

יחידים וזוגות רבים מבקרים בחנות ונדהמים מרמת הפתיחות אליה הם מצליחים להגיע דרך השיחה המעניינת עם אלון וצוותו. המקצועיות והאווירה הנינוחה מאפשרים לאנשים רבים להגיע לתובנות על מערכת היחסים המינית שלהם, כפי שמסביר אלון "מבלי לצפות לכך הם נפתחים, המבוכה מתפוגגת אט אט, והם מתחילים להבין מה נכון עבורם ומה ישפר את חיי המין שלהם.. ואז מתחיל הכיף..”

הכיף לא נגמר שם, ובין לקוחות החנות מגיעות הרבה פעמים גם מספר חברות שמקבלות ביטחון להכנס ביחד לחנות ונהנות מחשיפה לרעיונות חדשים. "מדהים לראות כמה התרגשות יש להן בעיניים כשהן מגיעות לחנות. חלקן קונות כבר באותו הרגע צעצועים, חלקן חוזרות כעבור מספר ימים לרכוש את מה שרצו, וכולן פשוט נהנות מחוויה משעשעת ומעצימה", משתף אלון.

בין אם אתם עוברי אורח קבועים בחנויות סקס, ובין אם עוד לא יצא לכם להכנס לחנות כזו, החוויה שמובטחת לכם ב"ארוטיקה" היא יוצאת דופן.
האווירה המיוחדת בחנות, לצד המקצועיות והשירותיות של המוכרים בה, ידאגו שהביקור בארוטיקה ישדרג את חיי המין שלכם ושתוכלו לצאת משם עם משהו מעניין כבר לאותו הלילה.

למעבר לאתר

כתובת: לוינסקי 108, בחזית הבניין, תל אביב
טלפון: 03-6393721

שעות פעילות:
א-ה': 21:00-09:30
ו': 17:00-09:00

מתנות מושלמות לכל זוג. צילום: אלון גולדשטיין


דיגי דיגי

גם אם אנחנו רוצים להגשים איזו פנטזיה כמוסה, וגם אם אנחנו סתם רוצים להיכנס ולהסתובב בחנות לצעצועי מין, לכולנו יש חרדה מסוימת לפנות מהרחוב, היישר אל החנות, שמא מישהו שאנחנו מכירים "יתפוס" אותנו בשעת מעשה.
החרדה שיראו אותנו נכנסים לחנות דחפה בעלי חנויות רבים להעביר את מרכז פעילותן לאינטרנט, שם נהנים הלקוחות מדיסקרטיות, וחופש לחקור את כל ההיצע שיש לחנות להציע.

החנות האינטרנטית דיגידיגי, פועלת כבר מספר שנים, בהן יצרה שירות משלוחים נוח ופשוט המאפשר לכל אחד שמעוניין, להזמין אילו מוצרים שירצה בדיסקרטיות מלאה. לאורך השנים הבינה החנות כי אנשים מעדיפים להשאיר את נושאי המין הרחק מעין הציבור ולכן בנתה מערך בו הערך המוביל הוא הפרטיות של האדם. כמו כן, מכיוון שמדובר בחנות אינטרנטית שמייבאת הכל באופן עצמאי, היא יכולה להציע מחירים זולים משמעותית, גם על מוצרים המגיעים מהחברות המובילות בעולם. כך מצליחה דיגידיגי להוביל מהפך במחירים בענף אביזרי המין.

במלאי החנות אפשר למצוא את כל הצעצועים, המוצרים, והגאדג'טים שקיימים בעולם המבוגרים, ניתן להכניס הזמנה באתר, כשהחבילה עצמה מגיעה ללוקר בנקודת איסוף. אם אתם מודאגים מאיך שהחבילה מגיעה, וודאי ירגיע אתכם לשמוע שהחבילה עצמה מגיעה עטופה כך שלא יהיה ניתן לראות מבעדה, וכך תוכלו להזמין גם את הצעצועים השובבים ביותר מבלי שאף אחד ידע. את החבילה אגב, תקבלו בתוך 4 ימים בלבד (וזאת בעלות 10 שח בלבד), כשהודעה לסמארטפון תעדכן אתכם על כך שהחבילה הוכנסה ללוקר. למי שגר במקום ללא נקודות איסוף, אפשר לקבל את החבילה באמצעות שליח במסירה אישית או בדואר, שאמנם לוקח טיפה יותר זמן, אבל עדיין דיסקרטי ומצריך מכם אפס מאמץ.

אם מסקרן אתכם לדעת אילו צעצועים מחזיקה החנות תמיד תוכלו להכנס לאתר הרשמי ולראות במו עצמכם (אנחנו גילינו שם עולם ומלואו). אבל אם אין לכם כרגע את הסביבה הפרטית להכנס לאתר, רק נגיד שיש בחנות כל מה שגבר ואישה צריכים, בין אם מדובר בצעצועים להנאה אישית או צעצועים איתם אפשר להכניס קצת אקשן בעת קיום יחסי מין עם בן או בת הזוג.

בין הצעצועים שתוכלו למצוא בחנות: איברי מין נשיים המיועדים לגברים, משחות, בובות מין וכמובן הפלשלייט – הצעצוע הכי חם כיום עבור גברים. עבור נשים כמובן וישנו מבחר גדול יותר, שבתוכו כלולים כל הצעצועים והאביזרים האפשריים ובהם: דילדויים, ויברטורים, בובות מין, מדגדגים למיניהם, רוקט-פוקט והרשימה רק התחילה.

הסטיספייר - מבטיח לענג אתכן

הסטיספייר – מבטיח לענג אתכן

כשביקשנו טיפ קטן מבעל החנות, קיבלנו המלצה בכיוון לא צפוי, ואולי אפילו קצת מפתיע. בתור מי שחי את התחום, מכיר אותו לעומק ויודע את כל הסודות שלו, מספר הבעלים כי גברים רבים מזמינים מוצרים להארכת האיבר. עם זאת, כשהוא עובר על ההזמנות שמגיעות מנשים, הוא מגלה כי רוב הנשים דווקא קונות צעצועים בגודל ממוצע, ממש כמו הגודל הממוצע של גבר ישראלי.

אחרי שנים בתחום, ממליץ איציק ש"תתרכזו בסקס ותהנו ממנו, תענגו את הצד השני, ותדאגו להיות פתוחים ולהרגיש בנוח. אל תתעסקו בגודל, בצורה, במה הצד השני חושב ובמה הוא יגיד, פשוט תבואו בשביל החוויה הטובה, כי אחרי הכל זה הדבר היחיד שבאמת חשוב".

צעצועים ואביזרי מין הם דרך מעולה להכניס קצת פלפל אל בין הסדינים, בין אם אתם לבד ובין אם אתם עם בן או בת זוג תוכלו למצוא באתר של דיגידיגי כל מה שתרצו. בפעם הבאה שאתם מתפדחים להיכנס לחנות על הרחוב, תוכלו פשוט להיכנס לאתר האינטרנט של החנות ולהזמין משלוח דיסקרטי, מהיר וזול, כך שאף אחד לא ידע כמה שובבים אתם באמת.

למעוניינים ניתן גם להגיע פיזית ולראות את המוצרים במחסני החברה באשדוד.

כתובת: הירקון 13, אשדוד
טלפון: 052-5974771

שעות פעילות:
א-ה': 20:00-09:00
ו': 14:00-09:00

מעבר לאתר

מגהטרון אוראלי לפינוק מלא של הגבר


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר