ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין
ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין

הסחבת נמשכת: דחייה נוספת של שבועיים בגישור של מפרקי הפועל פ"ת מול שמיר

עורכי הדין דגן ופינס טענו בפני בית המשפט כי הצליחו לקבוע פגישה עם הבעלים לשעבר רק ב-26.2. השופטת וינברג נוטוביץ אישרה את הארכה

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:35

כן, שוב. מפרקי הפועל פתח תקוה, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, הגישו בקשה נוספת לבית המשפט המחוזי מרכז, בבקשה לאשר דחייה נוספת בעדכון בנוגע לסיום הליך הגישור מול מאיר שמיר. ההליך, שנמרח ונמרח בשלל סיבות ותירוצים, לא יגיע לסיום גם ב-17.2, המועד האחרון שנקבע למפרקים בכדי לספק את העדכון לבית המשפט.

בבקשת הארכה הנוספת שהגישו המפרקים נכתב: "המנהלים המיוחדים מתכבדים להודיע לבית המשפט הנכבד כי ישיבת הגישור בפני כבוד המגשר עו"ד עמוס גבריאלי נקבעה ליום 26.2.19 (יום ג' בשבוע). לפיכך, מתבקש בית המשפט הנכבד להאריך את המועד להגשת הודעת עדכון מטעם המנהלים המיוחדים עד ליום 3.3.10, קרי 2 ימי עבודה לאחר מועד ישיבת הגישור".

בנימוקי הבקשה נכתב: "בהחלטת בית המשפט הנכבד מיום 20.1.19, הורה בית המשפט הנכבד למנהלים המיוחדים למסור הודעת עדכון בדבר תוצאות הליך הגישור המתנהל בין המנהלים המיוחדים לבין מר מאיר שמיר, וזאת בתוך 30 ימים, קרי עד ליום 20.2.19. הצדדים לא הצליחו לתאם ישיבת גישור קודם למועד זה, וישיבת הגישור נקבעה בסופו של יום לתאריך 26.2.19. בהתאם לזאת ולאור המועד שנקבע לישיבת הגישור, מתבקש בית המשפט הנכבד ליתן ארכה נוספת להגשת עדכון בדבר תוצאות הגישור, וזאת עד ליום 3.3.19 (שהם 2 ימים עבודה בלבד לאחר מועד קיום ישיבת הגישור". השופטת, שנזפה במפרקים בעקבות בקשת הארכה הקודמת, אישרה את הארכה המבוקשת.

בנושא אחר, דיין בין הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אמנון סטרשנוב, דחה אתמול את בקשה של הקבוצה לרישום של הקשר בר אביטן מהפועל רמת השרון. כזכור, אביטן השלים את רישומו שש דקות לאחר תום מועד ההעברות, ובהפועל ביקשו לאשר להם בכל זאת את ההרשמה. הדיין סטרשנוב דחה את הבקשה, בטענה כי הוא לא רואה במקרה זה מקרה חריג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר