טאקויה מוראיאמה. צילום: זאב שטרן
טאקויה מוראיאמה. צילום: זאב שטרן

מטוקיו לראש הזהב: נציגי שגרירות יפן יגיעו למשחק של הפועל פתח תקוה

לאחר הבישול בניצחון על ראשון לציון, נספח התרבות וכ-20 נציגי הקהילה היפנית יגיעו לתמוך בטאקויה מוראיאמה, השחקן היפני הראשון בישראל. שגיא דרור ייעדר, גל אסולין או רוי מליקה יפתחו במקומו. ייערך טקס לזכרו של יוסי רוזנצויג ז"ל

פורסם בתאריך: 24.2.19 14:59

אורחים מכובדים יגיעו מחר (שני, 19:00) לאצטדיון ראש הזהב, כשהפועל תארח לקרב תחתית חשוב את אחי נצרת. נספח התרבות היפני, שיון קוואי, יועצת התקשורת מטעם שגרירות יפן, נטלי כהן וכ-20 נציגי הקהילה היפנית בישראל יגיעו לעודד את טאקויה מוראיאמה, השחקן היפני הראשון אי פעם בישראל.

הקשר, שצפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, סיפק הופעה נהדרת בניצחון על הפועל ראשון לציון, כולל בישול לשער השני של שגיא דרור. "אנו נרגשים וגאים לארח את נציגי השגרירות ומקווים שייהנו מביצועיהם של מוראיאמה ושל שאר הקבוצה", אמרו בעמותת הכחולה.

באשר למשחק מחר, שניצחון בו יקפיץ את הפועל עד למקום ה-11 בטבלה, ייאלץ מסאי דגו להסתדר ללא כובש הצמד במחזור האחרון, שגיא דרור. דרור סובל מפציעה בקרסול ולא יהיה בסגל למשחק, כאשר גל אסולין או רוי מליקה יפתחו במקומו. ירין חסן, שהיה מושעה במשחק האחרון, עשוי לחזור להרכב.

עוד לפני המשחק יתקיים טקס, במהלכו תתקיים דקת מחיאות כפיים, לזכרו של מנהל הקבוצה המיתולוגי של הפועל, יוסי רוזנצויג, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. מספר רב של שחקני עבר של הפועל יגיעו לטקס, אותו יזם חברו אלי מחפוד. בין הנוכחים יהיו גבע מרקוס, איתן בודניוק, בני קוזשווילי, רונן הילל, יוסי לוי ועוז אליה, כאשר גם משפחתו של רוזנצויג ז"ל צפויה להגיע. "יוסי היה האבא של השחקנים", אמר מחפוד. "מנהל שגם הבין כדורגל וידע לתת ביקורת אמיתית שכולם ידעו לקבל. המסירות והאהבה שלו למועדון יחסרו להפועל פתח תקוה ואני מקווה שבמועדון ינציחו את זכרו ויקראו על שמו את אחת הקבוצות במחלקת הנוער".

יוסי רוזנצויג ז"ל. צילום: זאב שטרן

יוסי רוזנצויג ז"ל. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר