שחקני הפועל חוגגים מול בני יהודה. צילום: track&scout
שחקני הפועל חוגגים מול בני יהודה. צילום: track&scout

מי אמר שלהפועל פ"ת אין נכסים? הכירו את דור העתיד של המועדון (וידאו)

קבוצת נערים ב' של המועדון (שנתון 2003) ממשיכה לדרוס את הליגה, ובשבת הדיחה מהגביע את בני יהודה עם 2:5 מהדהד. הקבוצה המוכשרת ביותר במחלקה כוללת כוכב תוצרת בית בעל סעיף יציאה של 1.5 מיליון יורו, סקורר שכובש כמעט שני שערים למשחק ומאמן שמלווה אותם כל הדרך מקבוצות הילדים

פורסם בתאריך: 26.2.19 19:03

קבוצת נערים ב' של הפועל פתח תקוה אמנם משחקת בליגת המשנה, אבל עושה בית ספר לנציגות ליגת העל בגביע המדינה. אחרי 0:5 על מכבי חיפה הגיעה תורה של בני יהודה לספוג כמות שערים זהה והפועל חגגה בשבת האחרונה עלייה לשמינית הגמר עם ניצחון חוץ גדול, 2:5. רועי דוד, אושר בן סימון, בן לוי וצמד של בר נאווי, הראשון במספרת מרשימה מ-18 מ' והשני בפצצה לחיבורים מאותו מרחק, לא השאירו סיכוי לזהובים. את הליגה הארצית מחוז דרום מוליכה הפועל עם 55 נקודות, שלוש יותר מהשנייה הפועל רמת גן ובפער של חמש על הפועל ראשון לציון, שמתמודדות עמה על כרטיס העלייה לליגת העל.

השערים של הפועל מהניצחון ביום שבת על בני יהודה. צילום באדיבות track&scout

המאזן מרשים במיוחד ונקי מהפסדים עם 17 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו. הסקורר בן לוי חתום על 37 שערי ליגה מתוך ה-85 שכבשה הקבוצה ב-21 מחזורים. עוד מככבים הקיצוני בר נאווי, שבגיל 16 בלבד חתם לאחרונה בהפועל לשלוש שנים עם סעיף שחרור אסטרונומי של 1.5 מיליון יורו וישולב בבוגרים החל מהעונה הבאה, והשוער רן חשפיה, שלא שותף בחגיגת הגביע. שני האחרונים, אגב, נמנים עם סגל נבחרת נערים ב' של המאמן סלאח חסארמה.

על השנתון המוצלח 2003 מנצח זו השנה השלישית המאמן יניב שאקי, שגדל בהפועל מגיל 7 וכבר 13 שנים חלק בלתי נפרד ממחלקת הנוער. לצוות המקצועי צורף בתחילת העונה אור נאווי, אחיו של בר ששימש בעבר כשוער במחלקה וכיום עוזר המאמן. "יש לנו תלכיד טוב של 19 שחקנים איכותיים שכל אחד מהם יודע את מקומו", מפרגן שאקי. "נכון שהזרקורים מכוונים יותר על נאווי ולוי, אבל יש לנו שחקני הגנה מעולים ושחקני קו שעושים עבודה נהדרת. בלי השילוב של כולם לא יכולנו להצליח ונכון שמדובר בשני שחקנים מצוינים, אבל הם חלק מהפאזל של הקבוצה והדבר הכי טוב שלנו העונה הוא האיזון בין השחקנים".

לאחר השבחים, מקפיד שאקי להוריד צפיות: "צריך לזכור שמדובר בנערים ב' ולכולם יש עדיין הרבה עבודה קשה כדי להתקדם. אנחנו בסך הכל בפער של שלוש נקודות מהמקום השני ועלינו לשמינית גמר הגביע, כך שעדיין לא עשינו כלום ואני לא רואה את זה כמשהו גדול. צריך לזכור שאנחנו קבוצת ליגת על לכל דבר שכיום בליגה השנייה לא כי ירדנו, אלא כי קיבלנו את הנדוניה של השנתון מעלינו. גם שתי הקבוצות החזקות שמתמודדות איתנו על העלייה נמצאות בליגה הזו בטעות. אנחנו חייבים להיות מפוקסים כי שום דבר לא גמור. המטרה היא לעלות ליגה ולהגיע הכי רחוק שאפשר בגביע".

ומה באשר לסיכויים שרבים משחקני הקבוצה ישתלבו בבוגרים? "אני לא יכול עדיין לדבר על הבוגרים, אבל בהחלט יש פוטנציאל גדול למספר שחקנים להוביל את קבוצת הנוער", בורר שאקי את מילותיו. "הכל תלוי בהם, כולל בר נאווי שיש לי איתו המון שיחות ויודע שיש לו עדיין דרך ארוכה. יש המון דוגמאות לשחקנים שהיו בסיטואציה הזו ולא הגיעו למעלה. אני מאמין שהוא יעבוד קשה ויגיע לאן שהוא והמועדון רוצים שיגיע, אבל בכל מקרה שום דבר לא קם או נופל על משחק אחד וגם לא על עונה אחת".

הסוכן שלומי בן עזרא, איציק כהן, בר נוואי ופרדי דוד. צילום: הפועל פתח תקוה

בר נאווי לאחר חתימת החוזה. צילום: הפועל פתח תקוה

"מחלקת הנוער שלנו בהתקדמות יפה בזכות צוות מצוין שעובד קשה שעות וימים", מוסיף המנהל המקצועי פרדי דוד. "בחטיבה הצעירה יש לנו קבוצות מוכשרות ובחטיבה הבוגרת התקדמנו המון הן מקצועית והן מבחינת החוסן המנטלי".

* לצערנו, בהפועל בחרו שלא להעביר למערכת "ספורט מלאבס" תמונה קבוצתית של סגל נערים ב'.

* הסרטון והתמונה הראשית באדיבות חברת Track & Scout, המספקת שירותי אנליזה וניתוח וידאו לשחקני כדורגל, הן מקצוענים והן שחקני נוער ומעסיקה אנליסטים מקצועניים בעלי ההסמכות המובילות בעולם הכדורגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר