חוקרים פרטיים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חוקרים פרטיים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חוקרים פרטיים במרכז

פורסם בתאריך: 26.2.19 22:33

אבי דור חוקר פרטי

עולם החקירות הפרטיות מסקרן כל אחד ואחת מאתנו ומהווה סוג של מסך עשן שלא ברור לגמרי מה מתרחש מאחוריו. תוכניות רדיו שעסקו בנושא בעבר, ספרי מסתורין מתח, סרטים ותכניות טלוויזיה המגוללים את מעשיהם של תומאס מגנום, סאם ספייד וכמובן שרלוק הולמס, מעוררים בנו עניין רב כלפי התחום.

במציאות, עבודה כחוקר פרטי היא עבודה מורכבת ומאומצת, המצריכה מהעוסקים בה תכונות אופי ספציפיות וייעודיות לכך. את יכולת המשמעת העצמית והשליטה הבלתי מעורערת, סבלנות ואורך רוח, חדירות מטרה ושאיפה להצלחה מתמדת.

אבי דור, חוקר פרטי ובעל משרד החקירות  המוביל 'חקר האמת', עוסק בתחום החקירות מזה 36 שנה. 24 שנים מתוכן עבד ביחידות מיוחדות וביחידות מודיעין של המשטרה וצבר ניסיון וותק ללא תחרות. במגזר הפרטי הוא עובד מזה 12 שנה, ומנהל משרד חקירות מצליח ובעל מוניטין רב. אבי דור אב לשלושה ילדים וסבא גאה לנכדה.

על הנדרש מחוקר פרטי איכותי, הוא אומר: "חוקר פרטי טוב, צריך בראש ובראשונה לאהוב את המקצוע, אשר מצריך הרבה מאוד מבחינת יכולות אישיות. הוא צריך להיות מאוד נחוש ומונחה מטרה. עליו להבין היטב את העבודה, להיות בעל יכולת לחשיבה רחבה ומסתעפת כדי להצליח להשיג בדרך חוקית את הדבר אותו מחפשים או חושדים".

מדוע ההכרח בסבלנות ואורך רוח?

"ישנם מעקבים בהם עליך לשבת עשר שעות ויותר, מבלי לזוז. ישנם מעקבים בהם אסור לך לזוז אפילו מילימטר, לאורך שעות רבות. זה מצריך אורך רוח ונחישות, ולא כל אחד מסוגל לכך".

מהי הפרוצדורה הנדרשת כדי לעבוד כחוקר פרטי?

"אדם הרוצה לעבוד כחוקר פרטי ולפתוח משרד עצמאי, צריך להיות רשום כמשרד חקירות מורשה במשרד המשפטים. חוקר פרטי בתחילת דרכו, צריך להירשם כמתאמן (כמבצע סטאז') ולעבוד במשרד חקירות מורשה למשך 3 שנים. יתכנו הקלות בתקופת הזמן במידה והאדם עסק בחקירות מודיעין בצבא או במשטרה לדוגמה.

לאחר 3 שנים בהן החוקר התאמן, עליו לעבור מבחן של משרד המשפטים ואז לעלות לוועדה של משרד המשפטים אשר בוחנת את כל עבודת האימון שעשה במשך ה- 3 שנים. בנוסף, המשרד בו התאמן צריך לספק לוועדה חוות דעת עבור המתאמן. לאחר כל התהליך הזה, במידה והוא עבר בהצלחה ועסק בתחום בסך הכל 5 שנים, הוא יוכל לקבל רישיון לפתוח משרד חקירות עצמאי מורשה. משרד חקירות חייב להיות מורשה עם תעודה ממשרד המשפטים כדי לעסוק בתחום החקירות".

אבי דור, חוקר פרטי

מה חשוב לדעת כששוכרים את שירותיו של חוקר פרטי?

"חשוב מאוד לבקש מהחוקר הפרטי תעודה המוכיחה כי מדובר במשרד חקירות מורשה. אסור לחוקר פרטי לקבל עבודה מלקוח במידה ואינו מורשה, כיוון שלא ניתן יהיה להציג את הוכחות החקירה בבית המשפט ובערכאות משפטיות בכלל, במידה והחוקר אינו מורשה מטעם משרד המשפטים".

משרד חקירות 'חקר האמת' בבעלותו וניהולו של החוקר הפרטי אבי דור, הוא משרד מקצועי ומנוסה בעל מוניטין וותק, הקיים מזה 13 שנים. טרם לכן, עבד דור ביחידות מיוחדות וביחידות מודיעין של המשטרה למשך 24 שנים וצבר ניסיון וותק ללא תחרות.

אבי דור מבצע עבודות מעקבים מסוגים שונים בהתאם לצרכי לקוחותיו, ביניהם: מעקבי מעמד אישי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, איתורים ועוד. עבודות החקירה נעשות עבור לקוחות פרטיים, גופים וארגונים המבקשים מעקב עובדים.

קישור לאתר 

טלפון: 050-2345910

חקר האמת, משרד חקירות וחוקר פרטי

חקר האמת, משרד חקירות וחוקר פרטי

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר