חזי בבאי ודורון גלנט בימים יפים יותר. צילום: זאב שטרן
חזי בבאי ודורון גלנט בימים יפים יותר. צילום: זאב שטרן

דורון גלנט חויב לשלם 200 אלף שקלים למנהל הפועל פתח תקוה, חזי בבאי

כל טענותיו של בבאי, שהגיש את התביעה בגין רשימה ארוכה של כספים שלא שולמו לו, התקבלו במלואן על ידי בית הדין האזורי לעבודה, לאחר שהבעלים לשעבר כלל לא הגיש כתב הגנה. גלנט נדרש לשלם את הסכום תוך חודש

פורסם בתאריך: 2.3.19 19:23

הבעלים לשעבר של הפועל פתח תקוה, דורון גלנט, חויב לפני כשבועיים לשלם 200,018 שקלים למנהל הקבוצה חזי בבאי, בגין שורה ארוכה של כספים שלא הועברו לו. כך עולה מתוך פסק הדין שהגיע ל"ספורט מלאבס" דרך מערכת בתי המשפט. פסק הדין, שניתן עד ידי השופטת כרמית פלד מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, מחייב את גלנט להעביר את הסכום, או לחלופין להגיש בקשה לביטול פסק הדין, בתוך חודש.

את התביעה הגיש בבאי ב-16.7, שבוע לפני כניסת הקבוצה להליך הפירוק. בתביעתו דרש בבאי מהפועל פתח תקוה ומדורון גלנט 195,000 שקלים, בגין שורה ארוכה של הלנות שכר ופנסיה לאורך השנים. בעקבות כניסת הקבוצה להליך הפירוק, פסק הדין מחייב אך ורק את גלנט.

דורון גלנט. צילום זאב שטרן

דורון גלנט. צילום זאב שטרן

גלנט מצידו, לא הגיש כתב הגנה בתיק ובחודש אוקטובר ביקש בבאי, באמצעות עורכת דינו עדי ינקלביץ, לתת פסק דין בתביעה. למרות שניתנו לו 14 ימים נוספים להגיש כתב הגנה, הבעלים לשעבר לא עשה זאת בכל המועדים שניתנו לו, ולכן לבסוף ניתן פסק הדין.

"ניתן בזאת פסק דין כנגד הנתבע 2 (דורון גלנט, ל"ס) בהעדר הגנה וזאת על יסוד כתב התביעה בלבד", נכתב בפסק הדין של השופטת פלד. 200,018 השקלים (5,000 שקלים נוספו בגין הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין), מורכבים מהסעיפים הבאים: גמול עבור עבודה בשעות נוספות בסופי שבוע ובמחנות אימונים, דמי נסיעות, פדיון חופשה, דמי הבראה, חוסר בהפקדות לפנסיה ופיצויי הלנת שכר.

בהחלטתה, ציינה השופטת פלד כי במידה וגלנט לא ישלם את הסכומים בתוך חודש, הסכומים יישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק. בבאי, כזכור, התפטר מהפועל במהלך העונה שעברה וחזר למועדון בקיץ. בבאי סירב להגיב לדברים.

חזי בבאי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר