שחקני הפועל פתח תקוה. צילום:ניר קידר
שחקני הפועל פתח תקוה. צילום:ניר קידר

שאקי יונסן שוחרר, גורם: "למישהו יש ספק שיש סגל מצוין?"

החתמתו של איציק כהן הובילה לשחרורו של בלם נבחרת איי פארו. גם צמד הברזילאים לא צפויים לחתום. גורם: "שכר השחקנים - כשלושה מיליון שקלים"

פורסם בתאריך: 25.7.17 11:20

בהפועל מתקשים להרגע מהרכש הנוצץ שביצעה הקבוצה בימים האחרונים, שכלל את ברנקו מיכאילוביץ', נס זמיר ואיציק כהן. האוהדים מילאו ביממה האחרונה את הרשת בהודעות התהלבות ובקריאות להצטרף לעמותת הכחולה ולרכוש מנויים. למרות ההתרגשות, חלק מהאוהדים מתקשים להבין מהיכן צצו סכומי הכסף להחתמת שורת שחקני הרכש הנוצצת במונחים של ליגת המשנה, אבל בהפועל מתעקשים שהחריגות התקציביות מהם והלאה וגורמים בכירים במועדון נקבו בסכום של כשלושה מיליון שקלים ברוטו עבור שכר השחקנים עד כה. "תקציב שכר השחקנים שלנו נחשב לבינוני ואפילו לא קרוב למה שהעמידו למשל בעונה שעברה מכבי נתניה והפועל עכו", ציין גורם במועדון.

עוד קודם לכן, בעקבות החתמתו של כהן ולקראת היציאה למחנה האימונים בפולין הלילה, שוחרר הבלם הדני רנה שאקי יונסן. עוד שוחרר הנבחן איברהים ספורי ונראה כי גם צמד הברזילאים, אדוארדו דה סילבה ואמרסון דה סילבה, לא יצטרפו בסופו של דבר וכעת להפועל נותר מקום לזר אחד נוסף. ייתכן שמספר מועמדים ינחתו במחנה וייבחנו בקבוצה. הקשר היהודי מיכאל כהן (17), ששב לאחרונה ארצה, חתם בקבוצה לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות כהשקעה לטווח ארוך. בשלב זה מתאמן כהן יחד עם הבוגרים, אך הוא מיועד לחזק בעונה הקרובה את קבוצת הנוער.

אשר למשחקי האימון מול בית"ר תל אביב רמלה, הפועל רמת גן והפועל חדרה, בהם נוצחה הפועל ובכולם גם יחד מצאה בסך הכל פעמיים את הרשת – וגם זה מהנקודה הלבנה – במועדון ממש לא מתרגשים ומתייחסים למשחקים האלה בפרופורציות הנכונות – לפחות מבחינתם. "התוצאות במשחקים האלה בכלל לא רלוונטיות, למי אכפת מהן?", הבהיר בכיר במועדון. "60% מהשחקנים בהם בכלל נבחנים, כך שזו לא אינדיקציה. כולם יודעים שיש כאן סגל מצוין, פשוט יוצא מן הכלל, אבל אנשים צריכים להבין שזו קבוצה כמעט חדשה לגמרי שצריכה להתחבר לאט לאט וזה תהליך שייקח זמן. יש למישהו ספק שיש כאן סגל מצוין? יהיו לנו בקישור אדריאן רוצ'ט, נס זמיר, ברנקו מיכאילוביץ', גל צרויה ואור ברוך – שכל אחד מהם כבש לא מעט בעונה שעברה. באמת צריך להסביר למישהו מה זה אומר? אתה יודע איזה תגובות וטירוף יש בקרב האוהדים שלנו? אנחנו מקבלים הודעות תמיכה שלא היה כאן דבר כזה כבר 15 שנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר