עמית מזרחי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
עמית מזרחי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הפועל פ"ת תתארח בנס ציונה, התלבטות בין מזרחי לדרור ב-11

הכחולים ינסו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בפעם הראשונה העונה. רוי מליקה ימשיך להעדר, איתי לוי צפוי לחזור לתחילת הפלייאוף

פורסם בתאריך: 17.3.19 19:44

הפועל פתח תקוה תנסה להמשיך מחר (שני, 19:00, נס ציונה) את התקופה הטובה שלה, כשתתארח אצל סקציה נס ציונה. הקבוצה של מסאי דגו, שמגיעה למשחק מהמקום ה-12, תנסה לרשום בפעם הראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות, ובמידה וזה יקרה תעלה למקום התשיעי או העשירי, בהתאם לתוצאה של הפועל עכו שתשחק במקביל.

לרשות הצוות המקצועי צפוי לעמוד מחר סגל כמעט מלא, כאשר ההרכב שפתח בניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא במחזור האחרון, צפוי להמשיך. ההתלבטות היחידה שעוד נותרה היא האם להמשיך אם עמית מזרחי, שהצטיין מול הירוקים, או להשיב ל-11 את שגיא דרור, שנמצא גם הוא בתקופה מצוינת.

רוי מליקה חזר ביומיים האחרונים להתאמן אחרי הפציעה באצבע ממנה סבל, אך עדיין לא יהיה בסגל מחר. הקשר איתי לוי העלה לאחרונה את קצב האימונים שלו וצפוי להיות כשיר לפתיחת משחקי הפלייאוף.

יש לציין כי למרות התקופה הטובה של הפועל לאחרונה, מצבה בתחתית לא פשוט בכלל, כאשר טרם המשחק מה שמפריד בינה לבין המדורגת 14, הפועל מרמורק, הוא הפרש שערים עדיף בלבד. הפער מהמקום ה-15, ממנו יורדים לליגה א' ישירות, עומד על נקודה אחת.

הרכב משוער: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (שגיא דרור), טאקויה מוראיאמה, גל לוי, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר