השבוע בפתח תקוה: מחווה לניקולס, פתיחת הספרייה החדשה וסטנד אפ

שלומי סרנגה, חיים משה, יואב יצחק וטריפונס במופע מחווה לזמר היווני ניקולס, שחר חסון יצחיק בהיכל התרבות, אמנים עולים ישירו משירי דן אלמגור ויהיה גם סיפור חיים על מאניה דיפרסיה. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 24.3.19 13:46

 

יום ראשון: פתיחת הספרייה ע"ש נחום היימן ז"ל

היום ב-16:30 יתקיים טקס הפתיחה של ספריית מנגינות ע"ש נחום (נחצ'ה) היימן ברחוב מבצע דקל 3 בנווה גן. הברכות וקביעת המזוזה יתקיימו במעמד ראש העירייה רמי גרינברג, ראש אגף הספריות צבי בליץ, מנהלת מחלקת מבני פיס ומחשוב באגף הקצאות במפעל הפיס, עירית בן מנחם, ובתו של היימן, הזמרת סי היימן. במקום תתקיים ההצגה זוג האנשים בירוק.

סי היימן. צילום מוטי מילרוד

סי היימן. צילום מוטי מילרוד

באירוע נפרד, יתקיים בספרייה בשעה 20.30 מופע של הזמרת סי היימן, בתו של נחום. שם המופע: "שירים וסיפורים מבית אבא". מחיר כרטיס: 50 שקלים.

כל הכבוד – ערב מחווה לדן אלמגור. ערב במסגרת פסטיבל אמנים עולים ואמנים ותיקים יתקיים בהשתתפות אמנים עולים שישירו את שיריו של דן אלמגור. ישתתפו: גרישה פאפיש, אנה שגלוב, טטיאנה חנטוב, ויקטוריה ינקו, מורן לוי, רוסלן רודני, אולגה רורוקה, מעין שקד, יואל לנדסהוט, אירה פאפיש, אנדרי קשקר, אנטולי ליין. בין השירים: זמורות יבשות, ליושינקה, בלדה לחובש, העגורים, עברית קשה שפה, פלאפל, יום יבוא ועוד. ראשון, 18:30, שרת HOUSE.

יואב יצחק. צילום פרטי

יואב יצחק. צילום פרטי

יום שני: סרנגה, משה, יצחק וטריפונס שרים ניקולס

השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם עם קובי לוריא. השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם עם קובי לוריא: מארק "אויפן פריפעטשיק" ורשבסקי – סיפורו של כותב השירים הגדול בראי שיריו. שני, 20:00 בית אברהם שפירא – שפירא HOUSE.

חברים שרים ניקולס. ערב מוזיקה. לציון 18 שנה לפטירתו של הזמר היווני ניקולס. אמנים שרים משיריו של הזמר. בליווי שמונה נגנים ובניהולו המוזיקלי של המפיק והיוצר ערן כרמי בנו של ניקולס. האמנים שיופיעו: שלומי סרנגה, חיים משה, יואב יצחק, טריפונס ואמנים נוספים. מנחה ירון אילן. שני, 20:30, היכל התרבות.

יום שלישי: מאניה דיפרסיה בגולה

אמנות הפסנתר קלאסיקה ללא גבולות עם התזמורת סימפונית אשדוד. מנהל מוזיקלי מנצח וסולן, ואג פפיאן – פסנתר. בתוכנית יצירות מופת מאת באך, מוצארט וגריג. יום שלישי, 20:00 , היכל התרבות.

לחיות עם אור – עינת שמל, זמרת-יוצרת על הזוגיות לצד אור, בעלה, המתמודד עם דו-קוטביות (מאניה דיפרסיה), ועל ההתמודדות, הקשיים ועל אמת אחת ברורה — הבחירה להישאר ולחיות כל רגע במלואו. שלישי, מועדון הגולה, 21:30.

 

יום רביעי: דוד ובת שבע

דוד ובת שבע – מופע של להקת הפלמנקו הישראלית COMPAS. הפקה מקורית המבוססת על סיפור המקראי של דוד ובת שבע ופרשנות אישית אמנותית. בשיתוף אגף הספורט של עיריית פתח תקווה. יום רביעי, 18:00, היכל התרבות.

 

יום חמישי: הארלם זה כאן

הארלם: מדלות אל פריחה תרבותית. מופע חגיגי לאמני המוזיקה השחורה הגדולים של ארצות הברית. הלהיטים הגדולים ביותר של שנות השישים והשבעים במוזיקת הסול והרית’ם אנד בלוז. מחווה לאמנים האפרו-אמריקאים שעיצבו והשפיעו על תעשיית המוזיקה: מרווין גיי, ריי צ’ארלס, מייקל ג’קסון, סטיבי וונדר, ג’יימס בראון, דיאנה רוס, ליונל ריצ’י ועוד. ניהול מוזיקלי – גיא וינגרטן. בהשתתפות זמרים וזמרות והרכב נגנים מורחב. מרצה: אורלי אלדובי, מדריכת טיולים בכירה וחוקרת תרבות. יום חמישי, 20:30, היכל התרבות.

אסף סלומון – אמן החושים הבינלאומי בהופעה. אסף יקרא וישתיל בכם מחשבות, יעשה ניסים על אנושיים ואפילו יגלה כמה סודות. חמישי, מועדון הגולה, 21:00

 

יום שישי: חצוצרה בניחוח צרפתי

החיים בוורוד – בניחוח צרפתי. סדרת הוירטואוזים של אריק דוידוב, המחברת את החצוצרה המרגשת של אריק דוידוב עם הקול האנושי על שלל גווניו.
יום שישי, 10:00, היכל התרבות.

שחר חסון. צילום דור מלכה

שחר חסון. צילום דור מלכה

אלישע בנאי. צילום אילן אסייג

אלישע בנאי. צילום אילן אסייג

מוצאי שבת: שחר חסון ואלישע בנאי

שחר חסון במופע סטנד אפ. חסון מתעצבן על הדברים הקטנים שבחיים, מתעסק בזוגיות, יחסי הורים-מתבגרים ותוכניות טלוויזיה. כמובן שחסון לא שוכח לטפל גם בנושאים האינטימיים של החיים. מוצ״ש, 21:30, היכל התרבות.

מופע אישי עם האומן אלישע בנאי, שישתף את הקהל בשיריו ובסיפורים על דרכו האישית והמקצועית. מוצ"ש, בית אברהם שפירא, 21:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר