ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

ניב טל מונה למנהל הספורטיבי של הפועל פתח תקוה

שחקן העבר של המועדון קיבל תפקיד רשמי ויהיה אחראי על בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה. "האתגר הגדול ביותר על פי הבנתי הוא להעמיד קבוצת בוגרים הישגית שלא גוררת את המועדון לגירעון", אמר

פורסם בתאריך: 2.4.19 11:40

סבב המינויים בהפועל פתח תקוה ממשיך לצבור תאוצה. לאחר המנכ"ל רועי אלרום וחברת הדירקטוריון הראשונה ד"ר שלומית גיא, מונה שחקן העבר של הקבוצה, ניב טל, למנהל הספורטיבי של המועדון. כידוע, בתקופה האחרונה סייע טל בהתנדבות לעמותת הכחולה במישורים רבים וכעת קיבל תפקיד רשמי במועדון. במסגרת תפקידו יהיה טל אחראי על כל התחום המקצועי בקבוצה הבוגרת וכן על האסטרטגיה המקצועית מנערים ב' ומעלה, בכלל זה סקאוטינג לשחקני רכש, הקצאת משאבים לתחום המקצועי ובניית סגלים. טל יהיה כפוף למנכ"ל אלרום.

"האתגר הגדול ביותר על פי הבנתי הוא להעמיד קבוצת בוגרים הישגית שלא גוררת את המועדון לגירעון ובמקביל לייצר כמובן כמה שיותר שחקני בית", התייחס טל למינוי הטרי. כאמור, חלוץ העבר של הפועל ממש לא התחיל היום בעבודתו ובשלושת החודשים האחרונים הוא עוקב אחר קבוצת הנוער ומצוי בקשר צמוד עם המנהל המקצועי פרדי דוד והמאמן משה שפירא.

"יש 7-8 שחקנים שמועמדים לעלות לבוגרים בעונה הבאה", אומר טל. "מבחינתי אם יוחתמו 3-4 זו תהיה החותמת הראשונה של חזון הכחולה". בנוסף, מפעיל טל, בצוותא עם דוד ואיציק כהן, שמועמד לתפקיד סמנכ"ל המועדון, שבעה מתנדבים שעוסקים בסקאוטינג לקראת השנה הקרובה על שנתון ילדים א'.

יש לציין כי בשל העובדה שהכחולה נמצאת בתהליך התארגנות וטרם ברור גובה התקציב והמשאבים שיגויסו לקראת העונה הבאה, יעבוד טל בשכר נמוך באופן יחסי. "לא רציתי להעמיס על התקציב בשנה הבאה ובטח לא לקחת על מצפוני שיצטרכו לפטר מישהו בגלל המשכורת שלי", אומר טל. "אם אני נמצא בחזית המו"מ עם השחקנים והמנהלים המקצועיים ומבקש מהם לחתום בשכר צנוע, מן הסתם אני צריך לשמש דוגמה אישית".

שיתוף פעולה נוסף שכבר קורם עור וגידים מתבצע בין טל לעיט מוטי קקון, כאשר השניים מאמנים בימי שלישי את החלוצים של קבוצות הנוער והנערים. "אני מאושר מהצעד הזה. הוא מייצר חיבור מעולה עם השחקנים ומאפשר לי לראות את ההתקדמות הפיזית והמנטלית שלהם", מאשר טל, שהתייחס לשיתוף הפעולה עם קקון: "מוטי הוא הסמל של המועדון ובהתחשב בצורה שבה סיים בו את דרכו, מן הראוי שהמעגל הזה ייסגר. גם זה חלק מחזון הכחולה – לשחזר את הקשר עם שחקני העבר. אין ספק שקקון הוא השחקן הטוב והנכון להתחיל איתו".

"קבוצת אוהדים יכולה להביא ערך מוסף של חשיבה לטווח ארוך הרבה יותר", הוסיף טל. "המשמעויות רבות ובהן גידול שחקנים במחלקת הנוער ושילובם בבוגרים, בניית בית להפועל, פעילות ומעורבות קהילתית וכן ערכים של שקיפות, אמינות וספורטיביות. בנוסף יש כאן דמוקרטיה ופיזור מרכזי הכוח על ידי בניית צוותי עבודה, מתן אוטונומיה ותקציב לכל תחום וכמובן הצבעה ושיתוף כמה שיותר פעילים בעשייה היומיומית".

כזכור, לפני כשנה הוצג טל על ידי הכחולה כחבר הדירקטוריון הראשון מטעמה. כשהחלה העבודה בשטח העדיף טל לקחת על עצמו תפקיד ביצועי יותר, לאחר שהוחלט כי הדירקטוריון שינהל את הפועל יעסוק יותר בפן הניהולי ופחות בעבודת שטח. "בזמנו אני הייתי האיש שכתב את תכנית הדירקטורים והמטרה שלי הייתה כמו בקטמון, שיש חמישה חברי דירקטוריון, כאשר שלושה מתוכם נבחרים על ידי חברי העמותה בנוסף לשני בעלי הון. עם הזמן הדברים השתנו, הוחלט שיהיו שבעה חברים ולא חמישה. עם הזמן העשייה שלי הלכה וגדלה והבנתי שאני רוצה משהו יותר ביצועי, לא תפקיד של פיקוח. אני רוצה לעבוד, לא להסתכל מהצד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר