משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול
משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

במחלקת הנוער של הפועל פ"ת מאוכזבים מהתנהלות הכחולה: "חיים בסרט"

מאמני המחלקה ציפו כבר לקבל הודעה לגבי המשך דרכם בעונה הבאה, אך הנושא מתעכב. פרדי דוד קיבל הודעה כי במועדון מעוניינים שימשיך בעונה הבאה, אך טרם נדונו הפרטים הכספיים

פורסם בתאריך: 4.4.19 10:47

בניגוד לאווירה החיובית הסובבת את המועדון בשבועות האחרונים, במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה יש חוסר שביעות רצון בקרב המאמנים, לאחר שההנהלה החדשה טרם ישבה לסגור עמם את תנאיהם לקראת העונה הבאה. ראשי הכחולה ביקשו מהמאמנים להתאזר בסבלנות עד אשר ימונה דירקטוריון, אבל התשובה הזו ממש לא מצאה חן בעיני מאמני המחלקה, והדבר בא לידי ביטוי גם בישיבה טעונה שהתקיימה עם אנשי העמותה לאנשי המחלקה לפני מספר שבועות.

"כל המאמנים לחוצים ובחוסר ודאות. בכחולה חיים בסרט", אמרו במחלקה. "לחלק יש הצעות ממקומות אחרים וגם מי שאין לו הצעה מעוניין לדעת מה קורה איתו". יש לציין כי אחד המאמנים בקבוצות הנערים איבד את הסבלנות וכבר סיכם את תנאיו בקבוצה אחרת.

בטרם יסגרו עם מאמנים במחלקה, יש לסכם את נושא המנהל המקצועי. פרדי דוד קיבל הודעה עקרונית כי ימשיך במועדון, אך גם הוא ממתין להצעה הכספית של הכחולה. על פי הערכות, אם יוצע לו שכר נמוך יותר מהעונה הנוכחית, כלל לא בטוח שירצה להישאר.

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "התקופה הקרובה מוגדרת כתקופת ביניים מכמה סיבות: העברת בעלות לעמותה מהמפרק, משימות העונה הקרובה והכנות לעונה הבאה. תקופה זו נלקחה בחשבון מראש ומתקיים תהליך מואץ על מנת להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. ישנה תכנית סדורה לפי לו"ז וסדרי עדיפויות כחלק מהתהליך הארגוני. אנחנו מכירים בעובדה כי ביטחון תעסוקתי וחוסר וודאות הוא מצב לא בריא אבל יחד עם זאת תהליך קבלת ההחלטות יתבצע בשיקול דעת ובאחריות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר