בועז גולדשמיט (משמאל) וגדי סליג צילום פרטי
בועז גולדשמיט (משמאל) וגדי סליג צילום פרטי

מירושלים לברדק בפתח תקוה: "רצינו להביא את האווירה הירושלמית למרכז"

השותפים גדי סליג ובועז גולדשמידט פתחו את הברדק בפתח תקוה כדי להביא לכאן את מחנה יהודה מירושלים. הליין הכי מצליח: ליין כדורגל של אוהדי טוטנהאם בישראל

פורסם בתאריך: 12.4.19 08:46

קצת על עצמך: "אני גדי סליג (35), גרוש ואב לילדה, חובב כדורגל והבעלים של הברדק, ביחד עם שותף, בועז גולדשמידט (29). בועז הוא במקור ירושלמי שמתגורר עכשיו בראש העין עם זוגתו. אני גדלתי במעלה אדומים ואני עדיין גר שם ולכן אני עושה את הנסיעה לעסק כל יום. שנינו אוהבים את חיי הלילה ופתחנו את הברדק לפני כשלוש שנים כי רצינו להביא את מחנה יהודה והאווירה הירושלמית למרכז עם כל הברדק והרעש. כל מי שבא למקום מרגיש בבית".

איך החיים כשעובדים בלילה: "אני מת על חיי הלילה כי זה השקט שלי, ומאחר והמקום עובד בעיקר בלילה אז זה מתאים לי. שנינו אוהבים את חיי הלילה, האווירה, הלקוחות. אין כמו הלילה".

קצת על הבר: "בר בקונספט ירושלמי של פיצות שף, ספורט ובירות בוטיק, לפיצות קוראים על שם שכונות ירושלים (מחנה יהודה, בוכרים, קטמון), לסלטים קוראים על שם הגני בירושלים (גן הוורדים, גן הפעמון) ולקוקטיילים קוראים על שם הכיכרות בירושלים (חתולות, ציון, דוידקה). בועז הוא ממוצא אנגלי אמריקאי והוא זה שאחראי על כל האירועים של המקום, כולל הרמת ליין כדורגל שזה ליין הדגל של המקום שמשמש בית לאוהדי קבוצת טוטנהאם האנגלית בישראל".

רקע בתחום: גדי: "אני מגיל 16 בתחום האוכל. הייתי בהתחלה מנהל ב-"קורס" בסנטר 1 בירושלים, אחר כך בגיל 24 פתחתי את "ג'פטו בר" בירושלים ועכשיו אנחנו פה ברחוב הברקת 7 בפתח תקווה. חיפשנו מקום בכל הארץ והגענו לפתח תקווה דרך חברת 'מיתוג' והתאהבנו בקהל של פתח תקווה וגבעת שמואל. התחברנו מאוד לאנשים פה שזה דתיים, מבוגרים, צעירים. כולם באים לברדק, וזה קטע חזק ומעניין כי אצלנו בבר יכולים לשבת אנשים בני שישים עם אנשים בני עשרים ויש פה ממש אווירה ירושלמית כמו מחנה יהודה". בועז: "נכנסתי לתחום לפני כשמונה שנים מיד אחרי השחרור מקבע, התחלתי כמלצר במסעדות בירושלים והתקדמתי עד שפתחנו את הברדק בפתח תקווה לפני שלוש שנים. רצינו מקום שיהיה בין פתח תקווה לגבעת שמואל, ומיד ידענו שזה המקום שלנו. אנשים באים, פותחים שולחן עם בירות ישראליות מהחבית ובירה ונהנים ממוזיקה טובה ואווירה".

המשקה שלך: "אני איש של קוקטיילים. הכי אוהב את 'קוקטייל הבית של גדי".

מה שותים הכי הרבה בבר: "בירות ישראליות מהחבית. אנחנו היחידים בארץ שיש לנו בירות ישראליות מהחבית כמו למשל שפירא, עמק האלה וכו'. זה כל הקטע במקום".

הכי קשה: "זו עבודה שדורשת הרבה שעות של השקעה. אנחנו עובדים סביב השעון".

הכי כיף: "הקהל והאווירה במקום. אנשים תמיד חוזרים גם בגלל האווירה הטובה וגם בגלל המוזיקה. אני לא בעל הבית אלא חבר של הלקוחות שלנו. בשבילי הם משפחה".

הליין הכי מצליח: "הברדק משמש גם בית לאוהדי טוטנהאם בישראל ולכן כל משחק הברדק מתמלא באוהדים שבאים אלינו מכל הארץ לראות את המשחק, לשיר ולעודד באווירת כדורגל אירופאי".

היום הכי מיוחד בשנה: "חוץ מליין הכדורגל, מבחינתי יום מיוחד זה הערב הכי מוצלח וזה אומר ימי חמישי ומוצ"ש, ערבים שהם תמיד מפוצצים וצריך להזמין מקום מראש".

אם לא חיי לילה: "אם לא הייתי בחיי הלילה אני סביר להניח שהייתי שף כי אני ממש מתחבר למטבח ואוהב להכין מנות מיוחדות. גם פה בעסק אני אחראי על כל הסלטים המיוחדים שלנו".

 

טיפ לצעירים ששותים: "כל הקלישאות. לא לערבב ולהישאר על סוג אחד של שתיה כי זה לא עושה טוב ולא לנהוג ששותים. חוץ מזה, המלצה שלנו זה להגיע אלינו רק עם מוניות כי אנחנו תמיד מפנקים".

טיפ לבעל בר מתחיל: "לא לעזוב את העסק אפילו לדקה. תמיד לחשוב – שרות שרות שרות. אי אפשר לבנות עסק בלי סיכונים כי כל עסק זה סיכון" .

מדור פאבים- קוקטייל כיכר ציון ברדק פתח תקווה

קוקטייל כיכר ציון, בר הברדק, צילום באדיבות הברדק

קוקטייל השבוע: כיכר ציון

המרכיבים:
45 מ"ל וודקה
20 מ"ל מונין אננס
10 מ"ל סילאן
30 מ"ל מיץ לימון
40 מ"ל מיץ תפוזים
איך מכינים:
מערבבים את כל המרכיבים בשייקר עם קרח, מוזגים בסינון לכוס הייבול עם קרח ומקשטים בפלח תפוח ונענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר