רמי גרינברג. צילום זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

למה מינתה העירייה יועץ אסטרטגי חיצוני?

סיעת הביצועיסטים דורשת הבהרות לגבי הסכם שחתמה העירייה עם יועץ התקשורת שי שחף, אשר לטענתם שימש דובר הקמפיין של גרינברג. לשכת ראש העיר: "יש לדייק, שחף לא שימש כדובר הקמפיין, הוא נבחר זמנית לשמש יועץ אסטרטגי"

פורסם בתאריך: 14.4.19 18:00

סיעת הביצועיסטים בראשות אורי אהד תוקפת את ראש העירייה, רמי גרינברג לאחר שמינה את דובר קמפיין הבחירות שלו ליועץ תקשורת חיצוני שלו במימון העירייה. בסיעה מציינים כי בתקופת ברוורמן, התנגד גרינברג נחרצות למינוי של יועץ כזה, וכעת הוא ממנה אותו בעצמו, בעלות כוללת של 210 אלף שקלים לשנה, כל זאת כאשר בעיריית פתח תקווה ישנה לשכת דובר. בעירייה (ראו בהמשך) אומרים כי מדובר במינוי זמני, עד שימונה דובר עירייה חדש, במקום הדובר הנוכחי, חזי חקאק, לגביו מנהלת העירייה הליך פיטורים.
"ממידע המצוי בידנו עולה כי בחודש האחרון הורית (באמצעות ועדת השלושה – המנכ"ל, הגזברית והיועצת המשפטית) כי העירייה תשכור את שירותי של מר שי שחף, אשר היה דובר קמפיין הבחירות שלך", ציינו בסיעה במכתב לגרינברג, "מר שי שחף, אשר, כאמור, דיברר את קמפיין הבחירות שלך, נשכר, במימון הקופה הציבורית לשמש כ"יועץ תקשורת" וזאת למרות העובדה כי רק לאחרונה גדלה לשכת דובר העירייה בשני אנשים נוספים (סך הכל שמונה עובדים בלשכת הדובר) ואושר לה תקציב פעילות שוטף (לא כולל שכר העובדים ופרויקטים מיוחדים) בסך של מיליון וחצי שקלים. עלות שכרו החודשי של מר שחף מן הקופה העירונית עומדת על סך של 17,550 שקלים לכל חודש (210,600 שקלים לשנה)".
עוד נכתב במכתב של הביצועיסטים: "מעבר לשאלה המתבקשת, מדוע צריכה עיריית פתח תקווה להוציא מקופתה 210,600 שקלים עבור שירותי תקשורת חיצוניים בשעה שלשכת דובר העירייה עוסקת בנושא (ואף כמות עובדיה גדלה באחרונה), הרי שמתעורר חשש חמור להתקשרות בלתי חוקית עם ספק אשר העניק לך באופן אישי שירותי דוברות בקמפיין הבחירות", ציינו במכתבם, "מיותר כמובן לציין את הצעקה הגדולה אותה הקמת כנגד ראש העירייה הקודם, מר ברוורמן, אשר שכר את שירותיו של יועץ תקשורת חיצוני בזמנו. כבר התרגלנו ל"רמי זיגזג", שנוקט בעמדה אחת בעת שהוא בקמפיין בחירות וממהר להתנער ממנה ולנקוט עמדה הפוכה, לאחר בחירתו לראשות העירייה. התנהלותך ב"זיג זג", כבר אינה מפתיעה".

לאור זאת מבקשים בסיעה לקבל את המידע והמסמכים הבאים: העתק הסכם ההתקשרות עם שי שחף, לדעת למי כפוף מר שחף וממי מקבל הוא הוראות, תשובה לשאלה האם היו מציעים נוספים לתפקיד זה, האם ועדת השלושה היתה מודעת לעובדה כי מר שחף היה דובר מטה הבחירות של גרינברג עד לאחרונה, העתק הסכם ההתקשרות של גרינברג ושחף בתקופת הבחירות כולל עלויות ועוד.
תגובת לשכת ראש העיר: "יש לדייק, שי שחף לא היה דובר הקמפיין! יחד עם זאת שי שחף נבחר כעת לתקופה זמנית לשמש כיועץ אסטרטגי, וזאת על פי חוק ולפי כל הקריטריונים והכללים. ההתנהלות מול לשכת הדובר ממשיכה כסדרה עד להודעה חדשה".

שי שחף מסר בתגובה: "הטענות המופנות כלפי אינן נכונות וצר לי שדברים מוצאים מהקשרם. אני יועץ חיצוני מקצועי ואמשיך לתת שירות כפי שאדרש. אינני עוסק בפוליטיקה פנימית ולא אתייחס לטענות שעניינן פוליטיקה שבין אופוזיציה לקואליציה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר