רמי גרינברג. צילום זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

גרינברג בפוסט לתושבי נווה גן: "אם הכל לא טוב, אולי נעצור ונעביר תקציבים לשכונות אחרות"

ראש העירייה כועס על ביקורת של תושבים בשכונת נווה גן כלפיו, אז הוא הגיב בפוסט בקבוצת הפייסבוק של השכונה. כדאי לקרוא

פורסם בתאריך: 15.4.19 11:21

פוסט שפרסם אתמול רמי גרינברג בקבוצת הפייסבוק 'נווה גן שלנו' גרר אחריו ביקורת מצד חלק מהתושבים, וזאת לאחר שהוא מחה על התלונות שעולות בקבוצה, למרות העשייה שלו ושל העירייה בנווה גן. בחלק הבולט בפוסט רמז גרינברג שהוא עלול להעביר בינתיים תקציבים לשכונות אחרות.
בפוסט שפרסם ציין גרינברג את הטענות שעולות בקבוצה לצד הפעילות שלו בשטח מתחילת הקדנציה לפני חמישה חודשים.

"ערב טוב קבוצה יקרה", כתב גרינברג. "משום מה אני רואה כאן רק פוסטים של יוזרים משמיצים, ממורמרים שטוענים שהכל לא טוב ובפועל העובדות אחרות. שנים רימו אתכם ולא עשו כלום בשכונה אלא בדיוק הפוך, הכניסו לכם אלמנטים עירוניים על חשבון שטחי ציבור של השכונה, לא קידמו במאומה את הפארק, לא קידמו מרכז מסחרי שכל כך נחוץ, אין גשרים כמתוכנן, ובקיצור אין כלום. ותראו מה אני כראש עיר עשיתי בפועל תוך 4 חודשים רק בשכונה שלכם: תקצבנו וארגנו מקום לנוער העובד והלומד וסוף סוף תהיה תנועת נוער חילונית בשכונה, קידמתי וסיכמתי אחרי שנים על פיתוח מרכז מסחרי והוא יוצא סוף סוף לדרך, תקצבתי ב-20 מיליון שקלים בניית פארק דרומי ועד סוף השנה יהיה מוכן. החלפתי את החול בגני הילדים לדשא סינטטי, בכל הגנים, ועוד ועוד ועוד".
בהמשך ציין גרינברג, מה שהוביל לביקורת נגדו, שהוא שוקל להעביר תקציבים לשכונות אחרות עד שיתקבלו החלטות משותפות עם התושבים בשל טענותיהם. וכך כתב: "אבל אם בכל זאת לטענתכם הכל לא טוב, אז אולי כדאי שנעצור הכל ונעשה חשיבה מחדש, מה כדאי לעשות כדאי שתהיו מרוצים. נעשה אתכם דיונים, ישיבות, ועדות וכו', כמו שאתם רגילים מהעבר, ובינתיים נתמקד בשכונות אחרות ונעביר אליהם תקציבים".

כנסו לקרוא על מחאת תושבים בנווה גן

התגובות לדבריו של גרינברג היו מגוונות. מצד אחד חלק ציינו כי מברכים ומעריכים את הפעילות של העירייה בשכונה, לצד כאלו שלא אהבו את אופן ההתנסחות של גרינברג. "נראה שרמי מנסה לקחת קרדיט על דברים שטרם רואים בשטח", אומר אחד מתושבי השכונה, "למשל תנועת הנוער שהוא מדבר עליה טרם הוקמה. אולי יש החלטה כזו להקים, אך התנועה עדיין לא קיימת. אותו הדבר לגבי הפארק הדרומי, שטרם קיים וטרם החלו לעבוד עליו. גם אם ראש העיר עושה דברים טובים, זה בסדר גמור, אך זה לא אומר שאי אפשר להעביר ביקורת על דברים אחרים. הפוסט שלו הוא פוסט חריף ואין סיבה שהוא יגיב ככה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאחר שראש העיר מר רמי גרינברג פתח את חופש הביטוי ברשתות וחופש הנגישות לעירייה לתגובות ולמענה….מין הסתם הוא יגן על המדיניות שלו מול כל אחד שלא נראה לא משהו ומתחיל להשמיץ או אפילו מבקר.
    התגובה של ראש העיר חכמה ומעמידה דברים על מקומם…ועדיף אלף מונים על הדרך הקודמת של קודמו בתפקיד שהתעלם מכלל התושבים פרט לחרדים.
    במצב הזה צריכים להבין שהדברים נעשים יום יום והתוצאות יבואו כל יום וזה גם מפורסם. תנו כבוד ותקבלו כבוד וחשק לעזור כיפליים . בבקשה אל תוציאו את הרוח מהמפרסים, אני חושב שגם זה לא יעזור, כי יש לנו בולדוזר ששם מטרה לנגד עניו והיא פיתוח העיר לרמה הגבוהה בערי ישראל. חג שמח לכולם חג שמח לראש העיר היקר .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר