השטח ברחוב אסירי ציון צילום באדיבות התושבים
השטח ברחוב אסירי ציון צילום באדיבות התושבים

מחאה בנווה גן: הטרקטורים חונים במרכז השכונה אבל העבודות על הפארק הדרומי לא החלו

ברחוב אסירי ציון הוכשר שטח לוגיסטי של הקבלן שאמור לבצע את העבודות לפיתוח הפארק הדרומי. אחד התושבים: "זה בסמוך לשני גני ילדים". החברה לפיתוח: "זה שטח ההתארגנות של הקבלן האמור לחדש עבודתו ממש בקרוב"

פורסם בתאריך: 14.4.19 15:45

תושבים בשכונת נווה גן מוחים על כך שבמרכז השכונה, ברחוב אסירי ציון, הוכשר שטח התארגנות שאמור לשמש את הכלים שעובדים על הקמת הפארק הדרומי בשכונה, אך בפועל הוא משמש כשטח התארגנות מבלי שהחלה העבודות על הפארק. התושבים מציינים כי לאחרונה החל קבלן מטעם העירייה להכניס למקום ציוד הנדסי, אך העבודות לא החלו. "לפני כחודש, קבלן כלשהו הכניס לשטח מספר גדול של קרוואנים וציוד הנדסי כמו טרקטור, מחפרון, משאיות, מכבש שנראה כמיועד לסלילת כבישים ועוד", אומר אחד התושבים, "אנחנו כנראה תמימים ובתחילה חשבנו שהציוד ישמש לפיתוח הפארק, אבל מאז לא בוצעה שום עבודה על הפארק, אלא להיפך. המקום הפך למחסן מאולתר של הקבלן. מדי בוקר הרכבים הכבדים מועמסים על משאיות ויוצאים לעבודות מחוץ לשכונה. הם מוחזרים אחר הצהריים או בערב. כל הכלים נמצאים בשטח כל הלילה ובמשך כל סוף השבוע".
לדבריו, יש במקום גם חיבור לחשמל. "בשבוע שעבר היה שיא השיאים, ולזמן מסוים הגיעה למקום משאית דלק. יתרה מכך, במקום מתגורר אדם, ולצורך נוכחותו המקום חובר לחשמל, הותקנו שני דודי חשמל לחימום מים, שני מזגנים, לווין של yes, מקרר ועוד. מיותר לציין שהדבר נעשה מתחת לאף של בנייני תושבים בנווה גן ולא נמסרה להם שום הודעה בנושא. מדוע העירייה עושה שימוש בשטח, שלא לצורך הקמת הפארק? המחסן קיים כבר מעל חודש, ללא שום שימוש לצרכי הפארק".
"יש פה שטח שנתנו לטובת שטח התארגנות לטובת העבודות של הפארק, ולא עובדים בפארק, וזה פשוט הפך להיות מחסן", אומר תושב נוסף בשכונה, "זה נמצא ברחוב אסירי ציון, וליד שני גני ילדים. בהחלט לא נעים להסתכל מהמרפסת ולראות טרקטורים וכל מיני קרוואנים. לא ידוע מתי יתחילו את הקמת הפארק, אבל בזמן הזה יש מחסן ואף אחד לא מסביר לנו למה".
תגובת החברה לפיתוח פתח תקוה: "אכן מדובר על שטח ההתארגנות של הקבלן האמור לחדש עבודתו ממש בקרוב בשצ"פ נווה גן. סמנכ"ל ההנדסה בחברה ביקר במקום, המקום סגור ומגודר כנדרש ומי שנצפה שם זה שומר המשגיח על המקום ועל הציוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכן

    איפה רועי פן?!?
    קמפיין הגוועלד הפרטי שלו הכניס אותו למועצה. אז איפה הוא עכשיו שיזעק את זעקת התושבים?!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר