יובל נקר ואחת העבודות שלה. צילומים פרטי
יובל נקר ואחת העבודות שלה. צילומים פרטי

כבוד: עבודות אמנות של יובל נקר בת ה-18 יוצגו בתערוכה ביפן

נקר היא תלמידת מגמת אמנות בתיכון גולדה מאיר. בתערוכה ישתתפו תלמידים מכל העולם. עבודותיה נבחרו מבין מאות עבודות

פורסם בתאריך: 16.4.19 09:45

לראשונה, עבודות אמנות של תלמידה מהעיר יוצגו בתערוכת אומנות ביפן. עבודת הרישום של יובל נקר, תלמידת כיתה י"ב במגמת אמנות בתיכון גולדה מאיר,  תוצגנה בקיץ בתערוכה גדולה ביפן. יובל היא בין התלמידות הבודדות שזכו לכך מבין תלמידי ותלמידות מגמות האמנות בכל הארץ. בעבודותיה יובל רושמת בעיפרון רישומים של מכלאות לבעלי חיים בתעשיית הבשר, החלב והביצים. העבודה הראשונה שתוצג בתערוכה מתארת לול סוללה, בו תרנגולות חיות את חייהן הקצרים בחשיכה, והעבודה השנייה היא מכלאה ריקה הנמצאת מחוץ למשחטה.
יובל נקר, כמעט בת 18, טבעונית בשנה האחרונה, מספרת: "מאז שאני קטנה אהבתי אמנות אבל לפני מגמת האמנות לא עסקתי בזה באופן מקצועי. בכיתה ט' בדקתי את המגמה ובחרתי בה ובמהלך הלימודים התפתחתי בנושא ומאוד השתפרתי גם ברישום וגם בתחומים נוספים. המגמה ברמה מאוד גבוהה והמורים מאפשרים חופש ביטוי. כששמעתי שהעבודה שלי נבחרה להציג בתערוכה ביפן מאוד התרגשתי ומבחינתי זה ממש כבוד. עברתי תהליך משמעותי לאורך שלוש השנים במגמה, ואני יודעת שעשיתי בחירה טובה. אני רוצה להודות במיוחד למורים של המגמה אורן בן יוסף ונועה פרידלנד שהם אנשים מדהימים ולמדתי מהם המון וזה עושה טוב".

בן יוסף מוסיף: "כשהודיעו לנו על בחירתה של יובל מאוד שמחתי על הבחירה, יובל עבדה על העבודות בדקדקנות ואדיקות מתחילת השנה וכולם שמחים על הבחירה שלה".  הוא מסביר שמדובר בתערוכה המתקיימת פעם בשנה ביפן בשיתוף פעולה עם נספח התרבות בשגרירות ביפן ומוגשות עבודות של תלמידים מכל העולם. "ניתן להגיש עבודה בכל נושא ויש וועדה שבוחרת את התמונות הזוכות, השנה זכו חמש עבודות וביניהן העבודה של יובל וזה כבוד גדול".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    נערה צעירה שמגלה רגישות לאומללים ביותר על הכדור הזה, בעלי החיים, זה דבר מרגש. ציור חזק מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר