רוי מליקה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
רוי מליקה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הפועל פ"ת מתכוננת לקרב מול אחי נצרת: מליקה או בן ברוך יחליפו את סוקונה

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ושתי תוצאות 0:0, במועדון רואים את הקו האדום במרחק נקודה בלבד ומבינים שניצחון ברביעי מול אחי נצרת הוא בגדר חובה. יתח ייעדר, גל לוי צפוי להיות כשיר

פורסם בתאריך: 16.4.19 18:23

בהפועל פתח תקוה חוששים מאוד מהצפיפות הבלתי אפשרית בתחתית ועדיין מחפשים שער זכות ראשון במסגרת הפלייאוף התחתון. בשלב זה, המקום ה-11 חסר משמעות לחלוטין, שכן במאזן הקבוצה 36 נקודות, אחת בלבד מעל הפועל ראשון לציון שנמצאת במקום ה-15 המוביל לליגה א'. מצד שני, הפועל היא היחידה בבית התחתון עם מאזן שערים חיובי, כך שהדבר יעמוד לזכותה במידה של שוויון נקודות מול יריבותיה למאבק ההישרדות. רצף המשחקים ללא ניצחון עומד על ארבעה במספר ואין מקום לטעויות במשחק הביתי ברביעי הבא מול מכבי אחי נצרת (19:00, ראש הזהב) שמצדה תגיע משוחררת מלחצים לאחר שהבטיחה מעשית עונה נוספת בליגת המשנה.

הבלם ספיר יתח, שספג מכה חזקה ברגלו, סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ועדיין מתקשה לרוץ. בקבוצה מעריכים כי יידרשו ליתח בין שבוע לעשרה ימים על מנת לשוב לאיתנו ועל כן הוא יחמיץ את המשחק מול אחי נצרת. גם הקשר ההתקפי גל לוי סובל מפציעה, אך בשל העובדה שיש מספיק זמן עד המשחק הוא צפוי להיות כשיר להתמודדות. שחקן נוסף שייעדר בוודאות הוא החלוץ אמאדו סוקונה, שירצה עונש הרחקה בגין צהובים. מיכאל בן ברוך או רוי מליקה צפויים למלא את מקומו בהרכב. "יש בלאגן בתחתית אבל אנחנו תלויים בעצמנו ונגיע כדי לנצח", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק.  לקראת המשחק ישימו דגש בצוות המקצועי על חוליית הקישור של הקבוצה, מתוך מטרה לייצר משחק התקפי יותר ויותר כדורים שיגיעו לחלק ההתקפי, שלא הצליח לכבוש בשני המשחקים האחרונים.

ביום שני נערכה באצטדיון "ראש הזהב" הרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג פסח, אותה ארגנה לראשונה עמותת הכחולה. שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והניהולי, אנשי מחלקת הנוער ושאר האנשים הסובבים את המועדון הגיעו ושמעו את המנכ"ל רועי אלרום ויו"ר הוועד המנהל של הכחולה, דרור שי, נושאים דברים. שניהם הדגישו כי המטרה המרכזית של הקבוצה כרגע היא הישארות בליגה הלאומית בצורה מהירה ככל הניתן.

רועי אלרום בהרמת הכוסית. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רועי אלרום בהרמת הכוסית. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר