סלבס
סלבס

איפה אתם בחג? הסלבס של פתח תקוה עונים

מי טס לתאילנד, מי מטייל ביוון, מי לא יוצא מהעיר, מי מתארח ומי מארח. סלבס מפתח תקווה מספרים על התכניות שלהם לפסח

פורסם בתאריך: 19.4.19 08:38

צ'רלי פדידה

צ'רלי פדידה

1 השף צ'רלי פדידה, דור שלישי למשפחת שפים, הבעלים של פוד טראק וכוכב התוכנית 'צ'רלי בממלכת הדגים': "בערב חג אני לא בארץ אלא ביוון. אני בורח השנה ממש לפנות בוקר של יום שישי לחופשה ביוון. אנחנו נישאר שם עד אמצע חול המועד. אנחנו נוסעים כל המשפחה אחרי שלושים שנה רק לנוח, לא לעבוד. אנחנו נעשה סדר באחד מבתי המלון שם, שהוא כשר. אגב, ביום שישי בשעה שתיים וחצי ברשת 13 משודרת תוכנית פופ אפ ג'מייקה שאני עשיתי בשנה שעברה, שם רואים איך עושים סדר פסח ומסתבכים אם לא עושים את זה נכון. ממש דוקו עם ההורים שלי, בלי תסריט".

ליהיא גרינר צילום אילן סימן טוב

ליהיא גרינר צילום אילן סימן טוב

2 ליהי גרינר, מי שפרצה לחיינו בעונה השלישית של הריאליטי 'האח הגדול' (וסיימה מקום שני) וממש לאחרונה חזרה לפריים טיים עם הישרדות VIP, עונה 2, מככבת ברשת עם טיפים לאורח חיים: "את ערב החג השנה, אני עושה פה אצלי בבית. יגיעו אלי לחגוג את הסדר עשרה אנשים בערך שזה לא הרבה ואני מבשלת הכל. לחול המועד אין לי עדיין תכניות אבל בטח נעשה הרבה על האש ונארח ונתארח. אחרי חול המועד אנחנו מתכננים לטייל".

מעיין אדם צילום משה נחומוביץ'

מעיין אדם צילום משה נחומוביץ'

3 מעיין אדם, עיתונאית ופאנליסטית בתוכנית חדשות הבוקר בערוץ קשת 12, מגישת פינה בתוכנית "חי בלילה" בקשת 12 ושורדת בתוכנית 'הישרדות': "אני בחג השנה בצפון – חוגגת אצל המשפחה, לשם אני מגיעה עם החבר שלי אסיף אלקיים. לחול המועד עדין לא עשיתי תכניות כי היה לי שבוע אינטנסיבי ואני מקווה שאני אצליח לנוח קצת, למרות שאני עובדת כרגיל, אבל זה בסדר כי אני אוהבת את העבודה שלי. לערב החג אני מביאה את החרוסת שלי שזה מתכון סודי שממש להיט בקרב בני המשפחה וסלט. יש לנו ממש קבוצת וואטסאפ לערב חג ולכל אחד יש משימות. אני מניחה שבטח אכין עוד דברים. ככה זה תמיד אצלנו במשפחה, כל אחד יוצא מאזור הסמכות שלו ויש המון אוכל על השולחן".

דנית גרינברג צילום רן יחזקאל

דנית גרינברג צילום רן יחזקאל

4 דנית גרינברג אוזן, שחזרה מהריאליטי 'האח הגדול' עם אהבה וטבעת מבן זוגה אליאב אוזן, השתתפה מאז בתוכנית 'זוג מנצח' ומחזיקה עמודי אינסטגרם ופייסבוק עם אלפי עוקבים: "אנחנו חוגגים השנה את פסח בתאילנד. אני ובעלי אליאב נוסעים לפוקט השנה למשך כל החג, ונעשה את סדר פסח במטוס! כי אנחנו טסים בדיוק כשיתקיים ליל הסדר בארץ. אנחנו נשאר שם גם בחול המועד לנוח וליהנות".

יואב יצחק צילום זאב שטרן

יואב יצחק צילום זאב שטרן

5 הזמר יואב יצחק מראש העין: "בערב החג אנחנו חוגגים כל המשפחה ביחד בראש העין אצל אחי שזה ממש קרוב אלי כי אנחנו גרים בבתים משותפים ולכן כל המשפחה אוכלים ביחד. אני לא מבשל אבל בטח אעזור. אני לא מתכנן שום דבר לעשות בחול המועד כי מבחינתי זה סוג של שבוע אבטלה ומנוחה למרות שרק עכשיו חזרתי מטיול עם חברים ביוון. טיילנו שם באיי יוון והיה מדהים".

לירז אסייג. צילום מתוך הפייסבוק

לירז אסייג. צילום מתוך הפייסבוק

6 לירז אסייג, דוגמנית מובילה שכיכבה בריאליטי האח הגדול עונה 9: "אני בערב חג עם המשפחה שלי בצפת, כך שנחגוג את ערב חג באווירה של עיר עם קדושה מיוחדת. בחול המועד אנחנו תמיד מבלים בטיולים בארץ, מה שאומר לקבוע עם האחים שלי ולעשות מסלולי הליכה בצפון או דרום הארץ".

אלה רובל

אלה רובל

7 אלה רובל מראש העין, דוגמנית וזמרת שריגשה את השופטים בתוכנית הריאליטי הכוכב הבא לאירוויזיון: "אני חוגגת את ערב החג רק עם המשפחה שלי פה בראש העין. אנחנו תמיד עושים ליל סדר ביחד. בחול המועד אנחנו בטח נתרכז בטיולים ובילויים בארץ, כמו למשל ספארי, לונה פארק וים המלח".

אתי קסטרו צילום סלי פרג'

אתי קסטרו צילום סלי פרג'

8 אסתר אתי קסטרו, כוכבת סדרת הטלוויזיה 'האוטוגלידה של אסתר': "בחג אני עם המשפחה שלי ובן הזוג שלי יעקב בנתניה, ובחול המועד אני בהקלטות לערוץ בייבי עם הצילומים והחזרות לסדרת טלוויזיה. אגב, חזרתי עכשיו מטורקיה עם צילומים בסט של הכלה מאינסטנבול שם פגשתי את כל השחקנים והייתי באחוזה. היה מדהים".

גיא יהוד צילום טל גבעוני

גיא יהוד צילום טל גבעוני

9 גיא יהוד מראש העין, מהריאליטי 'אקס פקטור ישראל', עובד בימים אלו על דואט שיצא ממש בקרוב: "בערב החג אנחנו מתחלקים כל שנה אצל ההורים שלי או אצל ההורים של אשתי והשנה אנחנו חוגגים בראש העין עם כל בני המשפחה. אנחנו בערך 50 איש בליל הסדר, הפעם בלי סבי היקר שנפטר לפני פחות משנה וזו הפעם הראשונה בלעדיו ואין ספק שהוא יחסר מאוד. בחול המועד אנחנו מתכוונים לטייל עם הילדים ברחבי הארץ".

יוסי פיטוסי. צילום פרטי

יוסי פיטוסי. צילום פרטי

10 יוסי פיטוסי, נהג משאית ודי.ג'יי שכיכב בריאליטי 'הכוכב הבא' ומי שעומד מאחורי הלהיט החדש "אני לצידך": "חג ראשון אנחנו עושים אצל דודים של אשתי, ובחול המועד אנחנו עם הילדים ויש לי גם הופעות בים המלח ובאילת. את החג השני אנחנו עושים פה אצלנו בפתח תקווה באם המושבות, מארחים ומבשלים".

רואי חי ג'רסי

רואי חי ג'רסי

11 רואי חי ג'רסי, מלך הקריוקי של פתח תקווה: "את ערב ליל הסדר אני עושה השנה אצל אחות של אמא שלי שמארחת בכל שנה, מה שאומר שיהיה חג שמח ועם הרבה אוכל. בחג השני אני אצל דודים שלי שבטוח ידאגו לי לשניצל ובחול המועד נראה….".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר