קובי לוי. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
קובי לוי. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

קובי לוי מונה לחבר הדירקטוריון השני של הפועל פתח תקוה

לוי, מפעיליה המובילים של העמותה מאז הקמתה, יצטרף לשלומית גיא בדירקטוריון המועדון. היה אחראי בין היתר על גיוס הספונסרים

פורסם בתאריך: 17.4.19 14:02

עמותת הכחולה הודיעה היום (רביעי) על מינוי החבר השני לדירקטוריון המועדון – קובי לוי. לוי הינו אוהד הקבוצה ואחד מפעיליה המובילים מאז הקמתה. יש לציין כי בשבועות האחרונים אנשי הכחולה עובדים במרץ על מציאת מועמדים לשמש בדירקטוריון, כאשר מספר פניות שנעשו זכו גם לתשובה שלילית.

לוי, בעל תואר ראשון במדעי החשב ותואר שני במנהל עסקים, עובד כיום כמנהל מוצר בחבר סימנס ופעיל בעמותה מימיה הראשונים. בין היתר עסק בנושא גיוס הספונסרים והיה שותף לבניית התכנית העסקית של הכחולה. לוי יחליף בתפקידו בדריקטוריון את חבר הוועד המנהל רונן גרינר, ויצטרף בכך לשלומית גיא, שמונתה לפני כשבועיים. יש לציין כי זהו המינוי השלישי של אנשי העמותה מאז רכשה הכחולה את המועדון – המנכ"ל רועי אלרום, המנהל הספורטיבי ניב טל, וכעת מינויו של לוי.

"אני חושב שאין מקום מתאים יותר מדירקטוריון הפועל פתח תקוה על מנת להשפיע ולהביא את ה"אני מאמין" שלי לידי ביטוי", אמר לוי לאחר המינוי. "אני מאמין שמחלקות הילדים והנוער בהפועל פתח תקוה צריכות לשמש כפלטפורמה לפעילות קהילתית, הן במתן מסגרת תמיכה מלאה לילדים שרשומים למחלקות אלה (עזרה בלימודים, מנטורינג, חינוך לערכים וכדומה) והן בסבסוד ילדים ממשפחות מעוטות יכולת על מנת שיקבלו הזדמנות שווה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר