לוגו אמץ אותי

רוצים לאמץ כלב אבל חוששים מתהליך ההתאקלמות שלו בבית?

פורסם בתאריך: 6.5.19 22:40

בואו לאמץ את חבר לחיים מפרוייקט אמץ אותי. כשאתם מאמצים אותי, אתם מאמצים כלב שכר שולט בפקודות אילוף בסיסיות ורק מחכה להתאהב בכם.

בפתח תקווה, ממש פה, קם פרוייקט מיוחד בכפר הנוער ויצו גן ונוף בשם ״אמץ אותי״ שנותן לכלבים שננטשו הזדמנות שניה לחיים.

מדובר באותם כלבים שקופים, שכשבאים לכלביה או הסגר על מנת לבחור כלב, אף אחד לא רואה. אותם כלבים שכבר שנים נמצאים בתוך כלוב.

כל כלב מצוות לשני חניכים, וביחד הם עוברים תהליך מדהים של בניית אמון אחד בשני ובסביבה שלהם. החניכים והחניכות המשתתפים בתוכנית עוברים הכשרה מקצועית מקיפה בנושא שיקום רגשי-התנהגותי ואילוף לכלבים נטושים ותמיד מלווים במאלף מקצועי.

רוצים לאמץ כלב אבל חוששים מתהליך ההתאקלמות שלו בבית?

רוצים לאמץ כלב אבל חוששים מתהליך ההתאקלמות שלו בבית?

התהליך מבוסס על חשיפת הכלבים מחדש לסביבה, גירויים ואנשים. האינטרקציה והמגע היומיומים עם אנשים עליהם הכלב יכול סוף סוף לסמוך בנוסף לשגרת העבודה השוטפת ותנאים המדמים חיי יום יום של בית הם המרכיבים ההכרחיים לביסוס קשר משמעותי בין אדם לכלב ובעיקר להצלחת תהליך השיקום. במקביל לתהליכים אלה, עוברים הכלבים שיעורי אילוף  ויודעים להבין ולהגיב לפקודות בסיסיות. אלו יקלו באופן משמעותי את המעבר מהכלביה בכפר לבית המשפחה המאמצת לאחר מכן.

תוך כדי תהליך החניכים והחניכות המקבלים לידיהם כלב מתחילים תהליך אינטנסיבי של שבירת חומות ומחסומים שמצריך הרבה סבלנות ויכולת הכלה. הרבה מהם סיפרו לנו שאת אותם דברים שעליהם הם עבדו והתרכזו בכלב הם זיהו בעצמם, אם מדובר ביכולת לסמוך על אנשים או על נושאים הקשורים לחרדה.  דבר שהופך את אמץ אותי לתוכנית עם רווח הדדי הן לחניכים והן לכלבים.

גם חווית אימוץ הכלב מאמץ אותי שונה מאד. מכיוון שההיכרות עם הכלב היא עמוקה ואינטימית, יש לסגל התוכנית את היכולת להתאים לצרכי המשפחה הספציפיים על פי קריטריונים כמו מספר השעות שבני המשפחה בבית, אם ישנם ילדים בבית או בעלי חיים נוספים המרכיבים את התא המשפחתי את הכלב המתאים. זמני האימוץ הם גמישים (בתיאום מראש) וניתנת ההזדמנות להכיר את הכלב מקרוב, לבלות איתו זמן ממושך על מדשאות הכפר הפסטורליות.

כפר הנוער: גן ונוף

כפר הנוער: גן ונוף

כפר הנוער גן ונוף

כפר הנוער גן ונוף


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר