אופירה גלוסקא צילומים זאב שטרן

החגיגה של אופירה גלוסקא: "זה היה ערב מדהים, אחד ויחיד"

אופירה גלוסקא חגגה אתמול יום הולדת 70 ו-50 שנות יצירה בערב מיוחד ומרגש בהיכל התרבות, אותו הפיק בנה גיא שגיא, זמר ואמן בזכות עצמו

פורסם בתאריך: 15.5.19 11:31

אופירה גלוסקא חגגה השבוע בערב מיוחד בהיכל התרבות בפתח תקוה יום הולדת 70 ו-50 שנות יצירה, ולמרות השנים הרבות שחלפו היא עדיין מתרגשת מכל הופעה, מתכוונת להמשיך להופיע כל עוד היא תוכל ובעיקר מבקשת להודות לכל מי שמלווה אותה לאורך כל הדרך.
אירוע ההוקרה לגלוסקא התקיים ביום שלישי השבוע בהיכל התרבות בעיר, בנוכחות אמנים ויוצרים, חברים לדרך, שהגיעו לפרגן ובעיקר להוקיר את העשייה שלה. "מאוד התרגשתי כבר כמה שבועות לפני", היא מספרת, "מהרגע שהתפרסם מועד המופע, לא הפסקתי לקבל הודעות וברכות מחברים ואנשים שראו אותי לאורך השנים. אנשים אמרו לי שאני השראה עבורם, אנשים שראו אותי כשהופעתי בצבא שלחו הודעות וזה מאוד כיף לדעת שהשפעתי על כך כך הרבה אנשים לאורך השנים והשארתי חותם".

מופע לכבוד אופירה גלוסקא

מופע לכבוד אופירה גלוסקא

מופע לכבוד אופירה גלוסקא.

תמונות מערב ההוקרה צילומים זאב שטרן

במהלך הערב סופרו סיפורים קטנים ומיוחדים על מהלך הקריירה של גלוסקא, על חלק מהשירים שביצעה, על איך נכתבו ועל הסיפורים מאחוריהם. כמו כן הוצגו קטעי וידיאו. כמובן שלצד האמנים הופיעה גם גלוסקא עצמה במספר שירים. על הערב אחראי בנה של גלוסקא, גיא שגיא, זמר ואמן בעצמו. "אני מעריצה ומוקירה את הפעילות של גיא שהרים את הפרויקט המיוחד הזה וזו הזדמנות להגיד לו תודה על כך שהוא דאג להביא את כל האנשים שדרכי נפגשה איתם בכל מיני צמתים, אנשים שלא שמעתם מהם לאורך השנים וזה מרגש מאוד", אומרת אופירה.
# # #
"ההתרגשות הייתה עילאית, 50 שנה זה לא הולך ברגל", אמרה גלוסקא, עדיין נרגשת, בבוקר שלמחרת. "מהבוקר אני לא מפסיקה לקבל הודעות של אנשים שהיו וביקשו לפרגן. זה היה ערב אחד ויחיד, מדהים ואני לא אשכח אותו עוד הרבה זמן", היא אומרת ומבקשת להודות שוב לבנה גיא שגיא: "הוא ארגן וניצח על הכל וזה היה ערב עם חיבוק גדול של כולם. השיא היה מבחינתי כששרתי יחד עם גיא על הבמה את השיר 'לשיר איתך'. על הבמה הייתה נוסטלגיה, שרנו את השירים היפים וזה היה חיבור מאוד טוב גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה נפשית. היה פרגון מאוד טוב של חברים למקצוע ואנשים הגיעו מכל קצות הארץ, הגיעו מכל הלב לשיר וזו החברות שלנו. זה לא מובן מאליו כלל ועל כך תודתי".
הבעל נחום שגיא הוסיף: "זה היה ערב מדהים והפרגונים שאופירה קיבלה וממשיכה לקבל מאוד מחממים את הלב. אנחנו עוד מספר חודשים נחגוג גם 50 שנות נישואים וממש זכינו ולמי שמגיע התודות זה לגיא הבן שלנו שהוציא את זה לפועל בצורה כל כך מדהימה, הוא חשב על כל דבר, מקטעי המעבר ועד המצגות וקטעי השירה, וזה פשוט נגע לאנשים בנימי נפשם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר