שחקני הפועל נרגעים במלון לאחר התקרית. צילום: הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל נרגעים במלון לאחר התקרית. צילום: הפועל פתח תקוה

"אין לנו מצב רוח לשום דבר, מחנה טוב מסתיים בטעם רע" (וידאו)

שחקני הפועל עדיין לא מעכלים את אירוע התקיפה אמש בפולין. אנשי המועדון נמצאים תחת אבטחה כבדה. אוהדי הקבוצה יגיעו הלילה לשדה התעופה כדי לתמוך בשחקנים

פורסם בתאריך: 3.8.17 11:44

אווירה קשה בהפועל בעקבות האירוע אמש (רביעי) בו הותקפו אנשי הקבוצה על ידי כ-15 רעולי פנים אוהדי הקבוצה הפולנית לגיה וארשה. למרות שנראה היה שיישארו במלון עד הטיסה, בשעה זו עושה הקבוצה את דרכה באוטובוס מאובטח מהעיירה גדנסק לבירה וארשה.

"האמת שאין מצב רוח לבילויים, קניות או שום דבר אחר", סיפר אחד השחקנים. "נאכל משהו, נעביר את הזמן ונמשיך לשדה התעופה". אותו שחקן הבהיר כי בשל המצב לא מדובר ביום החופשי שתוכנן, וגם בווארשה מאבטחים רבים ילוו את הקבוצה. "כולנו נסתובב ביחד, זה לא שכל אחד יכול ללכת לאן שהוא רוצה".

"האמת שהיינו בהלם, קשה לראות את המציאות הזו בעיניים", שחזר שחקן נוסף. "הייתי כבר בלובי ופתאום היו צעקות. עוז (בצון) ומשה (הראל) קיבלו מכות, אבל מיהרנו לעזור להם ולרדוף אחרי התוקפים עד שברחו. אני בטוח שבאותו רגע הם חששו לחיים שלהם אבל הם בסדר ומתאוששים לאט לאט. עצוב מאוד שיש עדיין אנטישמיות קשה ושאירוע כזה קורה בשנת 2017. החבר'ה היו מאוד עצבניים אתמול וללא ספק מחנה טוב מאוד מסתיים בטעם רע".

משפחת השחקנים נלחצו מאוד מהפרסומים על האירוע, אבל כולם מיהרו להתקשר הביתה כדי להרגיע שהכל בסדר והאירוע עבר בשלום. אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע היום לשדה התעופה כדי לתמוך ולחבק את השחקנים החוזרים ממחנה האימון. גם עמותת הכחולה הודיעה כי נציגיה יגיעו לנתב"ג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר