מבנה השפח- ראש העין
מבנה השפח- ראש העין

מבנה השפ"ח ישופץ בעלות של שלושה מיליון שקלים

עיריית ראש העין הודיע על תחילת שיפוץ מבנה השירות הפסיכולוגי החינוכי המסוכן והרעוע בתוך שלושה חודשים. פעילת החינוך אלינור שוקר: "חשוב שהעובדים יגיעו למקום עבודה מכבד וראוי והילדים יזכו למקום שמכבד ומכיל אותם"

פורסם בתאריך: 20.5.19 10:13

בעוד שלושה חודשים יחלו שיפוצים במבנה השירות הפסיכולוגי החינוכי (השפ"ח) ברחוב דוד המלך בראש העין בסכום של שלושה מיליון שקלים, כך הודיעו בעירייה. שיפוץ המבנה, בו עובדים פסיכולוגים ומטפלים מטעם הרשות המקומית הנותנים מענה רגשי לילדי העיר שמופנים אליהם ממסגרות החינוך השונות, יעשה במימון משותף של משרד לפריפריה הנגב והגליל והעירייה.

בחודש דצמבר אשתקד, בכתבה שהתפרסמה במלאבס ראש העין, עלו טענות קשות של הורים על איכות המבנה הרעוע של השפ"ח. ההורים זעמו על כך שהמבנה מסוכן לילדים ולעובדים במקום. הם תיארו חוטי חשמל חשופים, תקרות מתקלפים וחצר מלאה בעשבים. בבדיקה שקיימו ההורים לפני מספר חודשים, נאמר להם שהשירות הפסיכולוגי יעבור למבנה חדש, אך לבסוף הוחלט להעביר את המבנה המיועד לאגף החינוך ולשפץ את המבנה הנוכחי. לטענת ההורים, הם פנו לעירייה, פרסמו פוסטים בנושא, אך דבר לא קרה.

מבנה השפח בראש העין

מבנה השפח בראש העין

מבנה השפח- ראש העין

מבנה השפח- ראש העין

מי שמלווה את הסיפור כבר תקופה ארוכה היא פעילת החינוך אלינור שוקר, שלאורך השנה החולפת, לא הפסיקה לצלם את המקום, העלתה פוסטים בפייסבוק וכתבה מכתבים, מתוך הרצון לעורר את הציבור ואת העירייה למצבו של המבנה ולחוויה הקשה של הילדים המגיעים למקום לקבל טיפול. "הצוות בשירות הפסיכולוגי עושה עבודת קודש", מסבירה שוקר. "הם עוסקים בדיני נפשות ואני מאוד מקווה שבקרוב השפ"ח יפתח כמקום ראוי ומטפוח, עם יכולת להעניק טיפול לכל מי שזקוק ובתנאים הולמים. חשוב שהעובדים יגיעו למקום עבודה מכבד וראוי והילדים יזכו למקום שמכבד ומכיל אותם וכולי תקווה שבכך תיפתר גם מצוקת החדרים וניתן יהיה לטפל בכל מי שזקוק".

מעירית ראש העין נמסר: "מבנה השירות הפסיכולוגי ישופץ בעלות של כשלושה מיליון שקלים. מדובר בשיפוץ כללי עמוק והוא מתוכנן להתחיל בעוד כשלושה חודשים. שיפוץ המבנה במימון משותף של המשרד לפריפריה הנגב והגליל והעירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר